Citat:
Ursprungligen postat av
BorisBalkan
Jag blev kontaktad av en användare här [complex] som def är en Incel, eller enligt han själv en "volcel"
Det är inte bara utseendet. Han var märklig rätt igenom. Fruktansvärt på. Skickade 10 meddelanden efter varandra, allmänt jobbig och needy på samma gång
De har ingen smidighet och finess
Haha såg detta nu. Sug en kuk Borisbalkan.

Du vet inte hur jag ser ut för det första och jag får höra jag ser bra ut av endel. Du skrev om dina tjejer och annat innan och svara i en tråd jag starta! Du försökte ge tips, men gav inga direkt bra så. Vi skrev lite i PM & du vart sur sen. Och du känner inte mig. Du verkar extremt märklig rakt igenom däremot!! Jag va volcel innan ja.. Har legat med två stycken sen vi skrev din tönt, och du vart mest sur när jag tyckte synd om din fru som du "älskar" när du knullat 200 st vid sidan om eller va det va? ååå, true love där va? =) haha fyfan vilken pissig syn du har på kvinnor! Det är DU som är skum, inte jag. Undrade mest hur du ens kunde få ligga med din syn på kvinnor det va mest av ren nyfikenhet så om vissa gilla assholes i princip så. Skrev med dig mest för att försöka förstå biologi om du fick knulla på sättet du skriver här. For the love of science eller förståelse typ..
Du har ingen smidighet och finess. Du känner inte ens mig din nolla, och min kvinnosyn är
mycket bättre än din.
Dom tjejer jag träffar klagar aldrig och tycker jag är en bra kille så! Dom gillar min personlighet och annat mest du som inte känner mig, och
sluta ljuga här om att du ens vet hur jag ser ut med! Jag skicka ingen bild, du vet inte vem jag är så sluta trolla och ljuga bara för att du gör det för din fru varje gång du knullar nya bakom hennes rygg.
(Eller om du mena att utseendet inte är allt allmänt kanske, och beteende med pm, om det va så du mena, men kolla hur du själv skriver här på FB och ditt innehåll kanske mer. Ta en titt i spegeln.)
Du kallar mig märklig, men du behandlar kvinnor som skit och du och en annan på riktigt bar in en kvinna och pissa på henne i badrummet som du skrev på flashback? Fräscht.. Not. Du verkar fan vidrig. Plus massa andra inlägg du skriver. Du verkar fett äcklig, och halvt psykopat med tanke på andra inlägg du har här.
Du verkar värre eller liknande bowlingkillen med rosa/lila kläder här:
The Big Lebowski - That's just like your opinion man
https://www.youtube.com/watch?v=Z-xI1384Ry4