2021-10-02, 14:32
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Sverige är inte störst på incels. Varken i antal eller andel. Kina, Japan, Sydkorea och Indien är alla värre.

ok men vi ligger nog högt till i hela europa gegge..
Citera
2021-10-02, 14:57
Medlem
Varför är det så viktigt att vi får fler kvinnor i Sverige.

1. Färre Incels om kvinnor vilja att ha relationer är konstant blir det färre Incels och färre problem i samhället.

2. Kvinnor mår bra av att vara single och kan ha mentala vinster av det

"Why Being in a Long-Term Relationship May Make Women More Depressed"

https://www.psychologytoday.com/us/blog/living-single/202106/why-being-in-long-term-relationship-may-make-women-more-depressed

Män däremot mår bättre av relationer och lever längre.

3. En stor anledning till att unga kvinnor mår sämre är övergrepp av män.

Är det färre män minskar övergreppen.

Slutsats: för varje procent vi kan öka andelen kvinnor , så förbättras den mentala hälsan i Sverige och även andra länder.
Citera
2021-10-02, 15:31
Medlem
Här är en artikel från USA som visar på att ensamhet är en stor anledning till att män inte vill leva.

https://goodmenproject.com/featured-content/women-saying-no-marriage-men-becoming-angry-depressed-lonely-wcz/

Det är därför det är så skadligt för samhället att ha fler män. Även i Sverige så har män som dör av droger ökat med 60% och det är beroende på att vi ökat andelen män.

Minskar vi andelen män kommer:

1. Kriminalitet minska

2. Färre män dör av droger och självmord

3. Bättre mental hälsa för både män och kvinnor.
Citera
2021-10-02, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ok men vi ligger nog högt till i hela europa gegge..

Vi ligger säkert högst i Europa och topp 5 i världen men tror inget slår japan på detta. Det är så många incels att det finns tre kategorier av dem som diskuteras som separata problemgruppet .
Citera
2021-10-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Varför separerar du sex och samhörighet? Sex är ju den ultimata samhörigheten.

Sen ska man inte lyssna på vad folk säger, man ska se på vad som faktiskt gör istället. All incels kanske snackar väldigt mycket om att dom vill fika, kramas, mysa, ”dela känsloliv”. Men det dom faktiskt gör är att sitta och runka framför porr. Vad säger det?

Det är inget fel i att vilja ha sex. Men det blir fel när man ljuger för sig själv och intalar sig att man vill ha något annat.

Nu tappade du mig. Du tror inte incels har sex fantasier?
Om din tes var riktig hade incels bara kunnat gå till prostituerade för att få sin fix och så hade allt varit bra när de fått sin fix.

Det stämmer inte.

Anledningen till att de runkar framför porr är för att det är det enda som finns.
Citera
2021-10-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Om din tes var riktig hade incels bara kunnat gå till prostituerade för att få sin fix och så hade allt varit bra när de fått sin fix.

Det stämmer inte.

Anledningen till att de runkar framför porr är för att det är det enda som finns.

1. Prostituerade är inte enkelt att få tag på i Sverige.
2. Det kostar pissmycket. (1500-3000kr för 15minuter sug med kondom).
3. Det är väldigt socialt oaccepterat, du vet inte om det är snutar inblandade. Man kan åka fast.
Senast redigerad av fr0g 2021-10-03 kl. 00:08.
Citera
2021-10-03, 00:05
Medlem
Citat:
1. Prostituerade är inte enkelt att få tag på i Sverige.
2. Det kostar pissmycket. (1500-3000kr).
3. Det är väldigt socialt oaccepterat

Jag vet inte vilka kriminella cirklar du umgås i, men det finns gott om skäl för en Incel att inte köpa en hora.
Det är extremt enkelt för en incel att ordna en prostituerad. Bara googla på "eskort Stockholm".

Jag är inte kriminell, men du är lite naiv och förstår inte hur världen fungerar.
Citera
2021-10-03, 00:09
Medlem
Citat:
Det är extremt enkelt för en incel att ordna en prostituerad. Bara googla på "eskort Stockholm".

Jag är inte kriminell, men du är lite naiv och förstår inte hur världen fungerar.

Jag har sökt prostituerade själv. Jag vet. Det kostar upp mot 1500-3000kr för en 15minuter avsugning. Bara där är det tillräckligt omständigt. Hur fan kallar du det för ”extremt enkelt” ? Vem fan har råd att mätta sina begär så pass dyrt? Vilken Incel här i tråden har råd med att lägga ut 6-7-8-20.000kr i månaden på att knulla?

Hade det varit Amsterdam eller Tyskland är det en annan grej. Där har som ju bordeller som ICA maxi. Här är det lite mer invecklat.
Citera
2021-10-03, 02:11
Medlem
Citat:
Jag har sökt prostituerade själv. Jag vet. Det kostar upp mot 1500-3000kr för en 15minuter avsugning. Bara där är det tillräckligt omständigt. Hur fan kallar du det för ”extremt enkelt” ? Vem fan har råd att mätta sina begär så pass dyrt? Vilken Incel här i tråden har råd med att lägga ut 6-7-8-20.000kr i månaden på att knulla?

Hade det varit Amsterdam eller Tyskland är det en annan grej. Där har som ju bordeller som ICA maxi. Här är det lite mer invecklat.
Herregud, alla har väl råd med 1500-3000? om det är något livsviktigt liksom. Eller är det arbetslösa incels du nu snackar om?
Citera
2021-10-03, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Vi ligger säkert högst i Europa och topp 5 i världen men tror inget slår japan på detta. Det är så många incels att det finns tre kategorier av dem som diskuteras som separata problemgruppet .
Skillnaden är att många japaner faktiskt vill leva ensamma frivilligt. De är alltså inga incels som sitter och spammar på incelforum och som har inneboende ilska mot kvinnor eller andra par.
Citera
2021-10-03, 08:19
Bannlyst
Citat:
Herregud, alla har väl råd med 1500-3000? om det är något livsviktigt liksom. Eller är det arbetslösa incels du nu snackar om?
För att hororna i det här landet är helt jävla värdelösa.

Förutom att det är dyrare och olagligt så kommer du träffa en tjej vid dörren som inte ens ser ut som på bilderna och du kommer inte kunna få upp pitten vad du än gör.

Visst om det var lagligt och fanns bordeller där man ser tior mitt framför ögonen på en som faktiskt kan kåta upp en.

Att köpa horor i Sverige är det sämsta du kan göra. För mig handlar det inte om pengarna, men att man inte blir tillfredsställd och ser sina 1500 rakt ner i soptunnan.
Citera
2021-10-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
För att hororna i det här landet är helt jävla värdelösa.

Förutom att det är dyrare och olagligt så kommer du träffa en tjej vid dörren som inte ens ser ut som på bilderna och du kommer inte kunna få upp pitten vad du än gör.

Visst om det var lagligt och fanns bordeller där man ser tior mitt framför ögonen på en som faktiskt kan kåta upp en.

Att köpa horor i Sverige är det sämsta du kan göra. För mig handlar det inte om pengarna, men att man inte blir tillfredsställd och ser sina 1500 rakt ner i soptunnan.
Jag bor inte i Sverige och jag behöver inte köpa sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in