Citat:
Ursprungligen postat av
Geheimnis
Från folk i tråden som är missnöjda med att han inte är brun i hyn. Hans bokstavskombi är f ö HBTQAEO+. Enligt informerade källor är MGM också en vänsterbliven AFA-kommunistisk jude med band till Mossad.
Källa? "FUP", eller rättare sagt en bild i FUP föreställandes morsans gamla soffbord. Att han är jude vet man eftersom det finns judar i Polen som är landet hans morsa eller eventuellt farsa kommer från, och att han är kommunist ser man på det faktum att han har samma frisyr som Göran Greider.
Går bra i den här tråden... Flashback när Flashback är som sämst.
Att han är transa startade ju som trådsanning för att han hade ett läppstift och en pincett i lägenheten som jag förstår det, så det kan ju vara rent trams och ovidkommande. (men i sann Flashbackanda är det kul att tramsa om sånt)
Men det kan faktiskt stämma IOM att många har påpekat att han haft ett "konstigt beteende" liknande psykisk ohälsa, då väldigt många transpersoner lider av psykisk ohälsa (dom är bland annat kraftigt överrepresenterade i självmordsstatistiken)
Att han (och åtminstonde Pappan) är av Polsk härkomst råder det väl ingen tvivel om vid det här laget. (mamman bröt på något språk, kan vara för att hon bott länge i Polen, men borde inte göra det)
Att han är kommunist beror inte på Greiderfrillan (även om jag aldrig har sett någon till höger om Sosse med den frisyren) utan kom väl från en tidigare FUP.
Har man bara själv förmågan att sålla tramset så tycker jag att forumet har lyckats skapa en ganska bra bild.