2021-09-30, 15:40
Medlem
rotesaus avatar
Förskola/dagis på Wegagatan akut-utryms enligt P4 GBG.
Citera
2021-09-30, 15:41
Medlem
Förra året:
MGM är ledsen att hans mamma är sjuk, en dag stäl han därför en projektor på Elgiganten, men han får dåligt samvete och skäms och vill lämna tillbaka den dagen efter...
https://www.docdroid.net/cohpk2G/goteborgs-tr-b-14971-21-aktbil-4-pdf#page=20

Den här mannen behöver ju vård.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Upp på banan gosse.

MGM Maciej är född utomlands och har utländska föräldrar. Du är inte svensk bara för att du flyttat till Sverige. Lika lite som jag blir afrikan av att flytta till Afrika.

Din dumma åsna. Mannen har bott i över 30 år i Sverige. Han är svensk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Han har bott i Sverige över 30 år.

Herr Gumkowski är född i polen och har utländska föräldrar. Han kommer aldrig att vara svensk.
Lika lite som jag blir japan av att flytta till Tokyo
Citera
2021-09-30, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DesmondHume
Har också haft en koppling till äldreboendet. De hade väl ett passersystem med kod? Antar att han lätt kunde ta sig förbi det, iofs.

Ja man har sån blipp för att komma in. och anhöriga ska ringa på för att komma in. Men denna mannen klättra upp via brandsteget för att komma in via hans mammas fönster. helt sjuk snubbe
Citera
2021-09-30, 15:43
Medlem
Så en polsk kristen högerextremist ligger bakom bomben. Och de brunblåa svenska högerextremisterna forsätter babbla om muslimer...
Citera
2021-09-30, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
A propos det jag fetstilat. Väntade han i hissen på att du skulle låsa upp din dörr och gå in i din lägenhet, så att ni inte möttes? Typ lite folkskygg.

Eller väntade han i hissen på att du skulle låsa upp din dörr och gå ut i trapphuset, så att ni verkligen möttes? Typ rätt så påflugen.

Det sistnämnda, väntade på att jag skulle komma ut ur lägenheten så att vi skulle mötas. Varje gång vi har gått ut och kommit hem så har han kort efter också kommit hem. Jag är helt säker på att han även hackat mitt WiFi då mycket underlig trafik pågick ett tag och jag påträffade han på i en specifik affär där jag skulle handla lite datordelar, som om han visste att jag skulle dit och vad jag letade efter… så jävla obehagligt
Citera
2021-09-30, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Invandrarbombaren ska tydligen även ha bombhotat en vårdcentral i Linné/Olivedal, skriver GT

Jobbigt att blöjrasister gör allt för att koppla undan från det faktum att det är en vit, halvsvensk/halvpolack, född och uppvuxen i Sverige som ligger bakom detta terrordåd. Purvit och så svensk till utseendet som man kan bli. Ajajaj, jobbigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Det sistnämnda, väntade på att jag skulle komma ut ur lägenheten så att vi skulle mötas. Varje gång vi har gått ut och kommit hem så har han kort efter också kommit hem. Jag är helt säker på att han även hackat mitt WiFi då mycket underlig trafik pågick ett tag och jag påträffade han på i en specifik affär där jag skulle handla lite datordelar, som om han visste att jag skulle dit och vad jag letade efter… så jävla obehagligt

Tillägg på allt detta är stalkervarning deluxe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Så en polsk kristen högerextremist ligger bakom bomben. Och de brunblåa svenska högerextremisterna forsätter babbla om muslimer...

Nej.

Invandrarbombaren är vänster enligt den postade FUP:en.
Vänsterextremist.
Citera
2021-09-30, 15:46
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Här har vi alltså bild på MGM
https://i.imgur.com/W7D7Irq.png

Ser cocco ut,, men hur fan skulle han få tag på sprängdeg?

Verkar va fel gubbe, eller så är det ett beställningsjobb
Citera
2021-09-30, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Zarnecki är född i Polen, ditt skåp. Blev utvisad pga jude.

Och GM är född i Gdansk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in