2021-09-30, 12:48
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Jag kommer sakna pandemin, all rolig galenskap man sett på nätet, bråken, paniken, stollinga politiker...

Men mest av allt kommer jag sakna att det i över ett år inte bara var socialt acceptabelt utan en hjälteinsats att sitta inne flera dagar i sträck och undvika mänsklig kontakt

Ja, det är över nu.

Skönt.

Men som du säger, lite vemodigt är det. All denna gråt och tandagnisslan och rädsla från folk i ens omgivning. Allt förgäves.
Citera
2021-09-30, 12:49
Medlem
Restriktionerna är över, inte pandemin.
Citera
2021-09-30, 12:51
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Jag kommer sakna pandemin, all rolig galenskap man sett på nätet, bråken, paniken, stollinga politiker...

Men mest av allt kommer jag sakna att det i över ett år inte bara var socialt acceptabelt utan en hjälteinsats att sitta inne flera dagar i sträck och undvika mänsklig kontakt

De här stolligheterna är inte över på länge, minst fyra år till så du hinner nog tröttna. Vi är nog bara sex veckor från nästa nedstängning.
Citera
2021-09-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej men det här är inte ett vanligt coronavirus. Det är en chimera av tre olika virus med multifunktionalitet.
Det gör det väl bara ännu mindre sannolikt att viruset skulle vara mer avancerat än våra etablerade coronavirus. Det är ett skräpvirus som man har pusslat ihop i ett labb.
Citera
2021-09-30, 12:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Är väl precis tvärtom. Vi ska skydda barnen från okända risker som vaccinet kan ge.

Du säger det utan att backa upp ditt påstående eftersom du inte vet vad du dillar om. Myndigheterna har gjort mycket fel men de förstår att de okända riskerna med viruset är betydligt värre men de bokstaverar det inte rätt ut eftersom de inte vill få att folk ska få panik, i synnerhet alla som redan gått genom infektioner.
Citera
2021-09-30, 12:56
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aw
Det gör det väl bara ännu mindre sannolikt att viruset skulle vara mer avancerat än våra etablerade coronavirus. Det är ett skräpvirus som man har pusslat ihop i ett labb.

Det är mycket mer avancerat eftersom det har multifunktionalitet och är gjort för att ha multifunktionalitet.
Citera
2021-09-30, 13:00
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Du säger det utan att backa upp ditt påstående eftersom du inte vet vad du dillar om. Myndigheterna har gjort mycket fel men de förstår att de okända riskerna med viruset är betydligt värre men de bokstaverar det inte rätt ut eftersom de inte vill få att folk ska få panik, i synnerhet alla som redan gått genom infektioner.
Använd 1 timme och 48 minuter av ditt liv och lyssna på Peter McCullough om vad han har att säga. Om du inte orka med hela så kika runt 18 minuter när han tar upp spikproteinet. Förvisso också vid 23 minuter när han pratar om risken för gravida.

Must Watch: Dr. Peter McCullough MD on Covid Early Treatment and Prevention 9/24/2021

https://www.youtube.com/watch?v=K-IgAxwSfzU
Citera
2021-09-30, 13:02
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Att HIV kan påverka det vet vi, men SARS-CoV-2? Det är väl inte bevisat vad jag vet?

Jo.

https://www.pnas.org/content/118/21/e2105968118
https://www.eurekalert.org/news-releases/680948
https://www.sciencealert.com/we-have-the-strongest-evidence-yet-that-sars-cov-2-can-insert-itself-into-our-genome
Citera
2021-09-30, 13:03
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Använd 1 timme och 48 minuter av ditt liv och lyssna på Peter McCullough om vad han har att säga. Om du inte orka med hela så kika runt 18 minuter när han tar upp spikproteinet. Förvisso också vid 23 minuter när han pratar om risken för gravida.

Jag behöver inte göra det. Jag vet redan att han har fel. Vaccinet innehåller nämligen inte hela spikproteinet utan bara en del av den. Viruset däremot innehåller hela spikproteinet.
Citera
2021-09-30, 13:05
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Jag behöver inte göra det. Jag vet redan att han har fel. Vaccinet innehåller nämligen inte hela spikproteinet utan bara en del av den. Viruset däremot innehåller hela spikproteinet.
Ok, bara att skjutsa in barnen snart för deras första spruta då.
Citera
2021-09-30, 13:08
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ok, bara att skjutsa in barnen snart för deras första spruta då.

Har du inte vaccinerat dina barn mot andra sjukdomar eller?
Citera
2021-09-30, 13:11
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Har du inte vaccinerat dina barn mot andra sjukdomar eller?
Vad har andra vaccin med detta experiment att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in