Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Jag vet inte riktigt hur man skiljer på attraktion, kemi och vibbar. Jag tänker att allt hänger ihop.
Tinder är Tinder är Tinder och det finns så klart både för- och nackdelar med det, men även där handlar det ju om hur man funkar vid en första träff. Attraktion, kemi och vibbar. Ingen större skillnad alls faktiskt. Det är bara sättet att träffas som är annorlunda. Men jag tänker att det inte är fråga om den sortens uppragganden du pratar om i TS.
Sant.. Nä men tinder och sånt suger..
Bättre att träffa en kvinna IRL för första gången som människan alltid gjort och bygga attraktion..

Se leenden, hur människor ÄR och andras personligheter mer än ytlighetens appar så..
Men det där handlar väl också om energier så som att folk stressar andra med notifikationer säkert och ytlig text, mer än bygger attraktion. psst.
Pub, konserter, ica kö eller vadsomhelst är bättre. Träffas och ses IRL från start och ta det vidare därifrån...
Känna av människor i verkliga livet och se om dom är varma eller ytliga. Se ansikten liksom.. 100 ggr bättre och alla borde radera alla sina tidsslösande "dating appar" imo.

Alla borde minimera digital kontakt så mycket dom kan igentligen. försöka lära känna människor ansikte mot ansikte enbart, det är målet.
Teknik och internet borde mest gälla att lära sig endel saker om man behöver veta endel tips & trix typ eller få svar på frågor, ungefär så..
Dom som kör videodating har bäst chanser isånnafall om det är online så.. men kan bli stelt säkert. Bäst att bara ses! Se om man klickar eller inte. YOLO.
En dating app som gör att två ses IRL, ansikte mot ansikte för första gången vore en bra ide. Där kan ni bli rika..

Do it.
Men nej, bäst att nog totalt skippa att ens försöka få kontakt med kvinnor över det digitala, det saknar precis all djup och kemi man bygger IRL istället.