2021-09-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Säger mannen som hävdar att MGM är född i Sverige och är ”svennebanan”, samt påtalar att många andra här inte håller sig till fakta
Fast visst är det konstigt att han har ett personnummer som visar att han är född i Sverige 19660124. Närmare bestämt i Kronobergs län.
Detta nummer finns i tidigare länkade Fup.

Hur får man ett sånt personnummer annars?
Citera
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aegarn
Japp, inte endast enligt min sambo utan även flera såklart

Är det samma boende som blev bombhotat idag, eller?
Citera
Medlem
Det mest dramatiska han skulle kunna göra nu är att begå självmord på ett sådant sätt att kroppen aldrig hittas. Då kommer man att spekulera om honom i årtionden.

Är det ens möjligt att lyckas med det?
Citera
2021-09-30, 20:24
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppskattad
Det mest dramatiska han skulle kunna göra nu är att begå självmord på ett sådant sätt att kroppen aldrig hittas. Då kommer man att spekulera om honom i årtionden.

Är det ens möjligt att lyckas med det?

Det är väl bara att fixa en båt, åka ut på havet, och sänka sig själv.
Citera
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uglychanson
Det kan väl vara relevant att tala om ursprunget när det kommer fram men hela jävla tråden behöver väl inte handla om det? För en del är det väldigt viktigt men det finns ett helt eget forum där man kan diskutera invandring. Bilder och viktig information om gärningsmannen som skulle kunna leda till att han hittas dränks i inlägg som bara handlar om ursprung eller religionstillhörighet.
Okey, men att pladdra om just det gör ju fan saken sju resor värre för då kommer inlägg om att det ska vara okey och kontra det och så vidare fram å tebaks - så de som felar är de som gnäller på andras inlägg om att få tag på info om MG:s profilbild.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Det mesta är en massa dravel om var folk kommer ifrån
Inte om själva händelsen.

Tyvärr ja.
Så en tråd om mig skulle nog bli liten eller skulle mina norskfinskasamiska rötter uppblandat med vanlig svensk alkis bli vänstervriden multinationalist röstande långt till höger men ändå sympatier åt vänster ibland efter tycke och smak. Hmm dax att starta ett nytt parti Frihet åt mig själv.

Talade polis sanning om att de fick tipset idag om MGM med tanke på tidigare ärenden och att han skulle vräkas? Vad tror ni vit lögn eller? Eller var de inne för mycket på spåret mot en annan i huset som dryftats tidigt i tråden?
Citera
2021-09-30, 20:25
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Inget vettigt har sagt det handlar om jude ändå. Finns så mycket annat smask här. Som vänster beroende och osund sexuell preferens. Kan låta judisk iofs.
Varifrån kommer det att han hade en osund sexuell preferens och varför skulle det vara judiskt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Fast visst är det konstigt att han har ett personnummer som visar att han är född i Sverige 19660124. Närmare bestämt i Kronobergs län.
Detta nummer finns i tidigare länkade Fup.

Hur får man ett sånt personnummer annars?

Annorlunda bestämmelser vid tiden när invandrarbombaren invandrade till Sverige. Inte som idag.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aegarn
Japp, inte endast enligt min sambo utan även flera såklart

Ja, jag skrev "enligt din sambo" eftersom det är vad vi andra har att gå på för tillfället. Inte för att jag misstror just dig eller din sambo utan för att uppgifter lätt förvandlas till allt möjligt här på Flashback om man inte understryker vad som påståtts, när, var, av vem, osv.
Citera
Medlem
enlitenmoerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Hur vet du att de är praktiserande judar? Vad har det med den här saken att göra?

Vet du om den misstänkte GM har en bakgrund som präglas av annat våld?
Var har jag sagt att de är praktiserande judar? Är du sinnessjuk eller bara analfabet?
Läs innan du skriver
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Är det samma boende som blev bombhotat idag, eller?
Nej, det boendet ligger på Vegagatan. Det finns en vårdcentral i anslutning till boendet.

Mamman ska enligt uppgift i tråden bo på boendet på Carl Geimbergsgatan.
Citera
2021-09-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Har man fortfarande inte något hum om vilken typ av sprängmedel som han använt?

Gissar att det är FOI som måste analysera det!
Tyvärr är "Sverige" aldrig förberedda på detta så det tar nog ett par dagar eller en till två veckor innan det svaret kommer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in