2021-09-28, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag håller helt med dig, det ÄR väldigt konstigt, om nu ryktet stämmer att Billy sköt K*rolin och att övriga bröder skulle betala av skulden (istället för att själva får ett pris på dina huvuden) genom att t.ex. Ahmed skulle vara med och skjuta folk på andra sidan av DJ osv. Och, det spekuleras ju vilt mellan Svett, D4 och DJ om att Ahmed troligtvis kör dubbelspel, att snacket om inbrott i bilen där vapen försvann bara är lögn osv.
Vilken aktbilaga och sida diskuteras AEMs eventuella dubbelspel?
Citera
2021-09-28, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Tvillingarna försökte ju mörda Alex G och dödade hans bästa vän + att dem utför mord åt mekky, så de är knappas bara för att ”de tagit bild med mekky”
Ja, men vad har dani J med det att göra att tvillingarna sköt alex i huvudet. Och dödade kim. 🙄🤔
Citera
2021-09-28, 00:10
Medlem
Citat:
Jag håller med till fullo, blev väldigt förvånad att de skonade M bröderna och tog över dem på sin sida, att AEM dessutom dubbelspelar och misslyckas med varenda ”uppdrag” gör inte saken bättre. Om inte alla dessa killar väntade långa fängelsestraff hade nog AEM och bilal legat väldigt risigt till just nu
Även om fup är intressant så ser man fram emot rättegången nu då folk börjar prata 😂
Citera
2021-09-28, 00:14
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Jag håller med till fullo, blev väldigt förvånad att de skonade M bröderna och tog över dem på sin sida, att AEM dessutom dubbelspelar och misslyckas med varenda ”uppdrag” gör inte saken bättre. Om inte alla dessa killar väntade långa fängelsestraff hade nog AEM och bilal legat väldigt risigt till just nu

Många kan nog knappt återvända till Malmö efter denna konflikten. Risken är nog för stor för dom att gå på gatorna.

Jag såg salle för 2-3 veckor sen och jag tror diab också är kvar. Nabil har ju länge levt på styva linan, så skulle inte förvåna mig om han lämnat Malmö även om hans värsta fiender sitter inne
Citera
2021-09-28, 00:19
Medlem
Att människor aldrig lär sig, efter andras misstag genom åren ,finns ingen teknik som är säker , bara dumheter , att folk skriver öppet om allt är sjukt fyfan, har aldrig gillat och känt mig trygg med dom telefonerna alltid varnat folk, men så går det när folk inte lyssnar, ennu sjukare är att folk i hela Europa åkt fast borde inte större aktörer som varit med gamet länge förstå allvaret , eller har alla knarkat upp alla hjärnceller och blivit desuttom lata ,det minsta juden kan få är 7 på detta han e misstänkt för, tror inte det räcker kan jag lova dig med garanti kanske allt som allt landar det på 14 år för hans del, dessutom vet snuten att många mord är utförda som dom inte kan bevisa, dessutom ses han som en ledare av grovt organiserade brott, vi kommer se snart inom snar framtid livstidsstraff för såna här grova brott kan jag lova er , alla är trötta på detta i Sverige alla länder har ögonen på Sveriges misslyckade med gäng skjutningarna och morden , jag är jävligt nyfiken på sky och anom finns så mycket matrial 2 år fram minst, många kommer åka, ingen är säker här ute , bättre packa väskorna och dra, sjukt att sall* är ute fortfarande och härjar tror han blir nog gripen för beställning mord med inom snar framtid måste finnas bevis på honom med som dom vill knyta han på för ett längre straff, men han gömmer sig ju i Spanien med shahi* killen blir häktad varje gång och släppt fast han blir utpekad av offret, får massa pengar av staten inte nog mer med det dom lämnar tillbaka allt dom beslagtar herre min Jesus,,,,,,, 🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️ sall* och shahi* nya kompanjoner dom försöker erövra malmö nu när alla sitter, nån brud hade sett dom ihop i Spanien på någon nattklubb för inte så länge sen
Citera
2021-09-28, 00:29
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Att människor aldrig lär sig, efter andras misstag genom åren ,finns ingen teknik som är säker , bara dumheter , att folk skriver öppet om allt är sjukt fyfan, har aldrig gillat och känt mig trygg med dom telefonerna alltid varnat folk, men så går det när folk inte lyssnar, ennu sjukare är att folk i hela Europa åkt fast borde inte större aktörer som varit med gamet länge förstå allvaret , eller har alla knarkat upp alla hjärnceller och blivit desuttom lata ,det minsta juden kan få är 7 på detta han e misstänkt för, tror inte det räcker kan jag lova dig med garanti kanske allt som allt landar det på 14 år för hans del, dessutom vet snuten att många mord är utförda som dom inte kan bevisa, dessutom ses han som en ledare av grovt organiserade brott, vi kommer se snart inom snar framtid livstidsstraff för såna här grova brott kan jag lova er , alla är trötta på detta i Sverige alla länder har ögonen på Sveriges misslyckade med gäng skjutningarna och morden , jag är jävligt nyfiken på sky och anom finns så mycket matrial 2 år fram minst, många kommer åka, ingen är säker här ute , bättre packa väskorna och dra, sjukt att sall* är ute fortfarande och härjar tror han blir nog gripen för beställning mord med inom snar framtid måste finnas bevis på honom med som dom vill knyta han på för ett längre straff, men han gömmer sig ju i Spanien med shahi* killen blir häktad varje gång och släppt fast han blir utpekad av offret, får massa pengar av staten inte nog mer med det dom lämnar tillbaka allt dom beslagtar herre min Jesus,,,,,,, 🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️ sall* och shahi* nya kompanjoner dom försöker erövra malmö nu när alla sitter, nån brud hade sett dom ihop i Spanien på någon nattklubb för inte så länge sen

intressant, har också hört att shahin, salle och dom har gått ihop, och att dom i oxie också jobbar för shahin. sen mekky blev tagen i dubai har diab o salle hängt med shahin va ja hört
Citera
2021-09-28, 00:36
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia

Hej. Tack för bidraget. 🤨. Intressant inlägg.
Menar inget illa nu - men prova å sätt punkt å nytt stycke nästa gång.
Salle sitter väl efter Anom? Eller är det tvillingen som bytt namn? Edit - ville inte radera men insåg att det var Malmö killar.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-09-28 kl. 00:55.
Citera
2021-09-28, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
intressant, har också hört att shahin, salle och dom har gått ihop, och att dom i oxie också jobbar för shahin. sen mekky blev tagen i dubai har diab o salle hängt med shahin va ja hört

Ja det stämmer 100%,,,, tror nog nu när alla sitter och sall* ligger på mekk* kontakter * marockanerna* kommer allt fler krypa sig ut genom hållorna till dom och slicka röv för och tjäna pengar, nu när restriktionerna släpper kommer det strömma in med allt möjligt, det brukar alltid vara så, man får ju tänka alla vet att han har alla kontakter kvar, alla vill tjäna pengar den so har kontakter slickar alla röven av hahaha ä, sall* jobbar säkert åt mekk* fortfarande fast han sitter inne mekk* har både en bror ute och pappan fortfarande som kan strya hans affärer och dessutom leja mördare på folk som fortfarande är ute eftersom familjen, dom har hot på sig, samtidigt är det tvärtom för dom med finns fortfarande folk som inte är gripna från judens sida som kan leja nya mord , lätt lämna meddelande från häkten folk pratar från toaletter med folk som inte har restriktioner och kan ringa ut och lämna meddelanden , Spanien är ennu lättare folk får in telefonen som ingenting i häkten dessutom, betalar man plitar får man allt där inte som Sverige enstaka där e alla korrupta nästan hahaha
Citera
2021-09-28, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag hittade tråden nu: (FB) Vapendrama Malmö (Västra Hindbyvägen) 2020-01-19 kl 22:00.

Precis, den jag menar.
Citera
2021-09-28, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Så, vem är Abu?
Menar du Abu Islam från Göteborg?
Citera
2021-09-28, 09:38
Medlem
Citat:
Tvillingarna försökte ju mörda Alex G och dödade hans bästa vän + att dem utför mord åt mekky, så de är knappas bara för att ”de tagit bild med mekky”
Vf skickades tvillingarna på Ghara?
Citera
2021-09-28, 11:33
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Menar du när AG och Kim sköts och Kim dog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in