Citat:
Jag fattar ärligt talat inte varför vissa vänder sig till utländska escorter:
1. Språkmissuppfattningar när allt ska tas på engelska.
2. Risk för att det är flera tjejer i samma lägenhet och mycket spring (snutspan)
3. Filter bilder så tjejen är många gånger sig helt olik vid den faktiska träffen.
4. När det gått 15 min av träffen så har det gått 30 min i deras huvud (inte alltid men risken finns)
5. Exakt samma priser som svenska escorter
6. Förhandlade tjänster före träff och så visar det sig att hon inte gör ens hälften vad som varit utlovat
Ok att många utländska ser väldigt bra ut. Men det finns säkert ett 5-10 tal aktiva svenska escorter i Stockholm som håller liknande nivå.
Så varför varför chansa med utländska när det finns en eller flera saker som kan gå fel.
Hela grejen med utländska escorter är väl att priserna ska vara lägre?? Men kollar jag runt så är det de gamla vanliga 1500/2000kr för 30 min eller 2500/3000kr för 60 min. Samma höga priser som svenska escorter tar men min "kan gå fel" lista som jag skrev är risken man kan få på köpet med en utländsk.
Sedan hör man flera gnälla om dåliga träffar med utländska escorter. Ni har ju facit, alltid är det något krångel med dom men ändå utsätter ni er för dom.
1. Språkmissuppfattningar när allt ska tas på engelska.
2. Risk för att det är flera tjejer i samma lägenhet och mycket spring (snutspan)
3. Filter bilder så tjejen är många gånger sig helt olik vid den faktiska träffen.
4. När det gått 15 min av träffen så har det gått 30 min i deras huvud (inte alltid men risken finns)
5. Exakt samma priser som svenska escorter
6. Förhandlade tjänster före träff och så visar det sig att hon inte gör ens hälften vad som varit utlovat
Ok att många utländska ser väldigt bra ut. Men det finns säkert ett 5-10 tal aktiva svenska escorter i Stockholm som håller liknande nivå.
Så varför varför chansa med utländska när det finns en eller flera saker som kan gå fel.
Hela grejen med utländska escorter är väl att priserna ska vara lägre?? Men kollar jag runt så är det de gamla vanliga 1500/2000kr för 30 min eller 2500/3000kr för 60 min. Samma höga priser som svenska escorter tar men min "kan gå fel" lista som jag skrev är risken man kan få på köpet med en utländsk.
Sedan hör man flera gnälla om dåliga träffar med utländska escorter. Ni har ju facit, alltid är det något krångel med dom men ändå utsätter ni er för dom.
Min anledning att inte eftersöka svenska tjejer då är det struligare att få tag med några yngre, snyggare eller visar ansiktsbilder/ tillgänglig på den tiden som passar mig/ utan massa villkor och krav på ålder mm… Sist slutade med utpressning när jag trodde jag hittat äntligen bra.. Jag kanske haft otur. Men mycket smidigare och mer transparens med utländska tjejer. Blir nästan alltid ”fullträff” och upplevelse jag blir nöjd med. Men jag följer mina egna rutiner för att säkerställa att mötet blir bra.
Hur gör du själv annars? Letar upp svenskorna på rosasidan eller kollar på andra ställen med?