2021-09-21, 17:46
Medlem
Beisskorbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Kloka ord från en klok herre.

Dum som en skurhink!
Citera
2021-09-26, 21:49
Medlem
ayymirants avatar
Min far stod bakom honom i kön i en mindre butik för ett par år sedan. Och från ingenstans började paranoida Wahlbeck flippa ur och gömma sina varor och anklagade min far för att stirra på vad han handlade. Teorin är att Wahlbeck köpte köttvaror, vegetarian som han påstås vara.

Var bara min far och Wahlbeck i kön, och han lät min far gå före efter hans paranoida utfall.

Han är fan inte klok.
Citera
2021-09-26, 22:51
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayymirant
Min far stod bakom honom i kön i en mindre butik för ett par år sedan. Och från ingenstans började paranoida Wahlbeck flippa ur och gömma sina varor och anklagade min far för att stirra på vad han handlade. Teorin är att Wahlbeck köpte köttvaror, vegetarian som han påstås vara.

Var bara min far och Wahlbeck i kön, och han lät min far gå före efter hans paranoida utfall.

Han är fan inte klok.

Kan ju ha varit så att din far stod och stirrade. Fy fan för folk som stirrar på andra! Han är fan inte klok! Inte konstigt att Peter blev paranoid. Hade vem som helst blivit.
Säg åt din far att sluta stirra på andra människor. Och speciellt på Peter. Peter, nationalklenoden, förtjänar att få vara ifred.
Citera
2021-09-26, 23:12
Medlem
ayymirants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kan ju ha varit så att din far stod och stirrade. Fy fan för folk som stirrar på andra! Han är fan inte klok! Inte konstigt att Peter blev paranoid. Hade vem som helst blivit.
Säg åt din far att sluta stirra på andra människor. Och speciellt på Peter. Peter, nationalklenoden, förtjänar att få vara ifred.

Han visste inte ens om att det var Wahlbeck innan han vände sig om och började gapa. Vad fan skulle han ha stirrat för?
Citera
2021-09-26, 23:14
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:

Han är fan inte klok.
Han trodde nog att din pappa var bög som stod och glodde på honom - inte konstigt att han blev stirrig då.
Citera
2021-09-26, 23:19
Medlem
ayymirants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Han trodde nog att din pappa var bög som stod och glodde på honom - inte konstigt att han blev stirrig då.

Vem vill inte ha lite av Wahlbeck?
Citera
2021-09-26, 23:21
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Vem vill inte ha lite av Wahlbeck?
Hehe, ja i din familj är ni nog många som vill smaka på honom...
Citera
2021-10-08, 21:03
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Förresten såg ni att Peter var med ett kort stund i tisdagens Fråga Lund på SVT.
Citera
2021-10-27, 08:14
Medlem
Kukigt-huvud-2s avatar
Peter har tydligen blivit stämd av sina advokater på saftiga summan 369700 kr.

Någon som har tillgång till Hallandsposten?
https://www.hallandsposten.se/nyheter/halmstad/peter-wahlbeck-st%C3%A4ms-av-sina-egna-advokater-kr%C3%A4ver-betalning-1.57892392
Citera
2021-10-27, 08:27
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukigt-huvud-2
Peter har tydligen blivit stämd av sina advokater på saftiga summan 369700 kr.

Någon som har tillgång till Hallandsposten?
https://www.hallandsposten.se/nyheter/halmstad/peter-wahlbeck-st%C3%A4ms-av-sina-egna-advokater-kr%C3%A4ver-betalning-1.57892392
Varför har han blivit stämd? Är väl inte vanligt att en advokat stämmer sin klient?
Citera
2021-10-27, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Varför har han blivit stämd? Är väl inte vanligt att en advokat stämmer sin klient?

Han har väl skitit i att betala fakturorna och istället försökt få dem att acceptera några av hans fula tavlor som betalning.
Citera
2021-11-01, 13:39
Medlem
På hans FB-sida skriver han att allt är medias och giriga gubbars fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här