Citat:
Ursprungligen postat av
Sejfu
Ja. Utredningen har inte visat på några olagligheter. Inga sexbilder tex. Ej heller SMS om krav på sexbilder.
Åklagaren konstaterar att inga brott kan styrkas över huvudtaget
Frågan är varför man inte utredde det?
Det hade ju varit klädsamt att gå till botten med det, vi får väl se om någon kanske gör en anmälan om falsk tillvitelse så åklagaren bliv tvungen att utreda....
Citat:
Ursprungligen postat av
JagheterHenrik
Ja, jag tycker nog att det är en väldigt äcklig inställning till att offentligt visa upp nakenbilder på sina barn. Speciellt om man själv är förälder...
EDIT: la till "sina"
Okej, jag ska utgå ifrån att detta inte alls är en väderkvarn i något slags desperat försökt att svartmåla mig utan att du är så korkad att du faktiskt inte förstår vad som menas, mitt inlägg syftar inte på att visa upp barn i någon som helst sexuell kontext utan t.ex en bebis i ett badkar som bajsat eller som jag också skriver något barn med målarfärg över hela kroppen. Alltså helt utan sexuell kontext. Den biten tror jag du antingen missar helt eller medvetet väljer att bortse ifrån. Att en 35åring sitter och bjuder hem en 16åring samt frågar efter bilder är däremot i en sexuell kontext, däri ligger skillnaden.
Jag inser nu att du faktiskt inte förstod, men hoppas det klarnade.
/rasisten.