2021-10-01, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Ironin är ju att Hanif är ett ensamkommande flyktingbarn från MÖ, såna begår våldtäkter i Sverige på daglig basis enligt Flashback och man får aldrig ifrågasätta ett sådant fall

HF var ett riktigt barn när han kom hit, och inte ett afghanskt "ensamkommande barn" som är 27 bast vid ankomst.
Senast redigerad av priz 2021-10-01 kl. 14:02.
Citera
Medlem
För oss med insyn har detta alltid varit en uppenbar komplott mellan AS och AE och nu är det uppenbart.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Du menar att det är större risk att allting är en konspiration än att hanif är en snuskgubbe?

Man behöver inte tro på konspirationer för att inse att många hatar HB och gärna vill få bort honom. Det räcker med att följa Twitter.
Citera
2021-10-01, 14:00
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag vet inte hur hon ser ut, men ung och tjej är hon ju rent objektivt. Så det är nog inte helt orimligt att anta att HB tyckte hon var "sexig".
Och.....?
Citera
2021-10-01, 14:00
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Du menar att det är större risk att allting är en konspiration än att hanif är en snuskgubbe?

Det finns mycket som pekar på det, ja. Twittrandet och nedräkningen, att flickan valde att anmäla till moderatledningen och inte polisanmäla från början, att allt detta skedde precis i samband med moderaternas riksdagsnomineringar, att moderatledningen tillslut bad flickan polisanmäla ärendet istället(dom visste att inget fanns, men hade moderatledningen valt att fria Hanif utan inblandning av polis hade media gått bananas). Att det finns en SSU snubbe och extrem Bali hatare i bakgrunden hela tiden, som antytt saker på twitter sedan lång tid tillbaka. Att flickan och SSU-muppen försökt starta liknande drev tidigare. etc etc
Citera
2021-10-01, 14:02
Medlem
https://twitter.com/thereseverdun/status/1443888644360740869
Citera
2021-10-01, 14:03
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det enda som åklagaren bekräftar är att flickan uppgett att Hanif Bali begärt bilder:

Det här var tunnare än jag trodde.

Den ena bilden verkar inte ens existera utan flickan beskrev den med egna ord.

Så hon beskrev den med egna ord och uppgav att hon skickat den. Men kan inte visa upp något alls. Det här var allt...
Lyssnade på Cissi Wallin i 30 minuters programmet. Hon tycker att man ska ha rätt att hänga ut män i sociala medier som man påstår ha gjort sexuella närmanden eller våldtäkt (utan att anmälan eller dom finns) .
Enligt henne ljuger alltid män om dessa saker men aldrig en kvinna - hon har inget att tjäna på detta enligt CW Hon sa dessutom att hon själv varit med och drivit drev
Se bara detta fall, syftet var ju givetvis att förstöra för Hanif för all framtid.
Se hur Åsa Lindeborg hjälpte till att ta livet av Benny med sina hatiska artiklar
Citera
2021-10-01, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Och.....?
Du kanske har glömt kontexten, men jag frågade om det bara var en slump att han skulle hjälpa en ung snygg brud med "läxläsning". Hur många unga blekfeta killar har han hjälpt tro?
Citera
2021-10-01, 14:05
Medlem
MuntertMongos avatar
Tänkte dra ett skämt om Hanifs Balle som inte är mycket att komma med, men det får man inte på Flashback, så istället säger jag väl att baserat på så dåliga bilder var det ett väntat besked.
Citera
2021-10-01, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Sluta med dina halmgubbar nu!

Inget av det du skriker om är aktuellt!

Du kan lika gärna skriva en rad om att månen är pedofil och sedan dra samma rant om det.
Om du har läst allt som har skrivits i pressen och vad som sagt av HB, kan du ärligt säga att du tror att HB inte haft något som helst sexuellt intresse av den unga tjejen?
Citera
2021-10-01, 14:07
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det har redan börjat. #metoo har blivit ett skämt. Tacka alla radfems för att män hellre anställer män istället för att bli metoo:ade.

Ja det är en stor risk för företag att anställa kvinnor när det är så vanligt med falska anklagelser. Bäst är alltså att välja en man när man anställer personal.
Citera
2021-10-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Ja. Utredningen har inte visat på några olagligheter. Inga sexbilder tex. Ej heller SMS om krav på sexbilder.

Åklagaren konstaterar att inga brott kan styrkas över huvudtaget
Frågan är varför man inte utredde det?
Det hade ju varit klädsamt att gå till botten med det, vi får väl se om någon kanske gör en anmälan om falsk tillvitelse så åklagaren bliv tvungen att utreda....

Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Ja, jag tycker nog att det är en väldigt äcklig inställning till att offentligt visa upp nakenbilder på sina barn. Speciellt om man själv är förälder...

EDIT: la till "sina"
Okej, jag ska utgå ifrån att detta inte alls är en väderkvarn i något slags desperat försökt att svartmåla mig utan att du är så korkad att du faktiskt inte förstår vad som menas, mitt inlägg syftar inte på att visa upp barn i någon som helst sexuell kontext utan t.ex en bebis i ett badkar som bajsat eller som jag också skriver något barn med målarfärg över hela kroppen. Alltså helt utan sexuell kontext. Den biten tror jag du antingen missar helt eller medvetet väljer att bortse ifrån. Att en 35åring sitter och bjuder hem en 16åring samt frågar efter bilder är däremot i en sexuell kontext, däri ligger skillnaden.
Jag inser nu att du faktiskt inte förstod, men hoppas det klarnade.

/rasisten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in