Citat:
Ursprungligen postat av
ANALytikern
Är det någon som har träffat "Linneasugeen" på RS?
Citat:
Ursprungligen postat av
HanFinnsHanMed
Hon är svår att få kontakt med, och ännu svårare hålla kontakten med. Kan bli tyst helt plötsligt, och har varit med om flera gånger att hon bokat av strax innan.
Provade detta med följande katastrofresultat:
Försök 1: Hon bokade av/om
Försök 2: Hon bokade av/om
Försök 3: Hon bokade av/om
Försök 4: Jag stod i "utomhuscentrumet" i 45 minuter. Hon messade 2 timmar senare och skyllde på sömntablett
Försök 5: Nu hade jag fått adressen. Gick runt området/adressen i 45 timme innan jag gav upp igen. Hon skyllde på att hon hade sovit hos en kompis och försovit sig.
Varje gång bedyrade hon att hon är "seriös"
Det blev inget försök 6. Det räckte med struligheten. Kommer inte kontakta igen. Skit samma hur mycket "rabatt" hon erbjöd.