Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Fupparna innehåller en hel del samma chattar. Känns som att det är mycket snack och lite verkstad. Min chafför kan inte har du en? Vapnet försvann har ni en? Kan ni fixa grabbar. Fixa lägenhet jag fixar bil men ingenting händer. 😂
Sen förstår jag inte. Musti & bilal satt för mordet på karolin naifs fru ahmed som är bilals bror ska försöka döda musti, men bilal då? Hur har dem låtit ahmed vara med på detta? Det snackas mycket skit om honom i chattarna också. Läste något om att dani gett ahmed en varning elr ngt.
Haha, ja det är jävligt mycket "Stefan & Krister"-buskis i chattarna, precis som du säger 😂 Helt seriöst, nu vill jag iof inte på något sätt uppmana till mord, men hur svårt kan det vara att planera och genomföra den här typen av saker? "Oj, ska bara skruva fast styrdes på mopeden först" , "kan du fixa handskar?", "asså, grabbarna kör på GPS så de kan säkert inte ta den där vägen som är säkrast att ta för att inte polisen ska ta dem" osv. Jisses!
Det där med Bilal och Ahmed: jag minns att vi spekulerade kring det där i K*rolin-tråden. Det var nåt i stil med: Bilal var en av skyttarna i mordförsöket på Niffe, men där K*rolin sköts ihjäl istället. Niffe, och Dani, satte då ett pris på Bilals huvud, men gav honom och de andra bröderna valet att gå över till Danis sida. Därför som Ahmed är inblandad i det här målet. Eller missuppfattade jag din fråga?