Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-30, 11:11
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
MGM:s städare? Vad menas?

Jag menar han har haft hjälp i detta
Citera
2021-09-30, 11:18
Medlem
Vad jag har uppfattat det så säger dottern att mamma och pappa gick iväg från bilen och pappa kom tillbaka ensam ! Alltså kan han ju omöjligt ha kört iväg kroppen någonstans såvida inte han haft en bil till stående och endast kört en kort sträcka för barnet satt kvar i bilen . Har jag missuppfattat allt fel nu då ber jag om ursäkt ! Barnet sa ju att pappa kom tillbaka ensam ?
Citera
2021-09-30, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Näe knappast fördomar, det är ju flera som beskrivit om att han varit våldsam. Att det inte finns domar betyder ingenting då dom flesta misshandlare går fria i brist på bevis och vittnen.
Att det inte finns några domar på en våldsam make tex handlar inte om att han inte är det , utan kvinnan har inte vågat anmäla el anmälan har lagts ner . I detta fall hade han varit våldsam och hon anmälde flera år efter och i samband m att hon ville skiljas . Statistiken säger att endast 3 av 10 våld i nära relation anmäls och det är när kvinnan blivit ihjälslagen det uppdagas .
Citera
2021-09-30, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIXTEN14
Jag menar han har haft hjälp i detta
Det tvivlar jag på att han haft, vem skulle det vara?
Citera
2021-09-30, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Att det inte finns några domar på en våldsam make tex handlar inte om att han inte är det , utan kvinnan har inte vågat anmäla el anmälan har lagts ner . I detta fall hade han varit våldsam och hon anmälde flera år efter och i samband m att hon ville skiljas . Statistiken säger att endast 3 av 10 våld i nära relation anmäls och det är när kvinnan blivit ihjälslagen det uppdagas .

Sorry inlägget skulle inte till dig utan denne du också svarade om mannen.
Citera
2021-09-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
MGM:s städare? Vad menas?

Bl.a. hans tidigare baltiska arbetskompisar.
Citera
2021-09-30, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Bl.a. hans tidigare baltiska arbetskompisar.
Vem skulle vilja blanda in sig i ett mord?
Jag är rätt övertygad att han agerat ensam. Men vi får se.
Citera
2021-09-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Vad jag har uppfattat det så säger dottern att mamma och pappa gick iväg från bilen och pappa kom tillbaka ensam ! Alltså kan han ju omöjligt ha kört iväg kroppen någonstans såvida inte han haft en bil till stående och endast kört en kort sträcka för barnet satt kvar i bilen . Har jag missuppfattat allt fel nu då ber jag om ursäkt ! Barnet sa ju att pappa kom tillbaka ensam ?

Spekulationerna (för det är vad det är) säger att han mördat henne när barnet satt i bilen, kört barnet till soc och sen återvänt ensam för att forsla kroppen till ett bättre gömställe.
Citera
2021-09-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Spekulationerna (för det är vad det är) säger att han mördat henne när barnet satt i bilen, kört barnet till soc och sen återvänt ensam för att forsla kroppen till ett bättre gömställe.

Så kan det ju vara 🤔 men man tycker ändå att hon borde finnas i närområdet ? Att hon lever tror jag absolut inte på . Hålla henne i fångenskap en vecka snart och sedan vad härnäst ?
Citera
2021-09-30, 12:00
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo

Så du tror han vågade och riskera att åka tillbaka å rätt in i lejonkulan, de kunde ju ha vart fullt pådrag redan då, de kunde ju han inte veta, nä de köper jag inte , han har vad jag tror haft gubbar i en bil stående och väntat.
Citera
2021-09-30, 12:03
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Då har du kollat fel
Nej däremot skrevs det fel siffror i registreringsnummrer tidigare.
Har nu hittat rätt bil.
Citera
2021-09-30, 12:10
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SIXTEN14
Så du tror han vågade och riskera att åka tillbaka å rätt in i lejonkulan, de kunde ju ha vart fullt pådrag redan då, de kunde ju han inte veta, nä de köper jag inte , han har vad jag tror haft gubbar i en bil stående och väntat.

Vågar man mörda någon, vågar man säkert åka tillbaka...det var mörkt och tror garanterat han kollade om det lös runt området där hon lämnades, när allt var lugn ,flyttade han henne till en säkrare plats...polisen har ju hittat ,mobil ,väska och blodig klädbit...så allt riktas mot att han flyttat henne.
Han hade ju typ 6-7 timmar på sig att flytta kroppen på.
Garanterat gjort detta själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in