Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Ja jo, men hur får jag loss min mobiltelefon? Absolut ska man ifrågasätta, men någonstans får man sätta en gräns och börja fundera på om man fortfarande är vid sina sinnens fulla bruk. Jag håller någonstans med lite om barnen, jag har själv ifrågasatt att vaccinera barnen. Men samtidigt om vi vill se någon form av slut på skiten så får det kanske blir så, kanske? Nu är mina barn stora, men om de hade varit små så hade jag varit tveksam, jag saknar mitt ex som jag kunde diskutera dessa spörsmål med.
Jag har aldrig påstått att jag är vid mina sinnes fulla bruk och det var inte frågan. Mobiltelefonproblemet får du fixa själv, finns knivar.
Frågan är varför högt utbildade människor kastar bort sina karriärer för att agera visselblåsare? Är de knäppskallar hela bunten? Fd Pziseranställda som talat ut om det. Raderas friskt på de stora plattformarna eftersom det anses vara bara konspirationer men ingen tar tag i sakfrågan och bemöter dessa "foliehattar.
Nu var det en svensk läkare så tänkte jag postar det för att få se om man kan debunka det men enda debunkningen Som kom är det vanliga. Han är naturligtvis dement, farlig, senil och gud vet vad och jag är en tomte som bor i en koja i skogen.
Sedan får man imbecilla svar som: Det är inte magnetiskt har du inte gått på fysiklektionerna? Att man fördummar frågeställaren med ett felaktivt svar gör inte saken bättre. Det bevisar bara att man är totalt okunnig och vet att sådana svar sätter nog den där pajasen på plats och tänker: Ha, där fick han.
Men om det visar sig stämma och ingen vill eller vågar ta tag i det för att det är bara dumheter och idioti så är livskvalitenotan för de barn som kommer drabbas väldigt hög.