Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Nu ljuger du bara. Det finns numera en väldigt massa experter och universitet som kommit fram till att Estonia sprängdes och efter att det idag bevisades på precis alla plan så är officiella teorin stendöd. Kolla på bilder och filmer, bogvisiret är sprängt mos. Det har inte lossnat utan sprängts och det vet nu alla som har allmänkunskap i debatten.
Vetenskap är vetenskap. Varför vill du försvara massmördare? Det är ett sinnessjukt beteende som enbart psykopater och dom som ligger bakom har. Jakten på landsförrädare har börjat.
Jag ser att du blir väldigt känsloladdad och emotionell när vi skriver om detta. Det är helt okej. Denna olycka har väckt starka känslor hos oss alla under åren och gör det fortfarande.
Det är lätt att bli förblindad av sina känslor vid sådana här händelser. Ingen klandrar dig, du är inte den första.
Inom kort tror jag alla dessa missförstånd orsakade av uppviglare kommer redas ut igen. Tills dess tycker jag du ska försöka slappna av och lyssna till och lita på våra experter.
Hade det funnits ett uns av sanning i den norska ingenjörens påståenden hade det självklart skrivits om det på Aftonbladet och expressen under dagen.