2021-09-28, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyy982
Tack, är du tjej eller kille?

Jag är man. Men finns gott om tjejer som skrivit i både denna tråd och andra som är av annan åsikt än Jendy. Du har en normal penis, slappna av. Det kommer vara andra faktorer som i slutändan är mycket viktigare för både hur många/vilka tjejer du har sex med samt hur sexet blir.
Citera
2021-09-28, 13:30
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
Jag är man. Men finns gott om tjejer som skrivit i både denna tråd och andra som är av annan åsikt än Jendy. Du har en normal penis, slappna av. Det kommer vara andra faktorer som i slutändan är mycket viktigare för både hur många/vilka tjejer du har sex med samt hur sexet blir.

Vad jag erfarit så finns det två läger i alla fall, både de (majoritet) som ser det som positivt med stor o de som tycker det är problematiskt. Vissa tjejer e helt enkelt ’mindre’ och vissa av dem får ju lite ont om du hanterar det du har fel

Har du en mindre i ett sånt läge så hade tjejen säkert kunnat tycka du e ’perfekt’ även om andra tyckte du var för liten

Kemin e ju otroligt viktig o det vet fan om inte vissa brudar får en att växa jämfört med andra
Senast redigerad av RandyWalker 2021-09-28 kl. 13:34.
Citera
2021-09-28, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandyWalker
Vad jag erfarit så finns det två läger i alla fall, både de (majoritet) som ser det som positivt med stor o de som tycker det är problematiskt. Vissa tjejer e helt enkelt ’mindre’ och vissa av dem får ju lite ont om du hanterar det du har fel

Har du en mindre i ett sånt läge så hade tjejen säkert kunnat tycka du e ’perfekt’ även om andra tyckte du var för liten

Kemin e ju otroligt viktig o det vet fan om inte vissa brudar får en att växa jämfört med andra

Absolut. Och som jag skrivit tidigare; det är helt okej att ha preferenser. Tror de flesta tjejer (men inte alla) tycker att det är positivt med en lite större (till en viss gräns) men att det inte är det enda som avgör hur bra eller dåligt det blir, det är en faktor av flera. Det är också en skala när det blir problematiskt för att den är för stor, återigen olika gräns för olika individer.

Så är det, blir man maximalt upphetsad och hård så blir man ju aningens större än de gånger det inte riktigt varit så
Citera
2021-09-28, 13:45
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Absolut. Och som jag skrivit tidigare; det är helt okej att ha preferenser. Tror de flesta tjejer (men inte alla) tycker att det är positivt med en lite större (till en viss gräns) men att det inte är det enda som avgör hur bra eller dåligt det blir, det är en faktor av flera. Det är också en skala när det blir problematiskt för att den är för stor, återigen olika gräns för olika individer.

Så är det, blir man maximalt upphetsad och hård så blir man ju aningens större än de gånger det inte riktigt varit så

Verkligen! Tänkt mkt på konceptet bra i sängen. Kan va värt noll om tjejen är spänd exempelvis. Å andra sidan kan bra vara att man direkt läser av och då hittar rätt sätt. Detta lägger dock väldigt mkt på killen

Edit: alltså koppling till preferens o kemi

Fascinerande ämne!

Haha jo..ibland blir det whiskey dick utan att man fått en droppe i sig
Senast redigerad av RandyWalker 2021-09-28 kl. 14:03.
Citera
2021-09-28, 13:55
Medlem
Citat:
Som vanligt drar du helt felaktiga slutsatser. Jag tror alla har fattat din inställning i frågan. Du har skrivit samma sak 100ggr i olika trådar redan. Om det är skitviktigt för dig att få fram en 101:a gång att små/medelstora snoppar inte duger för just dig, varför det nu skulle vara så viktigt, så finns det ändå olika sätt att göra det på.

En kille som är uppenbart osäker över sin storlek ställer alltså frågan ”är den tillräcklig?”. Du hade kunnat svara:

”Det finns tjejer som tycker att det funkar fint, jag personligen gillar dock större.” Eller något liknande. Nu svarade du istället ”Nej. Det är den inte :/”. Förstår du skillnaden? Du trycker ner en person som uppenbarligen redan mår dåligt över sin penisstorlek med ett skitsvar. Även helt i onödan eftersom han kommer kunna hitta tjejer som tycker att det fungerar skitbra med hans storlek. Din åsikt är liksom inte den enda i världen.

Det går också att hålla käften ibland. Jag sitter inte här och letar upp vartenda inlägg på forumet skrivna av osäkra tjejer för att svara att de inte duger, oavsett om jag inte tycker att de låter attraktiva för mig (och inte skulle ”duga” åt mig för en relation). Det är bara onödigt och elakt.

Så kan man ju se det om man vill det.

Men jag säger bara min åsikt + vad som står i statistiken.
Och jag tycker inte den storleken är tillräcklig. Tycker inte det är bra med liten.

Det är min åsikt, jag får väl säga den om jag vill?
Eller är det nåt slags förbud att just storleken får man inte ha åsikt om?
Senast redigerad av Jendy 2021-09-28 kl. 14:29.
Citera
2021-09-28, 14:57
Medlem
Citat:

Då väljer man väl vad man gillar?
Citera
2021-09-28, 15:09
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Då väljer man väl vad man gillar?

Ja på sätt o vis. Mitt minne kanske sviker men skrev du inte tidigare att du tyckte om mindre? Nu verkar du svängt 180 grader

Eller från fall till fall?
Citera
2021-09-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ja på sätt o vis. Mitt minne kanske sviker men skrev du inte tidigare att du tyckte om mindre? Nu verkar du svängt 180 grader

Eller från fall till fall?

Det låter som något jag skulle kunna skriva för att vara snäll. Inte för att jag tycker det är bäst.
Citera
2021-09-28, 15:33
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det låter som något jag skulle kunna skriva för att vara snäll. Inte för att jag tycker det är bäst.

Fast i de trådarna var det väl erfarenheter med killar du träffat. Du behövde väl inte va snäll mot dem i tråden?

Nåja, jag minns säkert fel. Bra om du träffat andra killar o vet vad du vill ha. Det e viktigt
Citera
2021-09-28, 15:37
Medlem
K-Glitchens avatar
Tror faktiskt det är fler killar som går igång och blir kåta på tanken att deras tjej blir knullad av en bamsekuk än av tjejerna själva.

När vi var medlemmar på bodycontact så var det oftast killen i paret som skrev. Många av dessa som skrev var att dom ville se sin tjej rejält påsatta. Helst av en stor bamskekuk.
Vad tjejerna tyckte om det framgick inte men av de par där vi faktiskt pratade med båda så ville
Över hälften av tjejerna ville ha tjejsex med min fru och verkade vara mer intresserade av det.

Inte en enda gång av de par vi träffade (3 stycken) sa tjejen något om att hon krävde bamsekukar.
Det är ju spänningen och det "förbjudna" i situationen som gjorde alla kåta.

En normal kuk räcker för ingen tjej som är normal i huvudet kommer ta fram ett måttband och mäta din omkrets på 3 olika ställen och vinkla din penis så att längden blir korrekt mätt innan ni knullar.

Kukens storlek är kanske inte oviktig men den är inte så viktig som en del troll (som säger att dom är kvinnor) här säger.
Citera
2021-09-28, 15:39
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Tror faktiskt det är fler killar som går igång och blir kåta på tanken att deras tjej blir knullad av en bamsekuk än av tjejerna själva.

När vi var medlemmar på bodycontact så var det oftast killen i paret som skrev. Många av dessa som skrev var att dom ville se sin tjej rejält påsatta. Helst av en stor bamskekuk.
Vad tjejerna tyckte om det framgick inte men av de par där vi faktiskt pratade med båda så ville
Över hälften av tjejerna ville ha tjejsex med min fru och verkade vara mer intresserade av det.

Inte en enda gång av de par vi träffade (3 stycken) sa tjejen något om att hon krävde bamsekukar.
Det är ju spänningen och det "förbjudna" i situationen som gjorde alla kåta.

En normal kuk räcker för ingen tjej som är normal i huvudet kommer ta fram ett måttband och mäta din omkrets på 3 olika ställen och vinkla din penis så att längden blir korrekt mätt innan ni knullar.

Kukens storlek är kanske inte oviktig men den är inte så viktig som en del troll (som säger att dom är kvinnor) här säger.

Shit man. Va fan har man varit med om ifall man går igång på det? Fy fan
Citera
2021-09-28, 15:41
Medlem
Citat:
Fast i de trådarna var det väl erfarenheter med killar du träffat. Du behövde väl inte va snäll mot dem i tråden?

Nåja, jag minns säkert fel. Bra om du träffat andra killar o vet vad du vill ha. Det e viktigt

Du minns säkert rätt. Det var förmodligen en tråd om någon som tyckte han hade liten, så var jag bara lite snäll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in