Citat:
Ursprungligen postat av
Sladdertackan
Jag vill gärna tro att det stämmer, att ingen som arbetar i ett labb och har tillgång till vaccinet och har via gaskromatografi analyserat innehållet skulle ha visslat tidigare. Björn är inget annat än en galning som tyvärr har titeln professor. Han har sett dessa magnetiska effekter på två personer och därmed är det klart bevisat att det finns främmande magnetiskt material i injektionsvätskan, ok. Jag blev inte magnetisk, inte mina föräldrar, sambo, vänner eller kollegor heller, kollegor som är både läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Jag förstår att det blir fakta i din värld när en läkare skriver sådant, för läkare har aldrig haft fel eller för den delen är helt vanliga människor och själva kan drabbas av demens, autism eller annan psykisk ohälsa som gör att det spökar ordentligt på loftet.
Kolla gubbens twitter, är det en person du skulle låta behandla dina barn om de var sjuka?
Stor humor. Det vet väl alla att man inte blir magnetisk men du blev inte magnetisk, inte dina föräldrar, sambo, vänner eller kollegor heller, kollegor som är både läkare, sjuksköterskor och undersköterskor.
Ni visste något så självklart och så ändå blev ni alla tvungna att testa.
Sen har inte jag sagt att jag tror på det, länkade vad någon annan skrivit. Känner ingen som är injicerad och kan ju inte haffa någon på gatan för att testa heller.