2021-10-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Och eftersom den lilla 16åringen är ett kriminal mastermind så räknade hon kallt med att det skulle läggas ner INNAN åklagaren kunde avslöja att det inte var hanif som bett om bilderna, visst?

Jävla idioter det finns i tråden...
Påminner mig om varför jag tröttnade på den här skiten.

Nåja, någon pratade om karaktärsmord, ja, han är redan död och begraven. Gott så.

Det har jag inte sagt något om. Däremot har du sagt "Det står ju klart och tydligt att Hanif frågat flickan om bilder?!", vilket uppenbarligen är en lögn. Varför är det så viktigt för dig att HB framställs i dålig dager? Eller är din läsförståelse inte tillräckligt god för att förstå vad åklagaren skriver?
Citera
2021-10-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Även OM han skulle ha sagt det så är det TOTALT IRRELEVANT. Det är inte brottsligt.

Den du debatterar med tycker att vi ska "thought police" folk.
Jag tycker inte att vi ska ha riksdagspolitiker som ens "vill" ligga med 16-åringar. Om det nu alltså är fallet. Tycker du det?
Citera
2021-10-01, 14:08
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RkLINIAn
https://twitter.com/thereseverdun/status/1443888644360740869
Om Ario fortfarande gör sin praktik på Henrik Liljas kontor borde han nog ha en ordentlig genomgång med Ario för att inte svärta ner byråns anseende ytterligare
Citera
2021-10-01, 14:10
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Roligt att du tror att dina efterblivna härskartekniker funkar på mig...

Det finns två möjliga sanningar här: antingen är flickan en medveten lögnare som av någon anledning är beredd att offentligt gå till polisen och ljuga de rätt upp i ansiktet.

Eller så är Hanif Bali ett äckel.

Och allt pekar på att borderlinebruden ljuger.

Snipp snapp snut så var sagan slut.
Citera
2021-10-01, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det beskrivna är inte brottsligt, och därmed inte i allmänhetens intresse.
Ni som tjatar om att det enda som spelar någon roll är om han begått ett brott, tror ni verkligen på det själva? Öppna en kvällstidning eller skvallerblaska, 95% av det som diskuteras är inte brott. Folk tycker definitivt att det är intressant om någon varit otrogen, supit ned sig, lämnat sin fru, spelat bort sina pengar etc etc etc. Inget av det är olagligt, men det är intressant. Och det är mer än intressant, det är relevant om vi snackar om en riksdagspolitiker. Många skulle vara tveksamma till att han en statsminister som var alkoholist till exempel, inte för att det är olagligt.
Citera
2021-10-01, 14:13
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Frågan är varför man inte utredde det?
Det hade ju varit klädsamt att gå till botten med det, vi får väl se om någon kanske gör en anmälan om falsk tillvitelse så åklagaren bliv tvungen att utreda....
/rasisten.
Därför att det inte finns något att utreda. Anmälan innehöll 0 värde - i vanliga fall hade det aldrig ens lett till en förundersökning
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Jo precis, eller att kungen tagit in 100 miljoner ton amfetamin via göteborgs hamn tillsammans med blotare och människoköttätare...

Skärp dig för fan!

Ja det är lika troligt som att bruden talar sanning.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Om Ario fortfarande gör sin praktik på Henrik Liljas kontor borde han nog ha en ordentlig genomgång med Ario för att inte svärta ner byråns anseende ytterligare

Undrar om han skulle gilla att jag påstår att han har skickat en kuk-bild till mig som jag sedan beskriver för åklagaren men inte kan visa upp eftersom den inte existerar? Under tiden blir han lynchad i media och avstängd från jobbet och sedan skanderar pöbeln "ingen rök utan eld" när han frias.
Citera
2021-10-01, 14:14
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Många skulle vara tveksamma till att han en statsminister som var alkoholist till exempel, inte för att det är olagligt.

Skulle vara ett snäpp upp från nuvarande svetsminister, i varje fall.
Citera
2021-10-01, 14:14
Medlem
Green-Spirits avatar
Över tusen sidor med substanslöst spekulerande över något Hanif Bali inte ens kallades till förhör för. Man tvingas citera Seinfeld - it’s a show about nothing!
Citera
2021-10-01, 14:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag tycker inte att vi ska ha riksdagspolitiker som ens "vill" ligga med 16-åringar. Om det nu alltså är fallet. Tycker du det?

Vad då »vill«? Du ska väl ge fan i vad de vill så länge de inte uttrycker det i offentligheten. Däremot är det nog bäst för alla parter om 27-åringar håller både tanke och handling borta från 16-åringar. Det gäller även Hanif Bali.
Citera
2021-10-01, 14:18
Medlem
Skulle gissa att Hantiff är rökt som politiker!

Däremot kan han nog få anställning på något gymnasium som lärare, det är resursbrist där och jag är säker på att det finns söta och oskyldiga flickor där som Bali kan ge hemlektioner vid behov, alternativt titta på serier. Win win för alla parter?
Senast redigerad av Xoleraz 2021-10-01 kl. 14:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in