2021-09-30, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Svensk hur? Etnisk svensk? Nej.

men för helvete, skitsamma, fokusera nu på vad fan dåren håller på med istället
Citera
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Källa på att killen är jude?

Jag växte upp med honom i unga tonåren, på distans och vi brukade hänga, men han var äldre. Jag skrev att jag starkt tror att han är jude. Helt säker är jag dock inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Det sistnämnda, väntade på att jag skulle komma ut ur lägenheten så att vi skulle mötas. Varje gång vi har gått ut och kommit hem så har han kort efter också kommit hem. Jag är helt säker på att han även hackat mitt WiFi då mycket underlig trafik pågick ett tag och jag påträffade han på i en specifik affär där jag skulle handla lite datordelar, som om han visste att jag skulle dit och vad jag letade efter… så jävla obehagligt

Om det är så så hoppas jag att du anmäler detta.

Kontakta din internetleverantör och fråga om du kan få uppgifterna på den trafik som förekommit från er egen lägenhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Ser cocco ut,, men hur fan skulle han få tag på sprängdeg?

Verkar va fel gubbe, eller så är det ett beställningsjobb

Kan verifiera att det är mannen, är granne med honom
Citera
2021-09-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Om det är så så hoppas jag att du anmäler detta.

Kontakta din internetleverantör och fråga om du kan få uppgifterna på den trafik som förekommit från er egen lägenhet.

Ska göra allt jag kan för att få fast den här jävla idioten som gjort mig hemlös
Citera
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Så Kent Ekeroth är inte svensk enligt er?

Vad spelar det för roll? Vi följer en galning på fri fot som hotar att spränga halva Göteborg, skiter fullständigt i om oskyldiga stryker med, Polisen utrymmer flera lokaler och är på helspänn och du vill diskutera Kent Ekeroth. Kom igen nu, höj nivån.
Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Jag växte upp med honom i unga tonåren, på distans och vi brukade hänga, men han var äldre. Jag skrev att jag starkt tror att han är jude. Helt säker är jag dock inte.

De polacker som kom till Sverige på 60 och 70- talet var nästan alla judar så det är väldigt troligt att dina misstankar stämmer.
Citera
2021-09-30, 15:53
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Precis min tanke med.. detta landet är fan sjukt! Om polisen nu är så säkra på att denna mannen är den skyldiga borde hans ansikte finnas överallt. Bara den frisyren gör ju att lätt hittats ..

Om han nu har just denna frisyr. Men han verkar inte vara någon som klipper sig i onödan...

Brukar rör mig en hel del i området så jag skall hålla utkik efter dynamitjuden.
Citera
2021-09-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles288
Hela annedal avspärrat , pensionärer avkrävs legitimation under vapenhot av polis.

Polis kan inte kräva folk på id-kort pass jörkort då det inte är lag på att, bära legitimation med sig i Sverige!
Citera
2021-09-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Vederbörande (GM) är född i Gdansk 1966 av polska föräldrar.

Nej, jag känner till kvinnan och hon är svensk fast bodde i Polen för makens skull. Flicknamnet är svenskt.
Citera
2021-09-30, 15:54
Medlem
Skärp er nu, otroligt tröttsamt med dessa svenskhetsdiskussioner överallt i vareviga jävla tråd.

Tillbaka till ämnet...
Citera
2021-09-30, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Det sistnämnda, väntade på att jag skulle komma ut ur lägenheten så att vi skulle mötas. Varje gång vi har gått ut och kommit hem så har han kort efter också kommit hem. Jag är helt säker på att han även hackat mitt WiFi då mycket underlig trafik pågick ett tag och jag påträffade han på i en specifik affär där jag skulle handla lite datordelar, som om han visste att jag skulle dit och vad jag letade efter… så jävla obehagligt

Ja du hade verkligen rätt om M.L.

En kuf som världen rasat för pga det med modern. Känns som rätt hög IQ som det slagit runt i skallen på.
Nån som vet vad han har för utblildning om han haft nåt jobb tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in