2021-10-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhjon
Jag är fortfarande inte 100% på att polacken är gärningsmannen.. När snuten blev skjuten på hisingen så sade ju Fuxborg och Nord saker som "han blev skjuten av misstag" och "han var inte målet" och liknande... Trots att snubben hade 3 skott i bröstet och ett i halsen va det va?

Vad jag menar är att det finns fortfarande en chans att snuten var målet... Nord och Fuxborg verkar ju inte dra sig för att ljuga om så krävs. Det sista de vill är väl att det börjar avrättas snutar, och speciellt snutar som ska vittna i rättegångar.. Det kan ju lätt bli vardagsmat i Göteborg att nån snut eller två stryker med nån gång i månaden... Araber och negrer är ju egentligen inte bra på nånting, mer än att kopiera tidigare våldsdåd, sprängningar och mord... Ahh likvidera snut tänker Abdi och Alis få hjärnceller . Vilken bra idé.. Så är ruljangsen igång..

Inte omöjligt
Citera
2021-10-02, 18:30
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninenKaninen
Vasastan: Vasagatan, Viktoriagatan, Storgatan...

Jag såg inte vad det var för posters han skrapade ner, kan det varit någon som satt upp en bild på MGM? Gick från elskåp till elskåp och tappade hela tiden de avrivna bitarna som han samlade upp i händerna.

Som sagt jag är inte säker, kan ha varit en förvirrad män som liknande ML. Hoppas verkligen detta löser sig snart. Av filmerna att döma - när Mark L desperat hoppar utanför sin mammas fönster balanserande på någon stol - så är han ju en väldigt förvirrad människa som behöver sitta på rättspsyk alternativt psyk (om han inte är skyldig).

Smygfotade ni honom inte?
Citera
2021-10-02, 18:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag tror den här gubben som pekas ut är helt oskyldig. Är nog en galning med Thomas Quick personlighet. Eller kanske en ny Christer Pettersson? Vilka jävla idioter. "Kan vara farlig"? Är han som Thomas Quick så är han ju heeeelt ofarlig. Men är det en Christer Pettersson typ så visst han kan vara farlig. Om man jävlas med honom. Och det har dom gjort. Och nu går det fan för långt. Stackars jävla polackgubbe. Han var arg för dom behandlat hans mamma fel. Haha... Vilka jävlar. Ge fan i att jävlas med morsan. Ett jävla psykfall bland alla andra jävla idioter.

Undrar vem/vilka som ligger bakom den geniala idén att göra något sådant här och sedan säga att en idiot som denna gjort det? Är Sveriges 9/11.
Senast redigerad av PingPongZong 2021-10-02 kl. 18:35.
Citera
2021-10-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag ångar mig. Skrev tidigare att mannen bakom reportern i ett klipp inte var Lorentzon.
Efter att ha sett de nya bilderna så tar jag tillbaka det.
Det var mycket likt skulle jag säga nu.

Jag var in på SVT och letade torsd 30/9, men den sändningen verkar inte finnas kvar??

Hittar du den igen, finns den länkad i tråden?
Citera
2021-10-02, 18:34
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
ML:s kompis Lennart som intervjuades av Expressen känns som en sån där gubbe som sitter och drar några stora stark på kinesrestaurangen.

För övrigt, varför tror ni han åkt utomlands? Han verkar inte ha några pengar utan har till och med lånat 540 kr av en vän. Hur skulle han ha råd att resa utomlands och sen klara sig där?

Han är ju polack så kanske dragit till Polen? Han är ju inte efterlyst där o kanske har nån släkt som kan hjälpa?
Citera
2021-10-02, 18:39
Medlem
Greenskys avatar
Mycket vilda fantasier i tråden! Troligaste alternativet bör vara att han velat se resultatet av sin sprängning för att därefter ta sitt liv genom att hoppa i älven.

Tragiskt, men förmodligen det mest sannolika.
Citera
2021-10-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Jo visst han gömmer sig på Kebnekaise i toppstugan lugnt så här års! Skicka snuten får du göra som tycker det är okej. Säg att det kom från en skum typ med otrevlig ton. Då nappar dom direkt!
Det viktigaste är att hitta denne person.
Citera
2021-10-02, 18:42
Medlem
En positiv sak i detta elände är att förhoppningsvis river man den groteskt osköna fastigheten. Bygg nytt och tidsenligt för området!
Citera
2021-10-02, 18:43
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-66
Han är ju polack så kanske dragit till Polen? Han är ju inte efterlyst där o kanske har nån släkt som kan hjälpa?
Det stämmer. Det spekulerades tidigt om att han åkt till Polen, och det har nu blivit bekräftat av en vän till honom.
Citera
2021-10-02, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Du är en sådan där kärring som utsätter andra för obehag och snutar. Dom vet att han är på annat håll eller var upptagna av 1000 samtal från andra kärringar som sett samma spöke.

"En sådan kärring som utsätter andra för obehag"...? Inte meningen att stressa dig. Intressant att du tror att jag är en kärring. Hur mår du?
Citera
2021-10-02, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollegah1
En positiv sak i detta elände är att förhoppningsvis river man den groteskt osköna fastigheten. Bygg nytt och tidsenligt för området!
Försäkrings bolaget bygger exakt så som ritningarna var. I detalj. Varje detalj som ändras, storlek på dörr/fönster, placering, eluttags placering m.m ersättas inte.
Citera
2021-10-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Smygfotade ni honom inte?

Nej, det ÖSREGNADE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto