• 1
  • 2
2021-09-28, 11:42
Medlem
Vilka ? Vet nån
Citera
2021-09-28, 12:33
Medlem
Länk: https://www.expressen.se/nyheter/tva...t-i-stockholm/

Citat:
Personerna som gripits har kopplingar till kriminella nätverk och är tidigare dömda för grova våldsbrott som begåtts i området. De har nu gripits misstänkta för grovt vapenbrott.

Vapnen togs i beslag i somras, efter att ha använts vid flera skjutningar i Skärholmen, Stockholm. Bland annat i en skjutning mot en barnfamiljs lägenhet.

– Insatsen genomfördes efter en längre tids utredning och kartläggning i nätverksmiljön i området och vi vet att vapnet de gripna är misstänkta för att ha hanterat har använts vid flera skjutningar under våren och sommaren, säger David Sund, gruppchef för strategiskt operativa gruppen i lokalpolisområde Skärholmen.

Detta gäller ju klart och tydligt bandidos, och guldtands negern (Manolo) må jag säga.
Senast redigerad av DalaAla 2021-09-28 kl. 12:37.
Citera
2021-09-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DalaAla

Detta gäller ju klart och tydligt bandidos, och guldtands negern (Manolo) må jag säga.

Kan du utveckla ?
Vem är Manolo ?
Citera
2021-09-28, 16:10
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
Kan du utveckla ?
Vem är Manolo ?
Manolo aka Guldtanden med det stora leendet hör till BMC, Sthlm och har dessutom mycket nära koppling till Bredängsnätverket (eller om det är tvärt om). Bredäng ligger i stadsdelen Skärholmen i kommunen Stockholm Stad. M ses ibland åka bil med Slice (eller om det var Amir Kurda) från Husbys Hyenor osv osv..
Citat:
Gömmer sig inte Manolo sedan en tid tillbaka för polisen? Han kunde väl, förstod jag det som, t ex inte hänga på ner till Linköping för att hylla den ihjälskjutne BMC-restaurantbesökaren. De ska ju ha stått varandra väldigt nära... Han kanske iofs gömde sig för att han var lyst maa brottsrubriceringen i denna tråd, vet ej...
Citera
2021-09-28, 17:43
Medlem
De är inte kaninen manolo, han gömmer sig i somaliland för encro grejer , de måste vara annan folk de är ej manolo 100 %, han kallas manolo för han tror han är rikigt manolo från scarface hahahah, ahmed kaninen aka manolo kommer aldrig komma tillbaka han är slut som artist
Citera
2021-09-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unknownnetwork88
De är inte kaninen manolo, han gömmer sig i somaliland för encro grejer , de måste vara annan folk de är ej manolo 100 %, han kallas manolo för han tror han är rikigt manolo från scarface hahahah, ahmed kaninen aka manolo kommer aldrig komma tillbaka han är slut som artist

Så vilka stjärnor är det då ?
Citera
2021-09-30, 00:11
Citat:
Ursprungligen postat av Unknownnetwork88

Han kommer att komma tillbaka någon gång varför skulle han inte det?, Det är inte så att han kommer få livstid om han kommer. Vad har manolo gjort dig om jag får fråga? Vrfr så mycket hat. Jag säger bara en sak till dig gå sug av gangster Milutin.
Citera
2021-10-15, 03:57
Citat:

Hahaha, skulle kunna va en skurk i typ spelet Farcry.

Kriminella muppar asså.
Citera
2021-12-29, 11:17
Medlem
Något nytt här?
Citera
2021-12-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Något nytt här?

De som sitter häktade nu är 20-årige Mohammad Rashidi, 20-årige Omar Ahmed och 18-årige Josef Ali Abed.

Mohammad Rashidi är alltså den som vissa pekat ut som misstänkt "torped" i samband med mordet på Einár och Josef Ali Abed en rappare som kallar sig för JoJo.
Citera
2021-12-29, 11:29
Medlem
George1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
De som sitter häktade nu är 20-årige Mohammad Rashidi, 20-årige Omar Ahmed och 18-årige Josef Ali Abed.

Mohammad Rashidi är alltså den som vissa pekat ut som misstänkt "torped" i samband med mordet på Einár och Josef Ali Abed en rappare som kallar sig för JoJo.

Vilka har pekat ut rashidi som skydd på einar? Media eller "grabbarna"
Citera
2021-12-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av George1
Vilka har pekat ut rashidi som skydd på einar? Media eller "grabbarna"

Lite av en blandning. Läs mer i Einár-tråden. I vilken mån det stämmer att han är inblandad har jag ingen aning om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in