Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Nej. Ett riktigt samhälle måste kunna svara skarp när deras existens hotas.
Och se hur det har gått för Sverige och svenskarna I Sverige? Det är ett dött folk och Sverige är inte vad Sverige en gång varit. Det liknar mer ett uland. Det är bra att Sverige gått åt helvete, det blir ett varnande exempel samtidigt som svenskarna får skörda vad de sått. Det är rättvisa det.
Även du är en del av problemet, men rättvisan är då att du faktiskt måste bo I Sverige. Det är rätt åt dig!
Nu är det inte så att vår existens hotas, däremot har kriminaliteten blivit både grövre och vanligare och drabbar allt mer 3:e person. Det är en konsekvens av många val som landets politiker gjort de senaste 30-40 åren.
Politikerna kan välja att ge polis och domstol fler och bättre verktyg för att ta tag i problemen.
Annars kan folket välja politiker som prioriterar detta.
Att hålla på att tramsa om att Sverige är ett u-land eller att svenskarna är ett dött folk(slag?) är bara löjligt. Vi lever och frodas som aldrig förr, faktum är att fler etniskt svenskar har det bättre än någonsin förr.
Däremot de som har det dåligt kan ha det riktigt dåligt idag.
Men där är inte jag, jag har det bättre än någonsin och mitt liv blomstrar. Men jag jobbar, pröjsar skatt och röstar så jag är absolut ingen del av något problem alls.