Citat:
Ursprungligen postat av
Flugfiskaren77
Har du flickvän så nej, lite olämpligt då.
Om du är singel så ja varför inte. Man blev ju ändå ihop med personen av en anledning. Sen att man inte funkade som par betyder ju inte att man måste blocka all kontakt. I regel brukar man ha liknande mindset och trivs rätt bra i deras umgänge. Om man bröt on good terms då
Nä som singel okej men nu pratar vi om en person som har kontakt och ev träffar sina ex samtidigt som denna person träffar eller dejtar en annan.
Vilken ställning hade du själv tagit om denne person du dejtar hade tagit upp det? Hade du bara accepterat och lallat vidare som om det inte vore någonting? För det gjorde den personen jag träffade.
Som sagt jag kan inte gå in på mer detaljer men den personen skulle tycker jag själv tagit beslut att lägga sina relationer med ex på hyllan meden denne träffar någon annan seriöst.
I detta fallet var det inte seriöst från personen jag träffade ändå målade denne person upp det som att det var på ett seriöst plan samtidigt som man umgås med ex och sedan tog upp det medan vi träffades var det mest normala som finns och alla gör det idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gul-groda
Det är inte normalt men det är inte heller fel. Hon kanske trivdes bra med att umgås med dessa killar men av någon anledning fungerade det inte att vara i ett förhållande med dem.
Mitt första inlägg var för otydligt läs ovan.