2021-09-22, 22:51
Medlem
Illuzionzs avatar
Har svenska banker även blockat svenska sajter där man kan köpa krypto?
Citera
2021-09-30, 17:20
Bannlyst
Börjar bli sjukt trött på bitcoin.

Ska det vara så in i helvete svårt att köpa utan att betala 7% I avgift?

Vilken sida kan man kan köpa för 200.000:- +

Och vilke sida har okej avgifter?

Safello är helt sinnessjukt dyrt
Coinbase är det värsta skit jag någonsin använt.

Så snälla har på riktigt sökt i MÅNADER
Citera
2021-09-30, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm

Coinbase Pro, Kraken Pro, Binance etc. Förstår inte hur du inte kan ha hittat något efter att sökt i "MÅNADER".
Citera
2021-09-30, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingKerry
Coinbase Pro, Kraken Pro, Binance etc. Förstår inte hur du inte kan ha hittat något efter att sökt i "MÅNADER".

Har provat Coinbase pro, Fick inte det en krona billigare

Har provat binance, Där det står att jag ska kunna handla för 50.000 dollar. Har försökt 2 gånger senast idag med banköverföring men inga pengar dras från mitt bankkonto. Och det står att det är 0% avgift
Citera
2021-09-30, 23:38
Medlem
Citat:
Har provat Coinbase pro, Fick inte det en krona billigare

Har provat binance, Där det står att jag ska kunna handla för 50.000 dollar. Har försökt 2 gånger senast idag med banköverföring men inga pengar dras från mitt bankkonto. Och det står att det är 0% avgift

Extremt konstigt med tanke på att den högsta feen på Coinbase Pro är 0.50%. Är du säker på att du vet skillnaden på Coinbase och Coinbase Pro?

Utöver det så har Binance stängt av alla SEPA överföring samt dom flesta banker blockar överföringar/insättningar till Binance.
Senast redigerad av KingKerry 2021-09-30 kl. 23:56.
Citera
2021-10-01, 19:03
Bannlyst
Citat:
Extremt konstigt med tanke på att den högsta feen på Coinbase Pro är 0.50%. Är du säker på att du vet skillnaden på Coinbase och Coinbase Pro?

Utöver det så har Binance stängt av alla SEPA överföring samt dom flesta banker blockar överföringar/insättningar till Binance.

Loggar in på SKIT coinbase står We're reviewing your account
Your account was recently flagged for a manual review. Until the review is completed, you won’t be able to buy or sell crypto. There’s nothing to be alarmed about and if you have any funds on Coinbase, they are safe. Given the large volume of requests, please be patient as we conduct this review.

Don har givetvis inte fungerande chatt. En så "stor och seriös sida" har inte ens en chatt. Mejlade för 3 veckor sedan har fortfarande inte fått något svar.

Vad menas med texten ens? Jag försökte köpa på coinbase pro, Men var tvungen att först köpa på vanliga coinbase? Då blir det automatiskt sjukt höga avgifter?
Citera
2021-10-01, 20:12
Medlem
Citat:
Loggar in på SKIT coinbase står We're reviewing your account
Your account was recently flagged for a manual review. Until the review is completed, you won’t be able to buy or sell crypto. There’s nothing to be alarmed about and if you have any funds on Coinbase, they are safe. Given the large volume of requests, please be patient as we conduct this review.

Don har givetvis inte fungerande chatt. En så "stor och seriös sida" har inte ens en chatt. Mejlade för 3 veckor sedan har fortfarande inte fått något svar.

Vad menas med texten ens? Jag försökte köpa på coinbase pro, Men var tvungen att först köpa på vanliga coinbase? Då blir det automatiskt sjukt höga avgifter?

Har tyvärr hört samma att deras support är i princip obefintilig. Vet inte mer än det som står tyvärr. Angående Coinbase Pro så för du ju över Euro genom SEPA överföring till Coinbase för att sen "föra över" Euron från Coinbase till Coinbase Pro där du sen köper BTC för Euron.

Funkar likadant på t.ex Kraken/Kraken Pro.
Citera
2021-10-01, 22:48
Bannlyst
Citat:
Har tyvärr hört samma att deras support är i princip obefintilig. Vet inte mer än det som står tyvärr. Angående Coinbase Pro så för du ju över Euro genom SEPA överföring till Coinbase för att sen "föra över" Euron från Coinbase till Coinbase Pro där du sen köper BTC för Euron.

Funkar likadant på t.ex Kraken/Kraken Pro.

Ja men nu står det så konstig text på både min och min väns plånbok
Citera
2021-10-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ja men nu står det så konstig text på både min och min väns plånbok

Antar det bara är att göra som det står och vänta då, alternativt använda annan sida om du inte redan skickat alla pengar du vill köpra BTC för.
Citera
2021-10-01, 23:12
Bannlyst
Citat:
Antar det bara är att göra som det står och vänta då, alternativt använda annan sida om du inte redan skickat alla pengar du vill köpra BTC för.

Det har stått så i 3 veckors tid
Citera
2021-10-01, 23:20
Medlem
Citat:
Det har stått så i 3 veckors tid

Ja då kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Citera
2021-10-02, 00:04
Medlem
Citat:

Jag förstår inte heller hur du inte lyckas. Har du rent mjöl i påsen?

Om så är fallet, och coinbase bara är sega på att verifiera. Har du testat registrera dig på en annan börs som tar euro? Kraken, FTX, Gemini, Bitstamp är några exempel

Du vet hur man gör en limit order väl? Jag hoppas innerligt att du inte suttit i vanliga coinbase och klickat "köp" i deras n00b interface. Där får man avgifter så det heter duga. Utan ska man använda coinbase så är det coinbase pro, där man lägger en limit order när man ska köpa/sälja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in