2021-08-22, 23:07
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Hmm ja jag kan ju bara svara för mig och
Min bekantskapskrets, då..och ja, där är det ett rätt så välkänt fenomen med just ”de sliskiga händerna”, som vi som kvinnor råkar ut för, med nya kontakter med män.

Så jag tror det är ganska säkert att säga att absolut aldrig göra sånt inom den första timmen man träffar nån kvinna. Och att vara lite mer cool och avvaktande, tills man är helt säker på att kvinnan är med på noterna, helt enkelt.

Har aldrig nånsin hört talas om en kvinna som blir ”kåt” av en plötslig beröring ifrån ngn ny okänd man. Möjligen om det hade varit Brad Pitt… men inte annars, är min tanke 😁

Nej kvinnor går igång på gentleman, humor, samt naturlig attraktion. Så klart måste det finnas något som mannen har som är attraktivt fysiskt. Typ fina ögon/leende, kanske lite arm-muskler eller annat.

Haha nej det jag sa 1/1000 på dejtingappar har inget med utbud att göra.
Inte överhuvudtaget. Det har att göra med att 999 av 1000 som skriver till mig, skickar ett oerhört kort och fantasilöst massmail av typen: ”Tja snygging!”.

Och när alla gör en sån otroligt liten ansträngning, och när man vet att de absolut gör det till 5.000 andra, så känner man sig inte speciell. Och blir ointresserad….

Kvinnor behöver känna sig speciella. Det är en nyckel. Good luck

Ok, fattar endel.. Jo tack.
Hade vart intressant att veta vilka typer av kvinnor ni är, åldrar och annat. Om ni är vilda, eller "stela" med.. Stilen.
Typ om ni går på festivaler och släpper loss som exempel eller annat.. Klär er sexigt eller stelt.
Eller om ni är pryda av er och går på snobbiga klubbar som exempel och alla bestick i ordning, tillknäppta kläder och väldigt propert eller annat. Tack ändå för tipsen oavsett
mvh

ps. Jo jag listar nog ut mer sen.
Denne kvinna har bra råd med..

https://www.youtube.com/watch?v=sUOpRlEEoLo

Hon ger bra råd med. Så kan inte säga du har rätt, kan va din preferens mer också eller just ditt kompisgäng. Osäker.
Haha, kanske vart bättre att fråga dom snubbar som får ligga mycket på riktigt. Lite som: "Fråga inte fisken hur man fångar fisk, fråga fiskaren och den där gamla filosoferande sjömannen med skägg och pipa, som ägnat en hel livstid av det och som har lyckats fått grymma resultat om råd." - Mitt quote
Tack för råden dock, även om jag fattar dom är dina personliga råd och inte vad som gäller alla kvinnor generellt.
Och kvinnan är speciell om hon blir utvald. Men alla är speciella på sina sätt.. Men klart man tycker nån är speciell om man ligger med dom.. Dom ger något av värde och om man finner dom attraktiva med så..
Senast redigerad av [complex] 2021-08-22 kl. 23:59.
Citera
2021-08-23, 09:30
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Sant.. Nä men tinder och sånt suger..
Bättre att träffa en kvinna IRL för första gången som människan alltid gjort och bygga attraktion..
Se leenden, hur människor ÄR och andras personligheter mer än ytlighetens appar så..
Men det där handlar väl också om energier så som att folk stressar andra med notifikationer säkert och ytlig text, mer än bygger attraktion. psst.
Pub, konserter, ica kö eller vadsomhelst är bättre. Träffas och ses IRL från start och ta det vidare därifrån...
Känna av människor i verkliga livet och se om dom är varma eller ytliga. Se ansikten liksom.. 100 ggr bättre och alla borde radera alla sina tidsslösande "dating appar" imo.
Alla borde minimera digital kontakt så mycket dom kan igentligen. försöka lära känna människor ansikte mot ansikte enbart, det är målet.
Teknik och internet borde mest gälla att lära sig endel saker om man behöver veta endel tips & trix typ eller få svar på frågor, ungefär så..
Dom som kör videodating har bäst chanser isånnafall om det är online så.. men kan bli stelt säkert. Bäst att bara ses! Se om man klickar eller inte. YOLO.
En dating app som gör att två ses IRL, ansikte mot ansikte för första gången vore en bra ide. Där kan ni bli rika..
Do it.
Men nej, bäst att nog totalt skippa att ens försöka få kontakt med kvinnor över det digitala, det saknar precis all djup och kemi man bygger IRL istället.

Jag håller med dig. Möten IRL är att föredra, men under C-19 och alla restriktioner och hemmajobb så blev man ganska begränsad i mötesplatserna. Under en lång tid träffade jag bara grannar, vissa kollegor, några släktingar och mina kompisar. Uteslutet att träffa ett sällskap bland dem. Då funkade Tinder bra. Dessutom vet man ju att folk på Tinder står till marknadens förfogande så att säga.

Videodating? Nej tack. Jag skulle hellre hänga mig i ett träd.

Det räcker med alla jävla videomöten man tvingas ha i jobbsammanhang. Har man haft många sådana så vet man dessutom att det är ett ganska värdelöst forum för att vibba med folk. Ett otympligt och stelt kommunikationsverktyg om du frågar mig.

Jag ogillar till och med videosamtal med mina kompisar. Enda gången jag tycker att det är okej i privata sammanhang är med släktingar som bor i ett annat land.

Men hursomhelst, jag tänker att nätdejting inte riktigt faller under TS. Det är ju inte riktigt fråga om s.k. uppragganden. Eller vad är det du vill diskutera? Hur det bäst går till när man tar det vidare till något fysiskt när man träffat någon?
Citera
2021-08-26, 10:26
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radfittan
Intressant att du observerar detta hos bisexuella. Det kanske är därför jag har jaktinstinkt! Så vill du ha den typen av tjejer är det bäst att du är trevlig men inte visar intresse direkt. Ge inte ditt nummer utan låt henne be om det själv eller ta reda på det. Om du vill ligga så säg ingenting om det, säg typ "jag ligger inte på första dejten" då jävlar rinner det till!

U know the GAME......
Smäll igen bildörren och kör mitt under småsnacket.
Citera
2021-08-26, 11:31
Medlem
Katzyns avatar
För mig är det viktigast att jag får tid och utrymme att själv bestämma om jag är intresserad och vill ligga eller inte. Att någon försöker vara smidig och smyga sig på och börja tafsa utan att jag tydligt signalerat att jag vill det blir bara fel, då känner jag mig pressad och som att jag inte får ta det i min egen takt. Blir inte kåt på en kille av att han tar mig på låret. Är jag redan kåt på honom är det ju välkommet däremot, men då hänger fortsättningen ändå inte på att han gör det vid rätt tillfälle eller på rätt sätt, så länge han inte gör något jätteknasigt och avtändande.

Gör mig sugen på att ligga m.m gör han bäst genom att vara intressant och attraktiv. Det hjälper också att på hyfsat smakfulla sätt signalera att han är attraherad av mig, så jag vet att han ens är ett alternativ för mig att fundera på. Börja ta på mig på intima sätt räknas inte som smakfullt.
Citera
2021-08-29, 12:45
Medlem
En gång för länge sedan när jag skulle beställa i en bar var det en kille som bad mig att blunda (vi hade väl sagt några ord till varandra först). Sedan fick jag en puss på kinden och en komplimang. Därefter log han bara lite och vände sig till sitt andra sällskap i baren.
Eftersom han gjorde detta helt naturligt och avslappnat och inte alls försökte limma på mig efter det så funkade denna överraskningstaktik. Den var liksom inte ett dugg klängig och han hade inga förväntningar.

Sedan spårade någon i hans sällskap ur och jag var ändå tvungen att gå vidare med mina vänner. Men det tillhör de charmigare försöken till krogragg jag varit med om. Det hade kunnat utvecklas vidare under andra omständigheter.
Citera
2021-08-29, 12:47
Medlem
lakritcs avatar
Se bra ut och vara socialt kompetent/charmig så fungerar det.

Kvinnor vill inte erkänna det, men utseendet viktigt, nästan lika viktigt som för oss män. Att vara mindre fager och socialt kompetent/charmig fungerar inte. Hela paketet är det som gäller.
Citera
2021-09-25, 23:29
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag håller med dig. Möten IRL är att föredra, men under C-19 och alla restriktioner och hemmajobb så blev man ganska begränsad i mötesplatserna. Under en lång tid träffade jag bara grannar, vissa kollegor, några släktingar och mina kompisar. Uteslutet att träffa ett sällskap bland dem. Då funkade Tinder bra. Dessutom vet man ju att folk på Tinder står till marknadens förfogande så att säga.

Videodating? Nej tack. Jag skulle hellre hänga mig i ett träd.

Det räcker med alla jävla videomöten man tvingas ha i jobbsammanhang. Har man haft många sådana så vet man dessutom att det är ett ganska värdelöst forum för att vibba med folk. Ett otympligt och stelt kommunikationsverktyg om du frågar mig.

Jag ogillar till och med videosamtal med mina kompisar. Enda gången jag tycker att det är okej i privata sammanhang är med släktingar som bor i ett annat land.

Men hursomhelst, jag tänker att nätdejting inte riktigt faller under TS. Det är ju inte riktigt fråga om s.k. uppragganden. Eller vad är det du vill diskutera? Hur det bäst går till när man tar det vidare till något fysiskt när man träffat någon?

Ja det va lite det jag undra över.. Men jag har funderat lite på ämnet sen sist.. Och kommit fram till endel slutsatser och försökt förstå psykologin lite mer.. Men helt ärligt, jag pallar inte med PUA (pick up artists), även om jag kan ta små råd och tips och lära mig lite som pusselbitar..
Jag har mest vart migsjälv sen sist och haft två ligg vilket känns nice och har en KK nu med sen väldigt nyligen, så det känns fan bra! Hon är busig! 20 nånting "gammal". Jävligt trevlig stil, och verkar tycka om mig fan och min personlighet. =) Men det räcker att va ärlig och va respektfull, och hitta en bra energi och liksom va ärlig och öppen i kommunikation har jag märkt. Liksom ge henne omtanke och värme, va äkta mot henne. Jag pallar inte spela spel med brudar liksom.. Kan ta endel tips härifrån, men kör på min stil, med vissa förändringar så..
Man ska inte verka desperat heller som sagt.. Lätt att va lite för på ibland om man är tänd på en brud, men nej, man ska ta det coolt, eller försöka. Men denna jag lär känna nu är ärlig och öppen och vi klickar på så vis, hon vill ha sex snart igen och skriver underbart snuskiga mess om va hon vill göra med mig, eller vad hon vill jag ska göra med henne nästa gång vi ses, ( GRRR! RARW! haha ) så det blir bra detta! Tack för tipsen! =)
Jag gillar att försöka ta en kvinna som hon är liksom.. =) Jag har mina åskiter, men kan ge henne värme och finnas där för henne mest. Kommunikation är viktigt med liksom, vad båda är ok med och när man känner sig trygga båda mest det.
Men, det kommer ju ta en livstid innan man kan förstå kvinnor allmänt dock hehe, men det blir säkert bra. Jag klagar inte. Försöker gärna lära mig att förstå mer. Förståelse är en stor pusselbit med såklart allmänt.
Men massage kan va ett sätt att inleda, eller alltså när båda är solo går det naturligt till så.. Innan det så gäller det väl att va vänlig och respektfull liksom.. Få henne känna sig trygg mest det saker handlar om säkert. Eller ba va naturlig och ärlig som jag är med denna brud.. Det är skönast så. Och uppskattar hennes ärlighet och öppenhet. Vi klickar då. Jag kan inte va med en ytlig brud eller falsk brud det funkar inte för mig. Denna har en skön stil på så vis och är omtänksam och fin så.. Men vi lär känna varandra fortfarande, men jag känner hon verkar äkta och gillar ba henne. =) Tror vi kommer va vänner många år, men får se vart det kan leda nånstans. Tar det som det kommer. Go with the flow kan man försöka göra..
Senast redigerad av [complex] 2021-09-25 kl. 23:46.
Citera
2021-09-28, 09:05
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Ja det va lite det jag undra över.. Men jag har funderat lite på ämnet sen sist.. Och kommit fram till endel slutsatser och försökt förstå psykologin lite mer.. Men helt ärligt, jag pallar inte med PUA (pick up artists), även om jag kan ta små råd och tips och lära mig lite som pusselbitar..
Jag har mest vart migsjälv sen sist och haft två ligg vilket känns nice och har en KK nu med sen väldigt nyligen, så det känns fan bra! Hon är busig! 20 nånting "gammal". Jävligt trevlig stil, och verkar tycka om mig fan och min personlighet. =) Men det räcker att va ärlig och va respektfull, och hitta en bra energi och liksom va ärlig och öppen i kommunikation har jag märkt. Liksom ge henne omtanke och värme, va äkta mot henne. Jag pallar inte spela spel med brudar liksom.. Kan ta endel tips härifrån, men kör på min stil, med vissa förändringar så..
Man ska inte verka desperat heller som sagt.. Lätt att va lite för på ibland om man är tänd på en brud, men nej, man ska ta det coolt, eller försöka. Men denna jag lär känna nu är ärlig och öppen och vi klickar på så vis, hon vill ha sex snart igen och skriver underbart snuskiga mess om va hon vill göra med mig, eller vad hon vill jag ska göra med henne nästa gång vi ses, ( GRRR! RARW! haha ) så det blir bra detta! Tack för tipsen! =)
Jag gillar att försöka ta en kvinna som hon är liksom.. =) Jag har mina åskiter, men kan ge henne värme och finnas där för henne mest. Kommunikation är viktigt med liksom, vad båda är ok med och när man känner sig trygga båda mest det.
Men, det kommer ju ta en livstid innan man kan förstå kvinnor allmänt dock hehe, men det blir säkert bra. Jag klagar inte. Försöker gärna lära mig att förstå mer. Förståelse är en stor pusselbit med såklart allmänt.
Men massage kan va ett sätt att inleda, eller alltså när båda är solo går det naturligt till så.. Innan det så gäller det väl att va vänlig och respektfull liksom.. Få henne känna sig trygg mest det saker handlar om säkert. Eller ba va naturlig och ärlig som jag är med denna brud.. Det är skönast så. Och uppskattar hennes ärlighet och öppenhet. Vi klickar då. Jag kan inte va med en ytlig brud eller falsk brud det funkar inte för mig. Denna har en skön stil på så vis och är omtänksam och fin så.. Men vi lär känna varandra fortfarande, men jag känner hon verkar äkta och gillar ba henne. =) Tror vi kommer va vänner många år, men får se vart det kan leda nånstans. Tar det som det kommer. Go with the flow kan man försöka göra..

Jag har diskuterat det här i andra trådar, och jag ger inte så mycket för PUA-metoder. Jag sträckläste The Game 2005 och tyckte uppenbarligen att den var intressant och kul då. Försökte läsa om den förra året, men la undan den efter typ hundra sidor. Den hade inte åldrats bra. Så att säga.

Jag tror inte att vuxna människor kan manipuleras till attraktion och groomas i säng. Sedan finns det för all del en del män(niskor) som har noll koll på socialt samspel och de har en del att lära på området. Men stort tvek på om det är just PUA-metoder de är betjänta av. Jag menar, klarar man inte basic kommunikation så kommer man inte att kunna bära upp det där spelet. Så att säga.

Man märker ju att en del män håller på med något sorts The Game-neggande och annat för att få kontakt/en reaktion. Men det är så sjukt ointressant. Gäsp. Det kanske funkar på en del. Men på de flesta välmående vuxna inte alls. Det får snarare motsatt effekt.

Visst är det så. Kommunikation är viktigt. Det är väl egentligen allt för att en relation (oavsett art) ska kunna fungera.

Jag tror att det är lite vanskligt att försöka förstå kvinnor som grupp. Jag vet inte om det är något att sträva efter för att få till relationer och sedan försöka få dem att fungera. Det hjälper ju knappast mig i mitt relationsskapande det här med att försöka förstå män som grupp. Visst finns det vissa könsbundna mönster man kan se, men i sådana här sammanhang är individ betydligt intressantare än kollektiv. Mina fem spänn.

Vete fan, men jag skulle inte föreslå massage som ett sätt att initiera den första fysiska kontakten. Vadå för jävla massage? Och är man ens i en sådan situation att massage är passande när den första fysiska kontakten tas? Det vanligast förekommande måste väl ändå vara att man på något sätt rör vid varandra på ett annat sätt än man gör med kompisar och sedan någon slags kyss? Eller?
Senast redigerad av empoisonne 2021-09-28 kl. 09:43.
Citera
2021-09-28, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arendt
En gång för länge sedan när jag skulle beställa i en bar var det en kille som bad mig att blunda (vi hade väl sagt några ord till varandra först). Sedan fick jag en puss på kinden och en komplimang. Därefter log han bara lite och vände sig till sitt andra sällskap i baren.
Eftersom han gjorde detta helt naturligt och avslappnat och inte alls försökte limma på mig efter det så funkade denna överraskningstaktik. Den var liksom inte ett dugg klängig och han hade inga förväntningar.

Sedan spårade någon i hans sällskap ur och jag var ändå tvungen att gå vidare med mina vänner. Men det tillhör de charmigare försöken till krogragg jag varit med om. Det hade kunnat utvecklas vidare under andra omständigheter.

Tack för att du precis bevisade att Våldtäkt/Sexuellt ofredande för kvinnor bara handlar om att det är en attraktiv man eller en ful man.

Kvinnor är inte kapabel själva att ens nyktert bedöma och förstå verkligheten.
Citera
2021-09-28, 15:28
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Se bra ut och vara socialt kompetent/charmig så fungerar det.

Kvinnor vill inte erkänna det, men utseendet viktigt, nästan lika viktigt som för oss män. Att vara mindre fager och socialt kompetent/charmig fungerar inte. Hela paketet är det som gäller.

Jag får höra att jag ser bra ut av vissa.. och hon jag träffar gillar min kuk och personlighet (tycker den är skön, och inga brudar har klagat innan heller så, men den är väl normal liksom vad än det är) så utseendet är nog inte problemet för mig, utan mer attityden innan eventuellt, eller att jag träffat på fel tjejer helt enkelt... Dom som missat lärt känna mig, och det är deras förlust då.
Kanske smörat för mycket innan för endel.. Vart lite väl needy kanske. "Jagat" endel lite, istället fär att låta dom komma till mig..
Social kompetens har eventuellt krånglat, men jag tycker inte det helt själv så..

Jag är inte oattraktiv utseende-mässigt liksom. Mer att jag kanske vart lite blyg med endel, vet inte helt..
Men man ska sluta ge tjejer gratis uppmärksamhet har jag insett. Dom som inte ger nått iallafall..
Sen när man har sex med dom, då kan dom få mer uppmärksamhet.

STOP Giving Women FREE ATTENTION! ( RED PILL )
https://www.youtube.com/watch?v=be5THXIwriI

STOP Giving Your Attention To Women!
https://www.youtube.com/watch?v=jE3sp8YcnmU

How To Make Women Chase You (Corey wayne är svinbra faktiskt. Han kan lära mig endel bra tips så..)
https://www.youtube.com/watch?v=IOF9jEZwpTE

She Likes Your Attention, That's All
https://www.youtube.com/watch?v=cmcwbdYy2Xc

Man ska sluta va en SIMP (Sucker idolizing mediocre pussy.) för kvinnor, och ägna dom som ger mest och värde i form av sex och liknande mest av sigsjälv såklart. Dom som kollar på onlyfans eller betalar tjejer online är största simparna har jag insett nu.. Dom som betalar för brudars uppmärksamet när dom vill åt mäns pengar som exempel, utan att dom ens knullar tjejen.. Dåligt online exempel nu.

Eller smörar för tjejer allmänt. Dom ska få jaga för uppmärksamhet mer och komplimanger, då alla öser dom med det hela tiden ständigt, dom är trötta på sånt..
Men helt ärligt.. Denna jag träffat nu, jag acceptera henne som hon är mest, och det funkade för mig.. Visa respekt och va migsjälv så.. Sen kan jag ta lite tips från PUA att man inte ska sätta endel brudar/fitta på en piedestal eller dom som tror dom är finare än vad dom är.. Och när en massa simps öser komplimanger, så deras bekräftelse-ego-klocka klickar i 120km/h och blåser upp vissa.. Dom söker UPPMÄRKSAMHET & BEKRÄFTELSE mest! Har inte tänkt så förr.. Nu fattar jag det mer med internet och allt.
Senast redigerad av [complex] 2021-09-28 kl. 16:10.
Citera
2021-09-28, 15:32
Medlem
[complex]s avatar
Missförstå mig inte. Jag älskar kvinnor och respekterar dom allmänt, men tänker nu mer att dom får förtjäna min respekt individuellt såklart. Jag ser dom som individer och respekterar dom kvinnor som förtjänar respekt!
Och kolla på dagens kvinnor alltså.. Generation z. Puh! Många av dom har nog en skum attityd och dom verkar lost fan endel av dom..

Man ska respektera äldre kvinnor med stil särskilt mycket med. Inte ge dagens brats uppmärksamhet ens om dom inte förtjänar det och har en dålig attityd.
Man ska mer gå på kvinnors handlingar än vad dom säger med endel.. Kroppspråket. Se igenom dom..
Man kan acceptera dom fina som dom är. Om dom är ödmjuka och verkar äkta..
Men dom där ytliga och falska kan sticka vidare, dom kommer jag aldrig att klicka med..

F*ck That: An Honest Meditation
https://www.youtube.com/watch?v=92i5m3tV5XY

Man kan visa uppskattning på ett vänskapligt och respektfullt vis till kvinnor man möter ute och respektera dom tills dom bevisar motsatsen och lite samma sak online, men online är bullshit, man kan inte få en uppfattning om människor så online. Man måste umgås ett tag i livet för att få veta vem andra är! Sluta validera tjejer online.

Klart man är otroligt tacksam att kvinnor finns! Allt dom gör. Dom är fan bäst.
Men man behöver inte visa det med gratis komplimanger. Man kan spela mystisk med. Man kan tacka dom för vad dom gör och visa uppskattning, men inte mer än så!
Inte smöra eller hålla på, dom får visa intresse och man kan ge tillbaks..
Man ska aldrig ge en kvinna uppmärksamhet om hon inte ens är tacksam, igentligen. Och många där ute fattar inte ens vad kärlek är.. Förmodligen.
Dom söker mest nån som blåser lite liv i deras ego bubbla som kanske tappat luft. Internet har gjort att många fått för mycket luft och blåser upp sig för stora, när dom igentligen inte ens är så speciella..

Sen var jag nog lite såhär som yngre med men självklart är detta en överdrift haha. Han blir världens känsligaste man typ eller en simp kanske, en rolig scen:

Bedazzled 2000 a very comical scene from Eliot
https://www.youtube.com/watch?v=zVaBsP4CJk0

haha jag va inte så känslig, men jag skulle säkert kunnat gett dom så mycket uppmärksamhet. Nu är jag mer den som vill komma innanför deras trosor tror jag.. Eller något emellan där. =) hehe
Utan att va ett asshole och kasta sand på nån såklart det hade bara vart respektlöst som fan.

Jag uppskattar kvinnor, men behöver inte visa det.. Dom får ta reda på det. jag ska va mer mystisk tror jag.. Men inte spela spel. Får se hur det blir..
Eller acceptera dom som dom är och finnas om dom söker mig tillräckligt.. Vet inte än hur jag ska hantera dom allmänt. Men jag ska sluta ge dom massa uppmärksamhet och komplimanger om jag inte ligger med dom tror jag nog..
Dom får också söka bekräftelse genom att låta mig ta del av deras kroppar om dom vill det. Jag kan validera dom så med om dom velat det.. Samtidigt värderar jag fina personligheter och ger dom värme då vilket dom förtjänar.

Men dom där ytliga bratsen som tror dom är nånting, och endel av dom tror universum kretsar runt dom. Vissa kan va bitchiga, uppkäftiga och annat man stött på ute. Stötte på en på krogen för nån vecka sen och satte henne på plats henne med ord. Hon trodde hon va "hot shit" och nån arrogant "ghetto-drottning". Hennes vänner gav mig high five efteråt. Bad om ursäkt för hennes polare, men endel av dom betedde sig lika dumt så jag har ingen respekt för sånt alls dom fatta jag inte va ett piss intresserad av dom oavsett utseende. Dom tyckte jag va bra som sa ifrån när hon gjorde en sak jag vart arg över på hennes fylla. Jag sa vad jag tyckte om henne. Otrevliga allmänt fast dom är främlingar, dom ska ignoreras av alla killar.

Inga simps eller andra ska ge dom uppmärksamhet för dåligt beteende. Är det inte lite som hundar och djur då? Ge dom positiv bekräftelse när dom förtjänar det, och ignorera dom när dom beter sig illa. Typ så. Kanske lite negativ bekräftelse med.. Ord alltså.

Vart lite för snäll där innan eventuellt. Klart det vart kul att se vissas leenden och sånt när dom vart genuint glada av komplimanger! Men känns som att det får räcka med sånt nu.
Hon jag träffar nu tycker jag är genuin och har en bra personlighet och det är trevligt. Och jag har vart genuin emot henne och är det med! Kommer vara det hela tiden. Ärlig emot henne. Öppen som henne. Det är viktigt. Kommunikation. =)
Hon är motsatsen till en ytlig fake brud iallafall, så säkert därför vi klickar.. Eller att det bara vart så.

Jag har inte listat ut detta än, men är lite på rätt väg tycker jag.

Behandla dom som förtjänar det bra, ignorera typ resten när det gäller för mycket bekräftelse. Låt dom jobba för den med.. Tänk inte att alla kvinnor automatiskt förtjänar den för dom är kvinnor. Nej, pussypassdenied. Dom får jobba lite för det. Sen kan dom få mer intim bekräftelse och värme så. Dom får va ödmjuka, och visa att dom vill ha en mer om dom ska kunna få en.
Senast redigerad av [complex] 2021-09-28 kl. 15:58.
Citera
2021-09-28, 15:40
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag har diskuterat det här i andra trådar, och jag ger inte så mycket för PUA-metoder. Jag sträckläste The Game 2005 och tyckte uppenbarligen att den var intressant och kul då. Försökte läsa om den förra året, men la undan den efter typ hundra sidor. Den hade inte åldrats bra. Så att säga.

Jag tror inte att vuxna människor kan manipuleras till attraktion och groomas i säng. Sedan finns det för all del en del män(niskor) som har noll koll på socialt samspel och de har en del att lära på området. Men stort tvek på om det är just PUA-metoder de är betjänta av. Jag menar, klarar man inte basic kommunikation så kommer man inte att kunna bära upp det där spelet. Så att säga.

Man märker ju att en del män håller på med något sorts The Game-neggande och annat för att få kontakt/en reaktion. Men det är så sjukt ointressant. Gäsp. Det kanske funkar på en del. Men på de flesta välmående vuxna inte alls. Det får snarare motsatt effekt.

Visst är det så. Kommunikation är viktigt. Det är väl egentligen allt för att en relation (oavsett art) ska kunna fungera.

Jag tror att det är lite vanskligt att försöka förstå kvinnor som grupp. Jag vet inte om det är något att sträva efter för att få till relationer och sedan försöka få dem att fungera. Det hjälper ju knappast mig i mitt relationsskapande det här med att försöka förstå män som grupp. Visst finns det vissa könsbundna mönster man kan se, men i sådana här sammanhang är individ betydligt intressantare än kollektiv. Mina fem spänn.

Vete fan, men jag skulle inte föreslå massage som ett sätt att initiera den första fysiska kontakten. Vadå för jävla massage? Och är man ens i en sådan situation att massage är passande när den första fysiska kontakten tas? Det vanligast förekommande måste väl ändå vara att man på något sätt rör vid varandra på ett annat sätt än man gör med kompisar och sedan någon slags kyss? Eller?

Du kan ha rätt.. Inte säker än.. Ska testa det senare.. Kan va bra att bara acceptera en kvinna för den hon är, om man klickar med henne.. Om hon förtjänar det så. Annars mer ignorera så..
Och jo det är nog svårt att förstå kvinnor i helhet. Bättre att ta dom individuellt som du skriver jag håller med. En kvinna kan ju fylla upp för 100 andra när det kommer till personlighet och allt. =) Kvalitet före kvantitet liksom. Det har man haft tidigare i livet helt klart..
Och jo, en kyss kan va en bra start med. Men menar mer nu om man va solo är det nice att massera och sen börja kyssas.. Nacken och annat på henne.. Sånt händer bara naturligt. =) Men man ska mer vänta med beröring tills man är solo och kan njuta ihop.. Mycket roligare så för båda.
Senast redigerad av [complex] 2021-09-28 kl. 16:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in