2021-10-01, 19:46
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Hen kan ha gått någon kurs där eller varit vikarierande vaktmästare.

Vafan skriver du "hen" för? Det är ju för fan en man!

"Han är misstänkte bombmannen" ... https://www.friatider.se/han-ar-misstankte-bombmannen
Citera
2021-10-01, 19:46
Avslutad
Tydligen har folk tagit eller försökt ta sig in i lägenheterna för att sno grejor efter explosionen, det finns fler goa gubbar i området.
Citera
2021-10-01, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Det har konstigt nog inte nämnts någonstans, vad jag vet. Det skulle ju annars kunna förklara mycket av MGMs handlande.

Enda somtagits upp är stöld av sin mors nakotika-klassade medicin pga att han hade ont i ryggen eller nåt sånt, fanns med i myndighets papper.

Sen vet man ju aldrig vad folk knaprar på nu för tiden.
Citera
2021-10-01, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
Och wow! Expressen går ut med namn och bild.

https://www.expressen.se/gt/mark-lorentzon-misstankt-for-explosionen-i-goteborg/

Hmm..jag börjar mera tro att dom kommer hitta honom död genom självmord! Han har nog sagt hejdå till alla!
Citera
2021-10-01, 19:48
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moruroa
Mats?

Sorry, ber om ursäkt felskrivning.

GM heter Mark Lorentzon.
Citera
2021-10-01, 19:49
Medlem
Kämpendahls avatar
Någon som vet var i huset explosionen ägde rum? Uppgifter gör gällande att han skulle ha misstänkt kemikaliska ämnen i sitt förråd i källaren. Men om de blev vräkta, varför inte då i rättshaveristiks anda spränga lägenheten? Hur blev den här mannen misstänkt av polisen?
Citera
2021-10-01, 19:50
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Jag har en herrcykel. Är jag trans jag med då?

Hm, om man heter Alex, har då nån inte gjort ett val om att inte göra ett val? Strategiskt korrekt. Blanda nu inte upp det med massa förutfattade meningar. Jag menar - jag äger numera bara 1 cykel, och det är definitivt inte en herrcykel. Pga anledningar ( jag bodde nära Rinkeby fram till för några år sen ).

Nej, det gör mig inte till transa. Det råkade bara bli så att det var enda kvarvarande ..
Citera
2021-10-01, 19:50
Medlem
Moruroas avatar
Citat:

https://www.expressen.se/gt/mark-lorentzon-misstankt-for-explosionen-i-goteborg/

Vännen Lennart i inslaget, tror att han kan ha stuckit till Polen.
Citera
2021-10-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Vet man om 55 åringen har drogproblem?
I detta dokument, sidan 7, står det att han tagit sin mammas mediciner pga trauma och ryggsmärta vid något tillfälle.

https://www.docdroid.net/Eex4Mqe/goteborgs-tr-a-6779-21-slutligt-beslut-ej-sarskilt-uppsatt-2021-05-27-pdf#page=7
Senast redigerad av -2 2021-10-01 kl. 19:54.
Citera
2021-10-01, 19:52
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Tekniskt sett är han invandrad. Att han varit mer påläst på Europakonventionen än svenska myndigheter och därför stått upp för sin rätt att träffa sin mor på hemmet, kan förstås indikera att han inte varit helt assimilerad i den svenska lydnadskulturen. En äkta svensk hade förstås hållit käften, accepterat galenskapen, vräkningen och tagit sin sovsäck och sovit under närmsta bro. Inte konstigt att vi har 40 000 hemlösa i Sverige.

Ok, men jag är helsvensk och jag hade så fan heller accepterat att de spärrat in min mor och givit mig besöksförbud. Jag är övertygad om att jag hade slagit mig in och fritagit henne från denna olagliga tvångsisolering som används mot friska oskyldiga människor under falsk förespegling om en pandemi som endast är en veritabel bluff!
Citera
2021-10-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Hm, om man heter Alex, har då nån inte gjort ett val om att inte göra ett val? Strategiskt korrekt. Blanda nu inte upp det med massa förutfattade meningar. Jag menar - jag äger numera bara 1 cykel, och det är definitivt inte en herrcykel. Pga anledningar ( jag bodde nära Rinkeby fram till för några år sen ).

Nej, det gör mig inte till transa. Det råkade bara bli så att det var enda kvarvarande ..

Nu heter jag varken Alex, något på K,L eller är född 87. Menmen 😅
Fattar. Jag har en herrcykel av samma anledning. Bara den som fått vara kvar. Plus den är ful så ingen vill ha den ändå. Perfekt!
Citera
2021-10-01, 19:56
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:

Nu är det totalt allvar. Troligtvis är polis och åklagare oroliga för att han ska göra ett "blodigt avslut". Det krävs en hel del för att gå ut så här innan gripande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in