2021-09-30, 18:35
Medlem
Hade med hans yrkesmässiga bakgrund att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Nå, vad var det som var så spännande med denna person?
Citera
Medlem
Man kan hoppas att Enhetschefen för det boende där hans mamma bor har polisskydd.. skulle då inte känna mig bekväm att ha honom som ovän..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Extremt tragiskt. Blev faktiskt lite ledsen när jag hörde detta. Han var tajt med sin morsa och själv en vänlig själ. Jag minns en händelse när vi retade en kille och han gick alltid emellan och gillade inte mobbning. Det måste ha blivit en kortslutning i skallen under alla dessa år. Tyvärr.

Tajt med mamma vet vi. Ingen pappa. Klart han gillar läppstift och kvinnligt underkläder. Typisk offer mentalitet och byter bort sitt ursprung mot svenskt namn .. som leder till hbtq, ny identitet som frekventerar andra lång club enlig uppgift. Stölder på Elgiganten och samhällshat. Vill t.o.m. spränga sina grannar till döds.

Du skulle varit snällare mot henen när hen var han. Fy!,!
Citera
2021-09-30, 18:36
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipatron
Bilderna är från en förundersökning i ett annat mål och är tagna av polisen, därav den något konstiga poseringen.

Men blev han inte inspärrad på rättspsyk 2017 för bombningar, eller var det någon annan det pratats om i tråden?
Citera
2021-09-30, 18:37
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User-01
Det är inte förvånande att att det var en ensam galenpanna bakom detta.. Redan från början lät det allt för sofistikerat för att vara utfört av ett gäng low-IQ kaosgäng.

Den här sprängningen har inte liknat någon tidigare sprängning och det samma får väl sägas om ”arkitekten” bakom den samma. Ett djupt tragiskt människoöde, med förödande konsekvenser.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Men är det alldeles klarlagt att bilderna som cirkulerar på MGM är de riktiga? Det liknar ju på pricken den där Bengt Lorentzon.
Bild-googla på Bengt Lorentzon och jämför.
Citera
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag måste berömma din inlägg i tråden. Du är en av väldigt få som skriver nåt vettigt här.

Tack. Det väcker många minnen och man gillade verkligen den killen. Alla gillade honom. Han kanske inte var tjej favorit men ändå omtyckt av dom. Tjejerna gillade lite tuffare killar på den tiden och han var bara snäll. Varma minnen och man blir berörd då man förväntade sig att han om någon skulle bli något av oss alla. Livet är ibland väldigt märkligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Extremt tragiskt. Blev faktiskt lite ledsen när jag hörde detta. Han var tajt med sin morsa och själv en vänlig själ. Jag minns en händelse när vi retade en kille och han gick alltid emellan och gillade inte mobbning. Det måste ha blivit en kortslutning i skallen under alla dessa år. Tyvärr.

Ja ibland är samhället hårt mot såna här personer som behöver hjälp och som här har ju olika saker triggat igång. Tänt stubinen så att säga. Undras vad berörda handläggare tänker?
Citera
2021-09-30, 18:38
Medlem
sonofnatures avatar
Hans pappa tror ej det e han
Varför tror polisen det ?
Har han varit farlig
Visst lite udda på äldreboendet
Men folk har ju varit helt crazy i världen med Coronan
Så varför skulle han spränga hela byggnaden ? Känns lite lång sökt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Nu vet jag inte hur relevant det här är, men inte var han svensk - det är en ickesvensk som reagerar på, låt oss säga, ett icke-svenskt sätt?

Detta ENBART för att du drog rasistkortet när personen inte var solbränd. Jag fattar inte riktigt hur ni fungerar - men personligheter är inte kopplade till solbrännan. Nånting du verkar tro är sant?
Det rasistiska narrativet går väl ändå ut på att folk från olika länder, i andra sidan av världen än häromkring, är mer "aggressiva" t.ex. men i dessa "aggressiva nationaliteter" ingår väl inte våra europeiska grannländer som t.ex. Polen? Eller har jag missat något, att ni rasister också är tokrasister mot polacker? Vilka går säkra från rasismen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Har det framkommit varför han skulle bli vräkt?

Inte vad jag vet, men min gissning är för det inte är hans lägenhet, utan moderns, och att hon har flyttat till ett äldreboende, så värden vill hyra ut lägenheten till någon annan.
Citera
2021-09-30, 18:39
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Detta kom väldigt lägligt. Snacka om False Flag.

Detta kommer muslimälskarna dra upp ända in i valrörelsen.

Varför tror du det? Han är ju inte ens svensk. Han kan till och med vara en jude.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in