2021-09-30, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Mycket vanligt bland polacker i Sverige.

Polack som spränger upp ställen. Sveriges egen Ted Kaczynski, mer känd som UNA-bomber?

Är det någon som vet ifall MGM har bott någon annanstans än i Göteborg?
Citera
2021-09-30, 18:26
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipatron
Finns ingenting i detta om någon vänsterläggning. Har du själv ens läst dem?

Nej det har jag inte. Jag har aldrig heller sagt att han är lagd åt vänster. Länkade endast de FUP protokoll jag visste fanns i tråden när du efterfrågade dessa.
Citera
2021-09-30, 18:27
Medlem
Graesklipparens avatar
Alltså hur fan orkar ni spekulera om härkomst? Snubben ser ut som om han vore fullsminkad skulle fått Buffalo Bill att rodna. Orka bry sig.

Varför har han skrivit sig hos snutgrannen. Det är väl en sån grej man gör när man är riktigt sur på någon. Snuten skall ha en bipolär fru och autistiska barn. Pandemin kan nog plockat fram en hel del osämja i den uppgången..
Citera
2021-09-30, 18:27
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
För helvete!!!!!! Folkbokföringen vimlar av felaktiga uppgifter skapade medvetet eller genom slarv, av okunnighet!

Jag kollar då och då att min adress inte har några objudna gäster. Det borde polisen också gjort.

Sedan är det omvittnat hur svårt det är att få bort någon som obehörigt skrivit sig på ens egen adress.
Är det inte sannolikt att en polis i själva verket skulle vara noga med att regelbundet kolla folkbokföringen, och omedelbart vidta åtgärder om det skulle visa sig att en polsk-judisk marxisttransvestit står som inneboende hos honom?

Nej, jag anar ugglor i mossen här!
Citera
2021-09-30, 18:28
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Varför sprids inte bilder på aset i media?
Citera
2021-09-30, 18:29
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Om alla ickevita är ”invandrare” eller sammankopplade kan givetvis en polack kallas ”svenne”.

Det är ju dina egna regler.

En ”svenne” är en svensk (”Svensson”) född av svenska föräldrar. En polack (alltså född i Polen) kan således inte vara ”svenne”.
Citera
Medlem
Fan va Fuxborg frän satte journalisterna på plats.. Haha
Citera
Avslutad
Hade på känn att detta inte handlade om gängkriminalitet. Jävligt bisarr vändning i narrativet ändå. Trodde de skulla hitta på att det var mc-gäng ändå.

Det här kommer de nu älta i år framöver medans förnedringsrånen, våldtäkterna, skjutningarna och all annan skit fortsätter i skymundan.

Regimen behövde det här. Känns inte heller som en slump att det här händer precis som Estonia börjar få nyhetsvärde igen. Men kalla mig gärna foliehatt. Det tar jag bara som en komplimang vid det här laget.
Senast redigerad av torstenferdinand 2021-09-30 kl. 18:46.
Citera
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Varför sprids inte bilder på aset i media?

det gör den
https://www.friatider.se/
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
När jag för många år sedan var på väg att bli terrorist på grund av vad jag upplevde vara extremt orättvis behandling från samhället (jag hade fel, och var en idiot), så såg jag det som att alla som betalade skatt var legitima mål, och att en attack emot allmänheten var samma sak som en attack emot berörd myndighet. Skattebetalare och myndigheten var så att säga "av samma kropp" för mig.

Min gissning är att GM tänkte ungefär likadant.

Han ångrar sig nog idag dock och jag håller det för ytterst troligt att han hoppat från Älvsborgsbron under natten.

Så kan det vara. Hoppas du har rätt med att han hoppar!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysadname
Om han fortfarande är på fri fot så lär väl kvällens efterlyst live rapportera där ifrån. Tänk om han då bränner av en ny smällare i direktsändning, kuslig tanke men fullt möjlig.

Det lär vara den möjligheten som polisen i denna stund tvingas jobba efter. Lär vara ett jävla liv på snuthuset i Gbg, fullständig Beck-nivå
Citera
2021-09-30, 18:30
Medlem
Talespins avatar
Är det klarlagt vad hans motiv var? Vissa verkar prata om en vräkning?

Angående pratet om etnicitet så är det mycket möjligt att han har judiskt påbrå. Nästan alla som kom från Polen på den tiden var judar som flydde från Polen när polackerna blev judemedvetna.

Det är tydligt att han har vänsteråsikter när man läser FUPen som länkades i tråden. Hans bölande om Auschwitz är också en indikation på det.

Detta var lite oväntat. Till och med media var 100% säkra på att det var gängrelaterat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in