Citat:
Hmm ja jag kan ju bara svara för mig och
Min bekantskapskrets, då..och ja, där är det ett rätt så välkänt fenomen med just ”de sliskiga händerna”, som vi som kvinnor råkar ut för, med nya kontakter med män.
Så jag tror det är ganska säkert att säga att absolut aldrig göra sånt inom den första timmen man träffar nån kvinna. Och att vara lite mer cool och avvaktande, tills man är helt säker på att kvinnan är med på noterna, helt enkelt.
Har aldrig nånsin hört talas om en kvinna som blir ”kåt” av en plötslig beröring ifrån ngn ny okänd man. Möjligen om det hade varit Brad Pitt… men inte annars, är min tanke 😁
Nej kvinnor går igång på gentleman, humor, samt naturlig attraktion. Så klart måste det finnas något som mannen har som är attraktivt fysiskt. Typ fina ögon/leende, kanske lite arm-muskler eller annat.
Haha nej det jag sa 1/1000 på dejtingappar har inget med utbud att göra.
Inte överhuvudtaget. Det har att göra med att 999 av 1000 som skriver till mig, skickar ett oerhört kort och fantasilöst massmail av typen: ”Tja snygging!”.
Och när alla gör en sån otroligt liten ansträngning, och när man vet att de absolut gör det till 5.000 andra, så känner man sig inte speciell. Och blir ointresserad….
Kvinnor behöver känna sig speciella. Det är en nyckel. Good luck
Min bekantskapskrets, då..och ja, där är det ett rätt så välkänt fenomen med just ”de sliskiga händerna”, som vi som kvinnor råkar ut för, med nya kontakter med män.
Så jag tror det är ganska säkert att säga att absolut aldrig göra sånt inom den första timmen man träffar nån kvinna. Och att vara lite mer cool och avvaktande, tills man är helt säker på att kvinnan är med på noterna, helt enkelt.
Har aldrig nånsin hört talas om en kvinna som blir ”kåt” av en plötslig beröring ifrån ngn ny okänd man. Möjligen om det hade varit Brad Pitt… men inte annars, är min tanke 😁
Nej kvinnor går igång på gentleman, humor, samt naturlig attraktion. Så klart måste det finnas något som mannen har som är attraktivt fysiskt. Typ fina ögon/leende, kanske lite arm-muskler eller annat.
Haha nej det jag sa 1/1000 på dejtingappar har inget med utbud att göra.
Inte överhuvudtaget. Det har att göra med att 999 av 1000 som skriver till mig, skickar ett oerhört kort och fantasilöst massmail av typen: ”Tja snygging!”.
Och när alla gör en sån otroligt liten ansträngning, och när man vet att de absolut gör det till 5.000 andra, så känner man sig inte speciell. Och blir ointresserad….
Kvinnor behöver känna sig speciella. Det är en nyckel. Good luck

Ok, fattar endel.. Jo tack.
Hade vart intressant att veta vilka typer av kvinnor ni är, åldrar och annat. Om ni är vilda, eller "stela" med.. Stilen.
Typ om ni går på festivaler och släpper loss som exempel eller annat.. Klär er sexigt eller stelt.
Eller om ni är pryda av er och går på snobbiga klubbar som exempel och alla bestick i ordning, tillknäppta kläder och väldigt propert eller annat. Tack ändå för tipsen oavsett

mvh
ps. Jo jag listar nog ut mer sen.

Denne kvinna har bra råd med..
https://www.youtube.com/watch?v=sUOpRlEEoLo
Hon ger bra råd med. Så kan inte säga du har rätt, kan va din preferens mer också eller just ditt kompisgäng. Osäker.
Haha, kanske vart bättre att fråga dom snubbar som får ligga mycket på riktigt. Lite som: "Fråga inte fisken hur man fångar fisk, fråga fiskaren och den där gamla filosoferande sjömannen med skägg och pipa, som ägnat en hel livstid av det och som har lyckats fått grymma resultat om råd." - Mitt quote

Tack för råden dock, även om jag fattar dom är dina personliga råd och inte vad som gäller alla kvinnor generellt.
Och kvinnan är speciell om hon blir utvald. Men alla är speciella på sina sätt.. Men klart man tycker nån är speciell om man ligger med dom.. Dom ger något av värde och om man finner dom attraktiva med så..
Senast redigerad av [complex] 2021-08-22 kl. 23:59.
Senast redigerad av [complex] 2021-08-22 kl. 23:59.