2021-09-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Så otroligt pinsamt . Vilka as !
Vad blev advokatkostnader? Läckberg har ju råd . Men hoppas det sved lite för Haag

Nja,tror inte det sved speciellt mycket i plånboken för någon av dem.
Martina sålde sitt hus i Bromma förra året,det låg ute för 19 975000 kronor,vet inte vad slutpriset blev.
Tror de bägge damerna blivit lite fartblinda ikapp med att kulorna rullar in.
Citera
2021-09-04, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Att kalla dem as är väll att ta i. De har ju knappast skadat någon

Martina har faktiskt skadat en gravid kvinna för ett par år sedan på en restaurang.Hon var väl berusad och körde med karateslag,och hon blev dömd för det vill jag minnas.
Citera
2021-09-08, 12:04
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag förstår inte.
Nu är Camilla Läckberg för fullt med i Expressen igen. Därför att hon är en ”powerkvinna” och gärna vill visa upp sin lyx, därför att hon inte skäms ett dugg. Hon har tjänat pengarna själv. Ok? Har någon ifrågasatt? Hjärnspöken?

Det är hål i huvudet.
En bra terapeut behövs till synes.
Utöver den som hon och Simon går till.

Det finns många många väldigt rika som lever i ”lyx” i vårt liv. Men som lever sitt liv efter bästa förmåga helt utan behov av att kvällstidningarna gör reportage om alla sakers tillstånd.
Integritet heter det. Man kan ha power och integritet på samma gång.

Citera
2021-09-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
tänkte samma sak - idiotiskt och dom verkar ha otroligt höga tankar om sig själva

Martina Haag ger i alla fall sken av att vara ett riktigt spån. Bebisröst och så pinsam i Sixteen week of hell. Camilla Läckberg får jag obehagskänslor av när hon sitter och pratar med sin skräniga röst.
Citera
2021-09-09, 02:27
Medlem
Denna Läckberg, hur fan ser hon ut, plufsig och allmant slafsig, ar det Coronan och vin-dunkarna? Hennes toy-boy maste vara duktigt nojd, pengar kan fan inte kopa allt. Han ar ju en prydlig snubbe som sakerligen kan falla vilken dam som helst, men Läckberg? Njaaaaaaaaaaaaaaaa...
Citera
2021-09-09, 10:16
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Denna Läckberg, hur fan ser hon ut, plufsig och allmant slafsig, ar det Coronan och vin-dunkarna? Hennes toy-boy maste vara duktigt nojd, pengar kan fan inte kopa allt. Han ar ju en prydlig snubbe som sakerligen kan falla vilken dam som helst, men Läckberg? Njaaaaaaaaaaaaaaaa...

Hon pratade ut i Aftonbladet för ett tag sedan just angående sitt utseende.
Hon har tydligen inte mått så bra på sistone, varit enormt stressad pga mycket jobb etc vilket lett till att hon misskött kosten och att hon själv inte är så nöjd just nu över sitt utseende.

Är ju inget ovanligt direkt att folk som mår dåligt går upp i vikt (hört talas om tröstäta..?).
Har själv varit där för många år sedan i efterdyningarna av en traumatisk händelse, tog dock tag i mitt liv, fick hjälp vilket ledde till att jag gick ner allt och lite till.

Om ens respektive skulle lämna en pga lite viktuppgång (hon är inte smällfet precis), tja då var han/hon nog inte så mycket att hänga i granen till att börja med.
Simon har istället visat förståelse för sin fru, stöttat och kommer nu hjälpa henne komma tillbaka till en vikt hon är nöjd med (enligt intervjun).

Att göra sig lustig över någon som uppenbarligen inte mår så bra vilket resulterat i viktuppgång är bara löjligt, varför denna fixering vid Läckbergs vikt ens?
Tjock-mobbar du alla feta personer runtomkring dig eller bara dom som du kan skriva anonymt på nätet om?
Hur ser du själv ut..?
Citera
2021-09-09, 10:46
Medlem
Citat:

Adjöss dåtiden, en plats där vi bedömde kvinnor efter deras utseende! Välkommen framtiden där vi accepterar att alla ser olika ut och att kroppen kan variera över tid.
Citera
2021-09-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Hon pratade ut i Aftonbladet för ett tag sedan just angående sitt utseende.
Hon har tydligen inte mått så bra på sistone, varit enormt stressad pga mycket jobb etc vilket lett till att hon misskött kosten och att hon själv inte är så nöjd just nu över sitt utseende.

Är ju inget ovanligt direkt att folk som mår dåligt går upp i vikt (hört talas om tröstäta..?).
Har själv varit där för många år sedan i efterdyningarna av en traumatisk händelse, tog dock tag i mitt liv, fick hjälp vilket ledde till att jag gick ner allt och lite till.

Om ens respektive skulle lämna en pga lite viktuppgång (hon är inte smällfet precis), tja då var han/hon nog inte så mycket att hänga i granen till att börja med.
Simon har istället visat förståelse för sin fru, stöttat och kommer nu hjälpa henne komma tillbaka till en vikt hon är nöjd med (enligt intervjun).

Att göra sig lustig över någon som uppenbarligen inte mår så bra vilket resulterat i viktuppgång är bara löjligt, varför denna fixering vid Läckbergs vikt ens?
Tjock-mobbar du alla feta personer runtomkring dig eller bara dom som du kan skriva anonymt på nätet om?
Hur ser du själv ut..?

Tack äntligen ett sansat och vuxet inlägg
Citera
2021-09-17, 15:26
Medlem
wendy1s avatar
Citat:

Men herregud. Låt människan vara. Tror hon skiter rätt mycket i vad du tycker om hennes utseende. Vi med.
Citera
2021-09-27, 11:22
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottland80
Jag tror absolut inte att det har att göra med någon skilsmässa överhuvudtaget, förstår inte logiken varför några tror det. Däremot så har jag förstått att det kan ha att göra med skatteplanering, rot/rut-avdrag osv. Att bara ge en procent är ju förnedrande om det nu skulle vara en gåva som tidningarna skriver. Nä, tror på skatteplanering som sagt.

Simon har ett företag som går med några hundratusen om året i vinst vilket man inte kommer långt med. Ja, denna uppgörelse visar tydligt att han inte har intellektet eller mognaden att se om sitt eget hus och är lite förblindad av att leva high standard. Jag kan som sagt inte förstå att en modern vuxen människa tycker att det är en schysst att leva hand ur mun i ett äktenskap - tycker de båda är lika konstiga i det hela.

Jag tycker det här är intressant för att jag tyckte att de verkade vara ett jämlikt par som vill varandras bästa och i mina ögon så har man inte detta upplägg ifall man är rädd om varandra. Så för mig blir det här en spricka i fasaden och jag blir igen påmind om att man inte ska tro allt är som är serverat på sociala medier. Sätter min högra tumme på att sommarhuset i Tyresö också är 100 procent Läckbergs och att Simon snart kommer få sina lilla procent så de kan utnyttja lite Rot-avdrag.

Man undrar ju om Simon får ett nytt "påskägg" nästa år med 1 % av Tyresö fastigheten ?

Simons företag har aldrig tjänat några större pengar. Han är ingen företagare som klarar att dra in
inkomster till bolaget.
För att förstå detta måste du gå tillbaka massa är i tiden, när han som ung, fattig och skuldsatt tog
vilka extraknäck som helst för att få mat på bordet. Det är ju ingen hemlighet att första gången dom
träffades var han " entrevärd" på en fest, i bar överkropp och inoljad med babyolja.
Allt till tanternas stora glädje då dom fick lite " ögongodis" och klämma lite på pojkarna.
Jävligt osmakligt men är man luspank så får man ta dom gig man kan.

Så, om du jämför hur hans liv såg ut för 10 år sedan och idag så är det klart att han har en bättre
levnadstandard och materiellt bättre. Tror inte han har några problem alls med att leva i en ojämlikt
relation där mycket påminner om " Mamma-Son" förhållande med veckopeng.

Camilla är ochså duktig på att alltid när det är fotografer på plats vara sminkad och stylad så hon ser
så bra ut som möjligt. Men om du träffat på dom i andra sammanhang, som tex i strålande obarmhärtlig sol på en Thailändsk strand så är åldersskillnaden uppenbar.
Simon blir nog kvar så länge han får, och får pengar.
Citera
2021-09-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Man undrar ju om Simon får ett nytt "påskägg" nästa år med 1 % av Tyresö fastigheten ?

Simons företag har aldrig tjänat några större pengar. Han är ingen företagare som klarar att dra in
inkomster till bolaget.
För att förstå detta måste du gå tillbaka massa är i tiden, när han som ung, fattig och skuldsatt tog
vilka extraknäck som helst för att få mat på bordet. Det är ju ingen hemlighet att första gången dom
träffades var han " entrevärd" på en fest, i bar överkropp och inoljad med babyolja.
Allt till tanternas stora glädje då dom fick lite " ögongodis" och klämma lite på pojkarna.
Jävligt osmakligt men är man luspank så får man ta dom gig man kan.

Så, om du jämför hur hans liv såg ut för 10 år sedan och idag så är det klart att han har en bättre
levnadstandard och materiellt bättre. Tror inte han har några problem alls med att leva i en ojämlikt
relation där mycket påminner om " Mamma-Son" förhållande med veckopeng.

Camilla är ochså duktig på att alltid när det är fotografer på plats vara sminkad och stylad så hon ser
så bra ut som möjligt. Men om du träffat på dom i andra sammanhang, som tex i strålande obarmhärtlig sol på en Thailändsk strand så är åldersskillnaden uppenbar.
Simon blir nog kvar så länge han får, och får pengar.

Camilla är en av få känd kvinnor som visar sig både med och utan piffning. Kolla hennes insta så får du se själv
Citera
2021-09-27, 21:10
Medlem
Är det inte helt enkelt bara så att hon genomgår klimakteriet? Yra om obalans och stress och andra vaga symtom, nä bättre att kalla en spade för en spade och förstå vad det egentligen är som sker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in