2021-09-30, 17:58
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Var inne tidigt på att detta inte gäller den vanliga kriminaliserade gängbrottsligheten, deras mål är att tjäna pengar o att leverera tjänster (oftast droger) till folket. Att skada oskyldiga är no no och gynnar ingen. Här fanns det uppenbar risk att oskyldiga skulle skadas och att det var en svenne förvånar inte mig.

Nu var det ju inte en ”svenne”? Är du lika dum fortfarande och i så fall, hur fan orkar du?
Citera
2021-09-30, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feeluniq
men vart letar dem

är det helikoptrar uppe

De har inte gått ut med plats vad jag har sett. Majorna hade det synts brandbil + polis, men osäker på om det gällde husrannsakan.

Jag tror att invandrarbombaren håller till i närområdet. Botaniska/Slottsskogen.
Citera
2021-09-30, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Nu när restriktionerna har släppt borde han kunna ta sig hem till Polen ganska enkelt.
Så har dom inte hittat honom ännu så sitter han nog på en bar i Warszawa och skrattar åt de dumma svenskarna.

Ja och rakar han håret eller har någon peruk och lite andra kläder så smälter han in i en ganska stor målgrupp.
Citera
2021-09-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Hur kommer det sig att den misstänka GM inte fått besöka sin mor på boendet? Är det praxis på något sätt pga av covid?

Har du levt under en Sten ?? Ja besökförbud i över 1 år. Sen kom förmyndare på att polack-hen försnillat mammas pengar. Tydligen köpt poppers läppglans o strumpbyxor sen haft spännande träffar i mammas lägenhet.
Vi pratar stora fader komplex här. Blir ofta hbtq galenskap av faderullan då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Tydligen finns det video på när han pratar. Lägg upp tack!
någon som har?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Vet Du om det är en dam eller herrcykel?

Nej, dessvärre inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Trist för försäkringsbolagen då. De kommer vilja kräva honom på minst 500 miljoner.

Som en gammal finansskurk fyndigt sa: om jag är skyldig banken 5 miljoner kr har jag ett problem, men om jag är skyldig banken 500 miljoner kr har banken ett problem.
Citera
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Hmm stenhård disciplin alltså hon som delvis skapat detta "monster" inte förvånad.
Lika som de utan uppfostran nån disciplin ofta hamnar på andra kanten av kriminella.

Jag är helt övertygad om att hon har skapat honom. Killen frågade mamma om allt. Hemma senast vid sju, bäst betyg i plugget osv. Men som sagt en intelligent typ, tystlåten och schysst.
Citera
2021-09-30, 18:03
Medlem
Men vafan... har alla på Expressen TV gått hem för dagen eller? Vi har den mest spännande manhunten på gång i mannaminne och de bara rullar samma inspelat skit hela tiden.
Citera
2021-09-30, 18:03
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storinkvisitorn
Det första intelligenta inlägget sedan 200 sidor tillbaka!
Ja, det verkar ju mysko.

För helvete!!!!!! Folkbokföringen vimlar av felaktiga uppgifter skapade medvetet eller genom slarv, av okunnighet!

Jag kollar då och då att min adress inte har några objudna gäster. Det borde polisen också gjort.

Sedan är det omvittnat hur svårt det är att få bort någon som obehörigt skrivit sig på ens egen adress.
Citera
2021-09-30, 18:04
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Kan verifiera att det är mannen, är granne med honom

Hur går det för er nu?

Har ni fått rum på hotell?

Jag antar att vissa av de boende där har kompisar eller släktingar de kan bo hos ett tag.
Citera
2021-09-30, 18:04
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Men vafan... har alla på Expressen TV gått hem för dagen eller? Vi har den mest spännande manhunten på gång i mannaminne och de bara rullar samma inspelat skit hela tiden.
Undrar också hur husisen gick
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in