Citat:
■ Den här Jokermannen verkar helt besatt av sina egna slutsatser och egna analyser.
■ Lite sjukligt beteende om du frågar mig.
■ För mig är fallet kanske inte korrekt löst eftersom det fortfarande finns ouppklarade frågor angående HD och SOA.
■ 1: ) Jag är säker på att vi aldrig kommer att få veta den egentliga sanningen. Hur mycket vi än skriver här och hur mycket än vi försöker bilda oss egna uppfattningar genom att ta del av FUP/förhör/videor osv så kommer alla vi som undrar vad som hände ALDRIG få reda på vad som egentligen hände.
■ 2: ) Den som vet är SD.
Han är död.
■ Den här Jokermannen verkar helt besatt av sina egna slutsatser och egna analyser.
■ Lite sjukligt beteende om du frågar mig.
■ För mig är fallet kanske inte korrekt löst eftersom det fortfarande finns ouppklarade frågor angående HD och SOA.
■ 1: ) Jag är säker på att vi aldrig kommer att få veta den egentliga sanningen. Hur mycket vi än skriver här och hur mycket än vi försöker bilda oss egna uppfattningar genom att ta del av FUP/förhör/videor osv så kommer alla vi som undrar vad som hände ALDRIG få reda på vad som egentligen hände.
■ 2: ) Den som vet är SD.
Han är död.
■ 1: ) Abundant gallimatias ifrån din sida, du vet över huvud taget ingenting om vad framtiden kommer att kunna utvisa beträffande det tidigare begångna mordet på L*na Wesstr*m 2018, det finns ingen säkerhet, att redan i nuvarande läge kunna uttala sig med en absolut❗bestämd säkerhet, om att ingen❗kommer någonsin att få veta den egentliga sanningen, den säkerheten existerar endast i din imaginära värld.
2: ) H*nna Davidss*n, hon vet väldigt mycket om det tidigare begångna mordet på sin hatade rival L*na Wesstr*m, det gör även St*fan Davidss*n:s kamrat JG, därtill sagt, även den store och mäktige Páter SOA.
■ Folk pratar bredvid mun utan att tänka sig för, sådant snappas upp av andra och arkiveras i deras minne, det vill säga, det händer saker och ting utanför själva förundersökningsprotokollet som en gång skrevs, ett mord glöms inte bort, det analyseras av tänkande människor och någon gång, samt någonstans trillar plötsligt en pusselbit ned på sin rätta plats och i väntan på nästa bit, som också den, förr eller senare kommer att falla ner där den hör hemma.
■ Bara framtiden kommer att kunna utvisa, och det är med den som vi följer med, ovetandes om vad som kommer att ske från den ena dagen till den andra, framtiden är inget som på förhand kan säkerställas, det som sker och händer vilar i framtiden, inte genom vår känsla och tro på säkerheten, det vill säga, att säga sig vara säker på att så aldrig kommer att ske.
■ Det finns ingen❗som med säkerhet kan säga att människor aldrig kommer att få vete den egentliga sanningen, det är endast framtiden som kan utvisa.
Mvh/JM.