2021-09-27, 21:11
Medlem
Klappasäftens avatar
Om man har hyfsat regelbunden kontakt med sina ex är det normalt? Inte bara ett utan flera.
Citera
2021-09-27, 21:23
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Om man har hyfsat regelbunden kontakt med sina ex är det normalt? Inte bara ett utan flera.
Det beror väl på. Har man barn tillsammans, ja. Har man inte barn tillsammans, nej.
Citera
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:

Nopp finns absolut ingen anledning att hålla kontakt med ett ex.

edit: håller med ovan om man har barn så finns det en anledning
Citera
Medlem
Citat:

I min värld är det inte normalt.
Och om du även ligger med dom ser jag det som...Ett desperat ragg typ.
Varför hålla sig med gamla x?
Lågmärke.
Har man barn, firma eller så ihop kan jag förstå om man har en viss slags kontakt.
Citera
2021-09-27, 21:43
Medlem
Varför vill ni vara vänner? Kan ni umgås som bara vänner utan att det känns jobbigt? Hur skulle du eller ditt ex reagera när ni börjar dejta någon ny? Kan ni vara öppen om det? Är svaret nej ska ni absolut inte vara vänner.
Citera
2021-09-27, 21:50
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Fråga dig själv följande
1. Varför har jag kontakt med mina ex?
2. Vad vill jag få ut av relationen?
3. Varför tog det slut?
4. Vill jag själv att den jag senare blir ihop med, har samma konstiga relation med alla sina ex?

Den absolut enda anledningen till att ha kontakt med sitt ex är OM MAN HAR BARN IHOP.
Väx upp och gå vidare
Citera
2021-09-27, 22:07
Medlem
Svarar som ovanstående, bara om man har barn.
Citera
2021-09-27, 22:46
Medlem
Hejhopens avatar
Alltid lika svartvitt på Flashback. Känner båda parter att man fortfarande kan umgås som kompisar och trivs med det, varför då inte umgås?
Citera
2021-09-27, 22:48
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det beror väl på. Har man barn tillsammans, ja. Har man inte barn tillsammans, nej.

Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Nopp finns absolut ingen anledning att hålla kontakt med ett ex.

edit: håller med ovan om man har barn så finns det en anledning

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
I min värld är det inte normalt.
Och om du även ligger med dom ser jag det som...Ett desperat ragg typ.
Varför hålla sig med gamla x?
Lågmärke.
Har man barn, firma eller så ihop kan jag förstå om man har en viss slags kontakt.

Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Varför vill ni vara vänner? Kan ni umgås som bara vänner utan att det känns jobbigt? Hur skulle du eller ditt ex reagera när ni börjar dejta någon ny? Kan ni vara öppen om det? Är svaret nej ska ni absolut inte vara vänner.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Fråga dig själv följande
1. Varför har jag kontakt med mina ex?
2. Vad vill jag få ut av relationen?
3. Varför tog det slut?
4. Vill jag själv att den jag senare blir ihop med, har samma konstiga relation med alla sina ex?

Den absolut enda anledningen till att ha kontakt med sitt ex är OM MAN HAR BARN IHOP.
Väx upp och gå vidare

Citat:
Ursprungligen postat av Haagersten
Svarar som ovanstående, bara om man har barn.

Nej inga barn inblandade här. Träffade en tjej som har kontakt med sina ex. Jag vill inte gå in på mer detaljer då det finns risk att jag outar mig. Men det var mer än kontakt med sina ex, typ att träffas.

Jag känner mig helt dum i huvudet att jag gick så jävla bet på denna tjej. Besviken på mig själv. Hon var nästan perfekt förrän hon tog upp dessa saker.
Citera
2021-09-27, 22:52
Avslutad
Grattis till insikten. Framtiden är ljus.
Citera
2021-09-27, 22:57
Medlem
Det är inte normalt men det är inte heller fel. Hon kanske trivdes bra med att umgås med dessa killar men av någon anledning fungerade det inte att vara i ett förhållande med dem.
Citera
2021-09-27, 22:59
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Nej inga barn inblandade här. Träffade en tjej som har kontakt med sina ex. Jag vill inte gå in på mer detaljer då det finns risk att jag outar mig. Men det var mer än kontakt med sina ex, typ att träffas.

Jag känner mig helt dum i huvudet att jag gick så jävla bet på denna tjej. Besviken på mig själv. Hon var nästan perfekt förrän hon tog upp dessa saker.

ja life is a bitch. Men lever man lär. De finns många fiskar i havet och alla andra klyschiga lärdomsspråk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in