2021-09-19, 07:17
Medlem
Längd 20cm
Omkrets 14cm

Jag skulle säga att medel är runt 14/15cm
Iallafall om man utgår från vad andra tjejer oftast stöter på, nu säger jag bara min uppfattning och vad jag fått höra men det känns som nånstans där snittet borde ligga.
Citera
2021-09-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Längd 20cm
Omkrets 14cm

Hur känns det ha perfekt storlek? Brukar alla bli nöjd?
Citera
2021-09-19, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

har en polare som har den största jag någonsin sett , den är fan som en kolaburk i omkrets helt ärligt , hur lång ? ingen aning ?

men det tråkiga är att han inte får nå tjejer med denna mellan benen , en tjej under alla år jag känt han och hon stod inte ut länge med den storleken

en mycket snäll och bra man , med ett enormt problem tyvärr
Citera
2021-09-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darknes
har en polare som har den största jag någonsin sett , den är fan som en kolaburk i omkrets helt ärligt , hur lång ? ingen aning ?

men det tråkiga är att han inte får nå tjejer med denna mellan benen , en tjej under alla år jag känt han och hon stod inte ut länge med den storleken

en mycket snäll och bra man , med ett enormt problem tyvärr

En colaburk? Så typ 20cm i omkrets då? Det hade inte jag heller velat ha.
Senast redigerad av Jendy 2021-09-19 kl. 17:21.
Citera
2021-09-19, 17:20
Bannlyst
Citat:
En colaburk? Så typ 20cm i omkrets då? Det hade inte jag heller velat ha.

ja förstår det och så resonerar nog de flesta kvinnor om en sådan här storlek , killen har ett jävla problem med detta ,

enbart sorgligt detta , då han har verkligen lidit av sin storlek
Citera
2021-09-19, 17:21
Medlem
Citat:

Vetefan vad han innan har drömt för nått.
Har vart med många tjejer och ingen har då nånsin klagat. Snarare tvärtom att dom har uppskattat den. Visst vid vissa ställningar beroende på hur hårt man kör så är det ju klart det kan bli på gräsen till att det gör ont för vissa. Men man måste ju kunna använda den korrekt också annars kvittar det om den är 8cm eller 20cm…
Citera
2021-09-19, 17:25
Medlem
Citat:
ja förstår det och så resonerar nog de flesta kvinnor om en sådan här storlek , killen har ett jävla problem med detta ,

enbart sorgligt detta , då han har verkligen lidit av sin storlek

Finns det ingen som gillar xxxx-stor?
Citera
2021-09-19, 17:33
Bannlyst
Citat:
Finns det ingen som gillar xxxx-stor?

verkar inte vara vanligt , vist kvinnor är nyfikna i bland , men sedan springer de fort från han när de fått se

evigt oförtjänt singel är fan ett ett jävla livsöde

så storleken kan ställa till det rejält med
Citera
2021-09-19, 17:40
Medlem
Citat:
verkar inte vara vanligt , vist kvinnor är nyfikna i bland , men sedan springer de fort från han när de fått se

evigt oförtjänt singel är fan ett ett jävla livsöde

så storleken kan ställa till det rejält med

Jag tror det är väldigt få som har den storleken.
Kanske 14-15 en del, max 16 och det är riktigt mycket.
Citera
2021-09-19, 17:44
Medlem
Citat:
Den var som en colaburk, det låter inte så härligt.

Hahaha sorry jag såg nu det va 20 i omkrets och nej då kan jag förstå problemet..
Hade absolut inte viljat haft större omkrets då kan jag tänka mig det ställer till med problem. Men i dagsläget är jag nöjd och somsagt det har även mina sexpartners varit.
Citera
2021-09-19, 17:47
Bannlyst
Citat:
Jag tror det är väldigt få som har den storleken.
Kanske 14-15 en del, max 16 och det är riktigt mycket.

jo , få som verkligen har en sådan här storlek , men de som har blivit födda med det ödet
har det inte så lätt , hade inte velat byta med han , ens för en dag
Citera
2021-09-22, 13:25
Medlem
Min mans kuk är 18,6 centimetr lång och 14 centimeter omkrets det är väl rätt så bra storlek tycker jag. Omskuren också för han är jude men det gör inget. Det är nog den största jag haft men jag såg ju inte direkt när jag såg den att den var stor jag tror som jag själv är kvinna att det är en biprodukt av för mycket porrtittande att det ska vara stora snoppar men jag växte upp på en tid när det inte var så vanligt med porr det var mest ensamma gubbar som köpte porrtidningar i kiosken som tittade på porr alla andra låg med varandra på riktigt och brydde sig itne så mycket om storlekar hit och dit. FÖr det är trevligar emed en snopp än ingen snopp alls, det tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in