2021-09-28, 11:38
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Både Hanif Bali och den minderåriga flickan har kommit med samstämmiga uppgifter
om att de hade privat träff hemma hos honom sommaren 2020, alltså strax efter att hon fyllt 16 år.

Var finns Hanifs uppgifter om den "privata träffen" att läsa?
Citera
2021-09-28, 14:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Var finns Hanifs uppgifter om den "privata träffen" att läsa?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOvk84/flickan-som-anmalde-bali-markte-att-han-ville-ha-sex-med-mig

"I onsdags publicerade Bali ett inlägg på Facebook där han bekräftar att han haft kontakt med en MUF-medlem och hjälpt henne med studier samt ”privata angelägenheter”. Han menar att hon blev ”väldigt intensivt kontaktsökande” och förnekar att han skulle ha gjort något olämpligt"

”När det framkom att personen i fråga ville ha en annan relation borde jag avslutat konversationen direkt. När påstötningarna blev mer explicita gjorde jag det däremot klart att något annat än en vänskapsrelation där jag agerat som mentor inte kunde bli aktuell. Jag har på inga sätt bett om några opassande bilder eller gjort något annat olämpligt. Personens kontakter upphörde en tid när jag vänligt men bestämt förklarade att hon inte kan fortsätta höra av sig då jag är betydligt äldre än henne, har flickvän och inte är intresserad av något annat”, skriver han"
Citera
2021-09-28, 14:31
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOvk84/flickan-som-anmalde-bali-markte-att-han-ville-ha-sex-med-mig

"I onsdags publicerade Bali ett inlägg på Facebook där han bekräftar att han haft kontakt med en MUF-medlem och hjälpt henne med studier samt ”privata angelägenheter”. Han menar att hon blev ”väldigt intensivt kontaktsökande” och förnekar att han skulle ha gjort något olämpligt"

”När det framkom att personen i fråga ville ha en annan relation borde jag avslutat konversationen direkt. När påstötningarna blev mer explicita gjorde jag det däremot klart att något annat än en vänskapsrelation där jag agerat som mentor inte kunde bli aktuell. Jag har på inga sätt bett om några opassande bilder eller gjort något annat olämpligt. Personens kontakter upphörde en tid när jag vänligt men bestämt förklarade att hon inte kan fortsätta höra av sig då jag är betydligt äldre än henne, har flickvän och inte är intresserad av något annat”, skriver han"

Ok, men har han själv - vilket påståtts i ett annat inlägg - bekräftat att de träffats i hans hem?
Citera
2021-09-28, 14:35
Medlem
När man ser to catch a predator så är det ett vanligt försvar från pedofilerna att de skulle vägleda ungdomarna. Först när chris hansen berättar vem han är och att han har chattloggarna som de erkänner. Mentor my ass
Citera
2021-09-28, 15:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
När man ser to catch a predator så är det ett vanligt försvar från pedofilerna att de skulle vägleda ungdomarna. Först när chris hansen berättar vem han är och att han har chattloggarna som de erkänner. Mentor my ass

Det utesluter inte att den unga kvinnan ljuger och hittar på osanna saker om riksdagsledamoten, hon ljög ju på Tinder om sin ålder. Varför litar du på en lögnare?

Du kommer också kanske ihåg att det var riksdagsledamoten som avbröt kontakten med henne NÄR HON blev för tjatig och påstridig?

Är det förresten vanligt att 16-åriga oskulder jagar män på kontaktsidor för vuxna? Ingen normal människa inbillar sig väl att hon var där för att leta efter "läxhjälp" 😎
Citera
2021-09-28, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Ok, men har han själv - vilket påståtts i ett annat inlägg - bekräftat att de träffats i hans hem?

Nej det har han inte.
Det är 12-12 som fantiserar.
Tjejen har hävdat detta, och det har sedan 12-12 tagit som en total sanning.
Citera
2021-09-28, 16:41
Medlem
Citat:

Är det förresten vanligt att 16-åriga oskulder jagar män på kontaktsidor för vuxna? Ingen normal människa inbillar sig väl att hon var där för att leta efter "läxhjälp" 😎

Så Hanif Bali förstod att det handlade om något annat och det var inte alls läxhjälp?
Citera
2021-09-28, 16:41
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Jan är antimetoo. Han försvarade även Soran.

Guillou har ju alltid gillat MENA pojkstjärt, han var ju nere i sandlådan och suktat efter MENA pojkstjärtar... vad har Soran och Bali gemensamt? Ett MENA-pojkutseende, just like the Norwegian-French likes em'.

Bali verkar lite korkad när han fastnar i sån här skit, lite som Moderaterna som parti alltså som helt trasslat in sig i Sossarnas nät och numera är mer PK än Sossarna själva.
Citera
2021-09-28, 17:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Så Hanif Bali förstod att det handlade om något annat och det var inte alls läxhjälp?

Du verkar lägga allt ansvar på riksdagsledamoten? Han kan väl inte läsa andra människors inre tankar?

Ingen här i tråden vet väl heller vad den unga kvinnan hade för avsikt med sin kontakt med riksdagsledamoten men man kan misstänka att hon var ute efter betydligt mer än bara "läxhjälp"

Som tur är sade riksdagsledamoten upp bekantskapen med den unga kvinnan, vete gudarna vad hon hade kunnat få för sig annars? Kanske hade hon långtgående fantasier om ett förhållande med riksdagsledamoten?
Citera
2021-09-28, 18:39
Medlem
Citat:
Det utesluter inte att den unga kvinnan ljuger och hittar på osanna saker om riksdagsledamoten, hon ljög ju på Tinder om sin ålder. Varför litar du på en lögnare?

Du kommer också kanske ihåg att det var riksdagsledamoten som avbröt kontakten med henne NÄR HON blev för tjatig och påstridig?

Du verkar besatt av att hitta fel på tjejen. Vad spelar det för roll att hon ljugit om ålder,? Hannen B visste ju om den när han bjöd hem henne. Varför ar allt Hannen Balle säger sant? Han försökte ev avsluta när han fick en ny relation. Vem vet vilken historia hans nya fått,?
Vem ger läxhjälp under sommarlovet? Vanligaste ursäkten pedofilerna i to catch a predator är att de ska agera mentor till barnet. Roligt att se fasaden fallna när chris hanssen berättar att han har hela chattloggen
Citera
2021-09-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett

Bara
läxhjälp var det ju inte när han superlajkat henne på Tinder. Så om han uttrycker sig att det bara var det så säger han inte hela sanningen. Men är det någon som vet ordningen på detta? När skedde läxläsningen och när superlajkade han henne och vad var det tredje som hände?

Den där superflörten på Tinder var bland det allra första som Hanif Bali skickade till den då 15 åriga flickan.

Det skedde strax efter att den dåvarande flickvännen till Hanif Bali hade dumpat honom och gjort slut,
bland annat på grund av hans omogna beteende, vilket hon uppgav i ett Facebook inlägg.

Hanif Bali fortsatte därefter att visa mycket stort intresse för flickan och bjöd in henne till chattar och ville också träffa henne i verkligheten,
vilket han också gjorde och han började erbjuda henne så kallat mentorskap och erbjöd hjälp med MUF och läxhjälp och skjutsade flickan
och hennes kompisar till olika ställen.

Följande sommarlov 2020 så bjöd han in den minderåriga flickan på privat träff hemma hos honom och han ville bland annat kolla serier ihop med henne i hans soffa.

Där i soffan ska Hanif Bali bland annat ha gjort närmanden och pratat mycket intimt med flickan,
enligt henne ville han bland annat ta hennes oskuld.
Citera
2021-09-28, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Den där superflörten på Tinder var bland det allra första som Hanif Bali skickade till den då 15 åriga flickan.

Det skedde strax efter att den dåvarande flickvännen till Hanif Bali hade dumpat honom och gjort slut,
bland annat på grund av hans omogna beteende, vilket hon uppgav i ett Facebook inlägg.

Hanif Bali fortsatte därefter att visa mycket stort intresse för flickan och bjöd in henne till chattar och ville också träffa henne i verkligheten,
vilket han också gjorde och han började erbjuda henne så kallat mentorskap och erbjöd hjälp med MUF och läxhjälp och skjutsade flickan
och hennes kompisar till olika ställen.

Följande sommarlov 2020 så bjöd han in den minderåriga flickan på privat träff hemma hos honom och han ville bland annat kolla serier ihop med henne i hans soffa.

Där i soffan ska Hanif Bali bland annat ha gjort närmanden och pratat mycket intimt med flickan,
enligt henne ville han bland annat ta hennes oskuld.

Och all denna information har du fått varifrån? Det är väl inte så att du presenterar allt som en person hävdar, som total sanning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in