2021-09-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
varför betalar du för att fika med tjejerna?
Är det just ordet "fika" du undrar över,eller varför man pröjsar överhuvudtaget?
Eller som Lucas svarat,priset?

Men jag kan tillägga att vi var ett gäng som skrev på forumet Sexwork förr att vi var o fikade när vi hade en träff med en eskort.
Påtår var ju då självklart ett återbesök.

Det var tider det
Citera
2021-09-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Är det just ordet "fika" du undrar över,eller varför man pröjsar överhuvudtaget?
Eller som Lucas svarat,priset?

Men jag kan tillägga att vi var ett gäng som skrev på forumet Sexwork förr att vi var o fikade när vi hade en träff med en eskort.
Påtår var ju då självklart ett återbesök.

Det var tider det
Natalie sexy svenś/finsk tjej
Citera
2021-09-26, 18:28
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Menar du svenska latinan sexiganatalie på rs med den superlånga annonsen som man inte orkar läsa
Henne träffade jag i början av 2000-talet ett par gånger o hade riktigt trevligt.Ett litet vilddjur.
Men det var ju som sagt 20 år sen,nu vet jag inte.
Jag gissar han menar NathalieSexy på RE, hon är svensk.
Ska vi tipsa varandra, så underlättar det enormt om man stavar namnen exakt som det står på sajten.
Det är också lätt att missuppfatta om det inte stämmer och man måste gissa.
Citera
2021-09-26, 21:27
Medlem
Har någon testat mulatten Noomi6 på studentannonser.net? Hon håller till i Hägersten.
Rekommenderas?
Citera
2021-09-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Jag gissar han menar NathalieSexy på RE, hon är svensk.
Ska vi tipsa varandra, så underlättar det enormt om man stavar namnen exakt som det står på sajten.
Det är också lätt att missuppfatta om det inte stämmer och man måste gissa.

Tack!
Tänkte inte på att hon bytt namn nyligen.
Citera
2021-09-27, 18:11
Medlem
Att dåliga flickor byter namn förstår jag. Men att dom med gott rykte gör det...?
Citera
2021-09-27, 22:33
Medlem
Citat:
Tack!
Tänkte inte på att hon bytt namn nyligen.
Hon byter namn rätt ofta,nu värkar det som hon gått under jorden telefon är avstängd. Har varit så minst två veckor nu
Citera
2021-09-27, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Jo men precis rosa är det som gäller. Givetvis håller jag mig undan från 18-20 åringar som bara krånglar hit och dit och det är som att prata med en robot många gånger, ensidiga korta svar och svarar sällan. Däremot tjejer närmare 25 och upp till 30 är enklare att ha att göra med. Efter 30 så är det sällan jag utseendemässigt är intresserad, finns väl undantag på snygga efter 30 men dom är få.

Jag tror du haft otur, kanske du väljer dom riktigt unga 18-20år där tycker jsg risken ökar markant för utpressning och liknande. Så mitt tips hålla dig borta från dom, det är inte värt risken.

Skittråkigt att bläddra igenom massvis med sidor som visar egentligen ”ingenting” på rosa… det är ju rena lotteriet att hitta rätt… Sen att man rekommenderar någon av dem här lite som ”den här grisen i säcken är jättefett”… Kanske hade underlättat lite om vi kände om varandras ”smak” så man vet lite vems rekommendation som passar. Vi alla har väldigt varierande smak helt enkelt…
Citera
2021-09-29, 22:42
Medlem
Någon här som har träffat Brattycocker på RS? Kallar sig YasmineH på ST och tidigare Betzycocker också på ST. Har några bra recensioner på RS men den senaste är från 10 månader sen...
Citera
2021-09-30, 00:19
Bannlyst
Malika har sänkt halvtimmespriset från 2000 till 1500 haha
Citera
2021-09-30, 13:25
Medlem
cacablancas avatar
Har någon träffat karla b norska finns på re
Citera
2021-10-01, 18:31
Medlem
Mailaccounts avatar
Var och träffade Matilda Mogen tidigare i veckan, det kan man verkligen kalla en erfaren och äkta
kvinna med dom grymmaste brösten som jag någonsin sett.

Tummen upp för väl spenderade pengar!!!!!!!

Mailaccount
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in