2021-10-03, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Jag bor inte i Sverige och jag behöver inte köpa sex.
Ok ingen frågade
Citera
2021-10-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
Skillnaden är att många japaner faktiskt vill leva ensamma frivilligt. De är alltså inga incels som sitter och spammar på incelforum och som har inneboende ilska mot kvinnor eller andra par.

de är lite mer av typen vända ilskan inåt. Men i Japan finns möjlighet att betala för sällskap. Soapland, blowjob cafe med tre rosbladsbehandling osv. som nog tar udden av frustrationen.
Citera
2021-10-03, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
de är lite mer av typen vända ilskan inåt. Men i Japan finns möjlighet att betala för sällskap. Soapland, blowjob cafe med tre rosbladsbehandling osv. som nog tar udden av frustrationen.
Alla incels har väl hatet vänt inåt? Hur många sådana ser du skrika på torget eller med sina riktiga namn på nätet?
Citera
2021-10-03, 13:28
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Nja, många verkar direkt asexuella. Har som sagt inga problem med att leva själva.
Citera
2021-10-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Herregud, alla har väl råd med 1500-3000? om det är något livsviktigt liksom. Eller är det arbetslösa incels du nu snackar om?

Du kanske missförstod mig från början. Jag menar inte att förlora oskulden, eller att ha sex 1 gång sen skulle man va ”botad” på något sätt. Jag menar regelbundet, att man helt enkelt mättar sitt sexbegär och det har inte många råd med om man ska köpa horor. Man vill ju knulla eller få en avsugning åtminstånde 3-4 gånger i veckan så att det blir per månad ungefär 10-20.000kr om man kör din strategi

Sen ligger ju mycket av frustrationen i att man ser snygga tjejer överallt men att man är helt oförmögen att attrahera dem. Man vill knulla snygga tjejer och sådana horor kan va ännu dyrare upp mot 3-5000kr.

Sen ska man aldrig säga aldrig, jag tror att många av dom är Incels idag faktiskt vid någon punkt faller för frestelsen och skaffar en asiat. När dessa Ingela kanske blir uppp mot 40-50års åldern. Bara för att dom inte köper horor NU innebär inte att sex inte skulle va problemet.
Senast redigerad av fr0g 2021-10-03 kl. 14:54.
Citera
2021-10-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
Alla incels har väl hatet vänt inåt? Hur många sådana ser du skrika på torget eller med sina riktiga namn på nätet?

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Nja, många verkar direkt asexuella. Har som sagt inga problem med att leva själva.

Det här skulle bli en ganska lång tråd med upprepningar om jag argumenterade emot, men japanska incels, herbivore men, shut-ins och sexlöshet är fascinerande. Även hur japanska kvinnor verkar resonera kring vad mannen skall tjäna övriga krav osv. för att bedömas värdig. För mig framstår Japan som ännu värre än Sverige på alla plan med detta. Jag rekommenderar vidareforskning i ämnet.

Det är väldigt fascinerande.
Citera
2021-10-04, 10:04
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Jag blev kontaktad av en användare här [complex] som def är en Incel, eller enligt han själv en "volcel"

Det är inte bara utseendet. Han var märklig rätt igenom. Fruktansvärt på. Skickade 10 meddelanden efter varandra, allmänt jobbig och needy på samma gång

De har ingen smidighet och finess

Haha såg detta nu. Sug en kuk Borisbalkan. Du vet inte hur jag ser ut för det första och jag får höra jag ser bra ut av endel. Du skrev om dina tjejer och annat innan och svara i en tråd jag starta! Du försökte ge tips, men gav inga direkt bra så. Vi skrev lite i PM & du vart sur sen. Och du känner inte mig. Du verkar extremt märklig rakt igenom däremot!! Jag va volcel innan ja.. Har legat med två stycken sen vi skrev din tönt, och du vart mest sur när jag tyckte synd om din fru som du "älskar" när du knullat 200 st vid sidan om eller va det va? ååå, true love där va? =) haha fyfan vilken pissig syn du har på kvinnor! Det är DU som är skum, inte jag. Undrade mest hur du ens kunde få ligga med din syn på kvinnor det va mest av ren nyfikenhet så om vissa gilla assholes i princip så. Skrev med dig mest för att försöka förstå biologi om du fick knulla på sättet du skriver här. For the love of science eller förståelse typ..

Du har ingen smidighet och finess. Du känner inte ens mig din nolla, och min kvinnosyn är mycket bättre än din.
Dom tjejer jag träffar klagar aldrig och tycker jag är en bra kille så! Dom gillar min personlighet och annat mest du som inte känner mig, och sluta ljuga här om att du ens vet hur jag ser ut med! Jag skicka ingen bild, du vet inte vem jag är så sluta trolla och ljuga bara för att du gör det för din fru varje gång du knullar nya bakom hennes rygg.

(Eller om du mena att utseendet inte är allt allmänt kanske, och beteende med pm, om det va så du mena, men kolla hur du själv skriver här på FB och ditt innehåll kanske mer. Ta en titt i spegeln.)

Du kallar mig märklig, men du behandlar kvinnor som skit och du och en annan på riktigt bar in en kvinna och pissa på henne i badrummet som du skrev på flashback? Fräscht.. Not. Du verkar fan vidrig. Plus massa andra inlägg du skriver. Du verkar fett äcklig, och halvt psykopat med tanke på andra inlägg du har här.

Du verkar värre eller liknande bowlingkillen med rosa/lila kläder här:
The Big Lebowski - That's just like your opinion man
https://www.youtube.com/watch?v=Z-xI1384Ry4
Senast redigerad av [complex] 2021-10-04 kl. 10:46.
Citera
2021-10-04, 12:56
Medlem
Ju fler Incels det blir desto sämre går det för männen.

Drogdöd går upp kraftigt i USA

https://www2.gov.bc.ca/assets/gov/birth-adoption-death-marriage-and-divorce/deaths/coroners-service/statistical/illicit-drug.pdf

Fram till Juli har det ökat ytterligare ungefär 15%. Data från en stat men det verkar vara ganska lika i andra stater

På något sätt har det att göra med att andelen Incels hela tiden ökar. Politiker borde prioritera att få ner andelen Incels . Minska andelen män ,inte öka den genom invandring ,är det något som ska invandra så är det kvinnor.

Sverige har som exempel givna uppehållstillstånd 119 män på 100 kvinnor. Framförallt är det arbetskraftinvandring.

USA har också en massa manliga invandrare.

Politiker prioriterar aldrig män ju fler män desto fler kvinnor som tycker män är helt onödiga.
Citera
2021-10-04, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Sverige har som exempel givna uppehållstillstånd 119 män på 100 kvinnor. Framförallt är det arbetskraftinvandring.

Förlåt...

Men att män har det lättare än kvinnor på arbetsmarknaden blir nog bara diskriminering mot män i en incelhjärna.

För oss övriga framstår det snarare som diskriminering mot kvinnor.
Citera
2021-10-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Men att män har det lättare än kvinnor på arbetsmarknaden blir nog bara diskriminering mot män i en incelhjärna.

Det är inte ens konstig att ingen vill dejta incels, skulle inte jag göra heller.
Citera
2021-10-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det är inte ens konstig att ingen vill dejta incels, skulle inte jag göra heller.

Jo, det skulle du. Jag tror du gillar incels innerst inne. Du tänker för mycket på dem för att inte gilla dem.
Citera
2021-10-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Förlåt...

Jo man kan tycka det men resultatet blir att det blir ett förtryck av män , eftersom andelen män ökar.

Det mesta tyder på att ju fler män det är i ett område desto olyckligare blir männen. De stater i USA med mest självmord är stater med mest män. Män gör sig själv en otjänst genom att se till att det blir fler män.

En svart kvinna som analyserar de svartas situation i USA , säger att det finns en "Black male worshiping culture". Det finns på samma sätt totalt en "men worshiping culture". Män beundrar sig själva något otroligt. Därav tycker de att det inte är skadligt med för mycket män.

På något sätt gör detta att män inte är ödmjuka. Svarta män borde om de varit kloka sett till att de hade bra relationer med svarta kvinnor , insett att de måste samarbeta. Istället har svarta kvinnor och svarta män blivit fiender mer och mer.

Exempel:

https://www.youtube.com/watch?v=SeT-k0TJouc

Kvinnan är glad över att en svart man vart skjuten av en vit man( Zaddy)

Svarta män blir allt mer Incels.

Svarta kvinnor har dessutom blivit sexuellt utnyttjade av svarta män till 60% enligt dem själva.

Det är mycket olyckligt för män att vara i konflikt med kvinnor.

Politiker och forskare är helt odugliga på att göra analyser om vad som håller på att ske nu därför blir det bara värre och värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in