• 5
  • 6
2021-08-29, 12:09
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Okej, väldigt bra beskrivet, förstår nog ganska bra nu! 👍

Tycker du skött det hela bra. Är nog bara att avvakta nu och fokusera på dig själv så länge. Och se det som en superbra övning. Även om du går på dejt med ngn annan framöver. Så kommer du ha nytta av den här övningen. Man får övning i konversation, se lite vad som får folk att skratta, öva sig i att vara bekväm själv under en dejt, osv. Så bara bra.

Tror att oavsett vad som händer så har du haft en betydelse för henne. Låter som om han kanske tar henne mkt för givet. Och när hon träffat dig har hon fått ett annat perspektiv på hur saker kan vara osv.

Så ja avvakta men kör på med ditt eget liv. Hon är schysst på så sätt att hon inte bett dig vänta eller dylikt, utan hon vill att du ska ha det bra och dejta ngn ifall du vill osv.

Som sagt, OM ni dejtar igen och det blir dilemman så kan du ju alltid fråga om råd igen (kanske i ny tråd) då du vet att det finns bra folk här som kan hjälpa. Jag kan tyvärr inte få PM ännu, jag har nytt konto. Ha det bra så länge! 👍
Precid mina tankar också! Kanske inte går "all in" på jakt,men kommer inte gå i "celibat" heller..

Jag försökte skicka ett PM,där jag skrev att Du vore en trevlig människa att ta en fika med,kaffe,kaka,på ett cafe' och diskutera detta (och annat) mer noga (nyanser och detaljer är ibland svårt att få med i text) med. Men vi bor säkert i olika delar av landet,troligtvis (så det inte ska räknas som date) har vi för olika ålder och våra utseenden kittlar säkert inte den andras synnerv på rätt sätt heller!😄😄

Ja,ja..🙂 Tack igen!🖖
Citera
2021-08-29, 12:17
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Vill du ha henne så är det mer än en picknick som gäller. Är det bara knulla då funkar nog en ostbricka och en filt ja.

Astrevlig första date dock. Dra ut med smaklig ost och gött bröd till en lekplats med barnen. Så avslappnat det kan bli och så vardagligt att man gifter sig på plats (om det klickar)
Absolut!

Det ligger en kyrka precis i närheten...

Och klickade..jo,det får man nog säga att vi gör/gjorde..hon sa flera gånger "men va fan,är du min bror,eller?" När vi vid upprepade tillfällen sa/tänkte,ibland precis ordagrannt vad den andre sa,eller tänkte och vi sa samma saker flera gånger i mun på varandra!
Hade hon frågat mig om vi skulle gått till kyrkan,så hade jag sparkat upp dörrarna och letat efter en präst!😄👍
Citera
2021-09-04, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
hon sa flera gånger "men va fan,är du min bror,eller?" När vi vid upprepade tillfällen sa/tänkte,ibland precis ordagrannt vad den andre sa,eller tänkte och vi sa samma saker flera gånger i mun på varandra!

Det här är inget vidare bra tecken du.

En tjej som är romantiskt intresserad av en man skulle aldrig säga en sån här sak.
Citera
2021-09-04, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Köp en musöppnare dvs vitt vin och räkor.
+1

Ta med vitt vin och räkor i en kylväska bara. Kommer inte behöva en filt. Hon sitter gränsle över dig inom kort
Citera
2021-09-28, 19:43
Medlem
orvarens avatar
"Vi hörs enbart på SMS framöver.."

Ja,det är jag igen..😄

Efter picknick och så,så fick jag det lite kryptiska meddelandet "vi hörs på SMS" och jag undrade hur hon menade..hon sa "vi SMSar framöver.."

På ett par dagar nu har Hon ringt mig!

Frågade först om hon kunde ringa i måndags,men någonting kom ivägen..men idag ringde hon Två gånger..

Vi pratar mycket jobb och sådant..

Någon som sett filmen "Min stora kärlek"?

Fast utan att blivit hypnotiserad,så tycker jag hennes utsida lika fin som insidan...

Jag svarar "Vackraste" när hon ringer..

Jag kan ju inte tala med henne och referera till den filmen,det blir ju fel hur man än lägger fram det!😄

Ja,hur gör man?😄

Bara att försöka lägga band på sig och ge henne all/massor med tid?

Påminna om vad man känner konstant?
(Tror inte det,va?)

Och vad säger man att man känner i så fall?

Well,hon ska ringa imorgon IGEN!!!
(Vore kul/trevligt med lite input tills dess!&#128077

Vad ÄR det här?

Hon har inget sagt om sin gubbe,så att det blivit bättre,tror jag inte,"tyvärr" inte sämre heller...(ska försöka styra in lite mot det imorgon om det går..)

Vad är Jag?

Inte förälskad i alla fall?
(Älskar någon gör man väl "efter ett tag"?)

Betuttad? Dwt låter ju verkligen..tja..😄

Nej,jag är inte "kåt" heller,ja,alltså,skulle alla "stjärnor stå i rätt tecken" så skulle inga bromsar finnas! Men den biten får vänta tills läget blir. Vill inte att det ska bli något fel! Just nu så bor hon ju med sin snubbe och deras barn..

Ja,ja! All input uppskattas!
Citera
2021-09-28, 20:08
Moderator
pbos avatar
Trådar sammanfogade. Rubrik ändrad. Ursprungsrubrik: Tips inför fika?

/mod
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in