2021-09-24, 16:21
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Jag ser att du mjuknat lite i din retorik.. du är väl inte nedslagen efter regeringens besked?

Var lung.. de fascistiska globalisterna kommer inte ge upp så lätt... du har varit en lydig och aktiv Vaccin-soldat. De kommer säker ha nytta av dig igen.. vem vet.. du kanske tom får något för det.

Jag är nöjd med att restriktionerna släpps ja ! Om det var din fråga ?
Citera
2021-09-24, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
USA kommer öppna för Europa i november. Du måste vara vaccinerad dock.

Kommer man kunna resa in om man har genomgått sjukdom och har antikroppar, det bästa skyddet?
Citera
2021-09-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Det fungerar ju i alla övriga europeiska länder, bara Sverige som ställer sig vid sidan av och ska peka ut syndarna. I övriga länder ingår alternativ i form av testning och antikroppar. Vet inte om det är Luther som sitter så fast i ryggraden på de äldre vita män som leder Folkhälsomyndigheten och regeringen?

Feta mutcheckar på Schweiziskt bankkonto från läkemedelsföretagen, alla ska vaxa sig.......?
Citera
2021-09-24, 16:27
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Nu har jag inte skrivit att det är livsfarligt. Så blir lite svårt att argumentera när jag måste rätta varje gång innan jag kan ge en egen förklaring.

Men experter, läkare och läkemedelsverket påstår att de är helt ofarliga.
Hur kan de veta vilka biverkningar som kommer i framtiden? Märkligt att du inte reflekterar över det.

Inga experter säger att det är helt ofarliga. Det finns risker med alla läkemedel eller vård . Men experter i hela världen är överens om risk/nytta effekten .. de aktiva ämnen i vaccinet är bara verksamt timmar upp till ett dygn . Man började för över ett år sedan … men men det helt oväntade kan ju hända om 10 år fast det är inte sannolikt ..adjuvansen i vaccinet är beprövad med i andra äldre vaccin
Citera
2021-09-24, 16:28
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Ja, covid ger besvär som liknar andra virusinfektioner.

Precis
Citera
2021-09-24, 16:33
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Hur skall ni göra nu när smittkedjor där samtliga är vaccinerade börjar upptäckas? Skall ni skylla det på "antivaxxarna"?

Minskar smittsamheten med fler doser vaccin? I så fall kan det kanske vara idé att erbjuda påfyllnadsdoser till personer som kommer i kontakt med infektionskänsliga människor.

Kanske behöver vårdpersonal kontinuerliga doser vaccin, för att minska risken att smitta infektionskänsliga patienter?
Citera
2021-09-24, 16:33
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Inga experter säger att det är helt ofarliga. Det finns risker med alla läkemedel eller vård . Men experter i hela världen är överens om risk/nytta effekten .. de aktiva ämnen i vaccinet är bara verksamt timmar upp till ett dygn . Man började för över ett år sedan … men men det helt oväntade kan ju hända om 10 år fast det är inte sannolikt ..adjuvansen i vaccinet är beprövad med i andra äldre vaccin
Experter som får komma till tals är överens. Nu är vi på ruta ett igen och tror inte vi kommer längre.
Citera
2021-09-24, 16:43
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Experter som får komma till tals är överens. Nu är vi på ruta ett igen och tror inte vi kommer längre.

Berätta vilka som inte får komma till tals ?
Citera
2021-09-24, 16:49
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Minskar smittsamheten med fler doser vaccin? I så fall kan det kanske vara idé att erbjuda påfyllnadsdoser till personer som kommer i kontakt med infektionskänsliga människor.

Kanske behöver vårdpersonal kontinuerliga doser vaccin, för att minska risken att smitta infektionskänsliga patienter?
Jag vet inte. Det återstår väl att se hur effektiv vaccination är mot smittsamhet över huvud taget, men det lär vi kunna se nu i vinter i så fall.
Citera
2021-09-24, 16:52
Medlem
Citat:

Alla som är motståndare till sprut-hysterin. Har du lyckats undgå det?
Vill du motbevisa det så kan du ju enkelt göra det genom att ge ett enda exempel, där någon sådan har fått komma till tals i MSM utan att baktalas. Ett enda!
... och om du menar att inte en enda seriös motståndare till sprut-hysterin existerar, så kan vi lägga ner. I så fall är du verkligen en fullidiot.
Citera
2021-09-24, 16:56
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:

Denna diskussion började strax efter jag skrev:

" Ja. Absurditeten tycker jag att jag finner hos de som jobbar som forskare och har en lön på 10000 Dollar i månaden och pensionen klar tänker att, "Fuck That" Jag postar en tokig video så jag får sparken och blir av med mina förmåner. Vad ska jag med de till när jag kan trolla lite på YT i ett par dagar innan de plockar ner min video och misskrediterar mig överallt."

Eftersom de klassas som konspiratörer, foliehattar och liknande så är det bara att söka. Men de ligger sällan uppe mer än ett dygn eller två innan de plockas ner för de bryter mot den officiella policy som råder på plattformarna eftersom vaccinet är säkert. Men vissa återfinns på Bitchute och då vet vi ju vilken trovärdighet de har för den allmänna människan.
Citera
2021-09-24, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Jaha ... då börjar nästa problem, försöka muta en läkare att spruta ut giftet på golvet och fixa ett vaccinpass.
Det är också helt riskfritt för läkaren , ingen kommer undrar om du verkligen fick vaccinet även om du blir sjuk, vaccinerna är så dåliga att det är det nya normala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in