2021-09-26, 11:59
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Ja ok, dock verkar Falken spela i en annan liga, han verkare smartare också. Inget sagt att han är en maffiaboss, men en business man inom droghandel.
Han verkar inte heller vara driven av impulser.
Citera
2021-09-26, 12:07
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Jag läser en chatt mellan crabsoda och toxicmouth, där crabsoda säger:

"Men vi är inte juden vi dödar inte oskyldiga. De får sikta ordentligt. Samma pris på tvillingarna och salle." Vad menar han, är Dani känd för att döda oskyldiga?
Citera
2021-09-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Jonas Falk måste väl räknas som en av de största i alla fall?

IC uppfattar jag som större och betydligt slugare. Men han är fast nu.
Citera
2021-09-26, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Konstigt att det finns avlyssnade telefonsamtal där el chapo snackar om brott, om dom högsta ledarna ”aldrig håller i telefoner” men el chapo kanske inte heller var speciellt stor…
Chapos kompanjon som är ute har de aldrig lyckats fånga rösten på. Sägs att han aldrig pratar inomhus
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Var det Juden som låg bakom Galaxy? Det kan man inte tro efter det här där han samarbetar med retards.

Var är skyttarna från Galaxy?

Har hört mycket om Juden men man tvivlar efter detta.

Har han ens så mycket pengar i stash som det har snackats om lång tid?
DJ bör haft nåt med det att göra, har för mig att Mas0vic rullade förbi platsen efter att de pepprat. Det bör ha varit en signal om nåt
Citera
2021-09-26, 12:22
Medlem
Om det är dessa som golat ner M3kky så är det mig veterligen unikt. Snacka om att de är bortgjorda dubbelt upp och så är fallet
Citera
2021-09-26, 12:30
Medlem
Citat:
Ja ok, dock verkar Falken spela i en annan liga, han verkare smartare också. Inget sagt att han är en maffiaboss, men en business man inom droghandel.
Han verkar inte heller vara driven av impulser.

Kan uppfattas att så är fallet, vill dock poängtera en viktig sak i sammanhanget!
Falk har suttit inne en STOR del av sin karriär, väldigt stor för att vara top dog.

Jude har inte suttit nåt märkbart straff under hela sin karriär fram tills förra året.

Helsingborgaren IC som en annan nämnde har också hållt sig under radarn bra länge (även om han gillade lyx och borde väckt uppmärksamhet hos polisen).

Skulle säga att tid är pengar här, men Falk har ju säkert skaffat sig några millar tidigt i sin karriär som bankrånare.
Citera
2021-09-26, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Det var ju via ”biggis” vän dem fick tag i ip adressen, från appen Smart Iptv. Biggi skicka den vidare till Hass*n K för att dem tillsammans skulle sätta dit Am*r Mek*y till euro P! Jävligt fegt av dem tycker jag.
Jävligt fegt men bra att det kom fram

Citat:
Verkar som att Dani J inte har vetskap om hur Mek*y grips! Han ingår nog inte i golningen.
Hoppas inte och troligtvis inte, där ser man att han trots allt var lite smartare när det väl gällde.
Citera
2021-09-26, 12:34
Medlem
Citat:
Om dom är så säkra på att det var den fules bror? Varför avrättar man inte den fule? Vill inte han hämnas sin dotters mammas död?

Det verkar som att Malmös kriminella värld är i fullständigt kaos efter de senaste årens krig. Mekky hade väl trots allt lite ordning? Lite som Saddam och Irak.

Frågan är om det är kaos eller om det är Mekky-sidans överlevare som pressar Danis springisar att byta sida?
Citera
2021-09-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Chapos kompanjon som är ute har de aldrig lyckats fånga rösten på. Sägs att han aldrig pratar inomhus

DJ bör haft nåt med det att göra, har för mig att Mas0vic rullade förbi platsen efter att de pepprat. Det bör ha varit en signal om nåt

Ja att Juden låg bakom Galaxy är nog noll tvekan om, det var så tätt inpå kidnappningen och allt som skett efteråt tyder på det.

Är väl antagligen det som menas med "juden dödat oskyldiga" också som någon nämnde.
Det var ju helt andra killar som dog än måltavlan.
Citera
2021-09-26, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-

Du verkar ha koll. Var är Judens gamla kumpaner? Döda? Fängelse? Dessa på fiolen kan inte vara hans kumpaner under längre tid? Många araber få juggar.
Citera
2021-09-26, 12:47
Medlem
Citat:
Jag läser en chatt mellan crabsoda och toxicmouth, där crabsoda säger:

"Men vi är inte juden vi dödar inte oskyldiga. De får sikta ordentligt. Samma pris på tvillingarna och salle." Vad menar han, är Dani känd för att döda oskyldiga?

Syftas på Galaxy morden med största sannolikhet, bröderna som dog där var väl "oskyldiga".
Ej inblandade i konflikten vad jag vet.
Citera
2021-09-26, 12:52
Medlem
Citat:
Du verkar ha koll. Var är Judens gamla kumpaner? Döda? Fängelse? Dessa på fiolen kan inte vara hans kumpaner under längre tid? Många araber få juggar.

Flamur, Mirtez, Nermin osv är döda iaf säkert fler än så.
Men han har nog arbetat med många av de äldre inom narkotika i malmö.

Hans internationella kontakter är svårt att spekulera i, även om många gjort det tidigare på flashback.
allt från jugoslavien till italienska maffian. tror få har insyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in