2021-09-25, 07:13
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Varför i hela friden vill Federley bli präst om han inte ens är religiös och har sagt att Gud och Jesus är "hokus-pokus"? Eller har han blivit troende nu?
https://samnytt.se/efter-pedofilharvan-nu-saljer-federley-garden-och-blir-prast/
Kyrkan är ett mjukt mål för den som vill skaffa sig en arena. Det enda kravet är att man är för gränslös bidragsinvandring. Hans misstag med att försöka kandidera i kyrkovalet var att inte inse att den vägen stod under tillsyn av väljarna. Nu tror jag inte att han nånsin kommer bli präst, men om han odlar lite akademiska relationer kan han kanske skaffa sig en plats som kyrklig influenser. Det kan vara en försörjning om inte annat.
Citera
2021-09-25, 08:07
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Varför i hela friden vill Federley bli präst om han inte ens är religiös och har sagt att Gud och Jesus är "hokus-pokus"? Eller har han blivit troende nu?
https://samnytt.se/efter-pedofilharvan-nu-saljer-federley-garden-och-blir-prast/

Här tror jag att han kan finna sig en plats och få arbetsuppgifter som han verkligen tycker om. Jag tror han kommer att uppskatta att arrangera konfirmandläger, ta hand om ensamkommande flyktingpojkar, ta hand om korgossar etc.
Citera
2021-09-25, 08:09
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Här tror jag att han kan finna sig en plats och få arbetsuppgifter som han verkligen tycker om. Jag tror han kommer att uppskatta att arrangera konfirmandläger, ta hand om ensamkommande flyktingpojkar, ta hand om korgossar etc.

...för att inte tala om kyrkans barntimmar... gosskören... flickkören...
Citera
2021-09-25, 08:20
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Ja då kan han sprida sitt kärleksbudskap till många barn....
Citera
2021-09-25, 10:24
Medlem
Citat:
Inte så länge sen han kategoriskt fördömde kyrkan och religion. Hokus-pokus likt tomtar och troll.
https://samnytt.se/wp-content/webp-express/webp-images/doc-root/wp-content/uploads/2021/04/Federley-934-1536x762.jpg.webp

En genom falsk och oärlig typ, har varit framträdande C-politiker de senaste 20 åren, innehaft en rad toppositioner och favoriserats av media.
Citera
2021-09-25, 17:19
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

flickkören är han nog inte intresserad av.
Citera
2021-09-25, 18:21
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
flickkören är han nog inte intresserad av.

Nej visst ja, det var ju hans pojkvän/inneboende som hade den inriktningen... Hur har det kunnat bli så här? I Centerpartiet och i hela Sverige som land?
Citera
2021-09-25, 18:25
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Nej visst ja, det var ju hans pojkvän/inneboende som hade den inriktningen... Hur har det kunnat bli så här? I Centerpartiet och i hela Sverige som land?

Man har gått lite för långt i att normalisera sexuella avvikelser och "normkritik". Hade FF inte varit en gränslös transvestit så hade man nog kritiserat honom långt innan. Nu blir det ett frikort för omoraliskt beteende.
Citera
2021-09-25, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ja, jag reagerade också på priset. Häromkring har fastigheter som varit betydligt mindre attraktiva gått för betydligt mycket mer.

Som du säger, det är säkerligen en medveten taktik från Federleys sida.

Verkligen? Den ser ju fin ut, men inte fan skulle jag betala nästan 3 mille för en fastighet där en pedofil och hans perversa centerpartist har begått allehanda onämnbarheter.
Citera
2021-09-25, 18:37
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Så han skall bli en svartrock nu! Varför är jag inte förvånad? Ger honom många tillfällen till att "satsa på barn och ungdom"
Citera
2021-09-25, 18:38
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera

Sån där "Stand up guy" den där FF...
Gömmer nog barnporr i skrubben nånstans..

Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Inte så länge sen han kategoriskt fördömde kyrkan och religion. Hokus-pokus likt tomtar och troll.
https://samnytt.se/wp-content/webp-express/webp-images/doc-root/wp-content/uploads/2021/04/Federley-934-1536x762.jpg.webp

En genom falsk och oärlig typ, har varit framträdande C-politiker de senaste 20 åren, innehaft en rad toppositioner och favoriserats av media.

Falska oärliga Politker,är väl dom flesta Politiker?
Citera
2021-09-25, 21:14
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Kyrkan är ett mjukt mål för den som vill skaffa sig en arena. Det enda kravet är att man är för gränslös bidragsinvandring. Hans misstag med att försöka kandidera i kyrkovalet var att inte inse att den vägen stod under tillsyn av väljarna. Nu tror jag inte att han nånsin kommer bli präst, men om han odlar lite akademiska relationer kan han kanske skaffa sig en plats som kyrklig influenser. Det kan vara en försörjning om inte annat.
Ska man vara riktigt "låg" så är väl "kyrkan" drömvärlden för allsköns mänskligt avskum som pedofiler och andra predatorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in