Citat:
Ursprungligen postat av
hormods
varför betalar du för att fika med tjejerna?
Är det just ordet "fika" du undrar över,eller varför man pröjsar överhuvudtaget?
Eller som Lucas svarat,priset?
Men jag kan tillägga att vi var ett gäng som skrev på forumet Sexwork förr att vi var o fikade när vi hade en träff med en eskort.
Påtår var ju då självklart ett återbesök.
Det var tider det