2021-09-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
shootheelks har helt missuppfattat omvärlden p.g.a. dum i huvudet och inte läskunnig:

FDA Authorizes Booster Dose of Pfizer-BioNTech COVID-19 Vaccine for Certain Populations

For Immediate Release: September 22, 2021
Today, the U.S. Food and Drug Administration amended the emergency use authorization (EUA) for the Pfizer-BioNTech COVID-19 Vaccine to allow for use of a single booster dose, to be administered at least six months after completion of the primary series in:

individuals 65 years of age and older;
individuals 18 through 64 years of age at high risk of severe COVID-19; and
individuals 18 through 64 years of age whose frequent institutional or occupational exposure to SARS-CoV-2 puts them at high risk of serious complications of COVID-19 including severe COVID-19.
https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-authorizes-booster-dose-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-certain-populations

Är det inte jobbigt att sitta i tråden och framstå som ignorant fåntratt hela dagarna?

Är du helt från vettet? Bidens plan var ju inte alls att enbart högrisk-grupper skulle ha tredje dosen. Dessutom kom det fram utsagor på mötet om att mass-vaccinationen dödar minst två liv per räddat liv.
Att vaccinera högrisk-grupper skulle ju fortfarande kunna vara motiverat.
Varför försöker du vilseleda?
Citera
2021-09-23, 15:31
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Är du helt från vettet? Bidens plan var ju inte alls att enbart högrisk-grupper skulle ha tredje dosen. Dessutom kom det fram utsagor på mötet om att mass-vaccinationen dödar minst två liv per räddat liv.
Var någonstans får du fram att Biden skulle ändrat sina planer?
Citera
2021-09-23, 15:33
Medlem
Citat:

Sluta dricka.

Citera
2021-09-23, 15:34
Medlem
Lugnochros avatar
Ännu en läkare som påpekar innehållet i vaccinet, denna gång en svensk.
Björn Hammarskjöld.

"Det synes som om injektionerna med modRNA innehåller oredovisat innehåll med lättupptäckta magnetiska egenskaper som förslagsvis grafenoxid. Jag har själv sett dessa magnetiska effekter på två olika personer så det är därmed klart bevisat att det finns främmande och därmed olagligt magnetiskt material i injektionsmaterialet. Men Läkemedelsverket vägrar att själv låta analysera modRNA-preparaten."

https://newsvoice.se/2021/09/lakarfo...r-mot-lagarna/
Citera
2021-09-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Var någonstans får du fram att Biden skulle ändrat sina planer?

öh? Var skulle jag ha skrivit något sådant. Skulle inte förvåna mig det minsta om den senila gubb-fan lägligt glömmer bort FDA.
Citera
2021-09-23, 15:49
Medlem
El-Knoxs avatar
Hade planerat att vaccinera mig i närtid men man bli ju inte klok på nånting.
Folk dör i drivor av vaccinet?
Man hittar "oredovisat innehåll" i vaccinet?

Går ju fan inte o få klarhet i nånting med allt skit som skrivs.
Citera
2021-09-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Björn Hammarskjöld.

"Det synes som om injektionerna med modRNA innehåller oredovisat innehåll med lättupptäckta magnetiska egenskaper som förslagsvis grafenoxid. Jag har själv sett dessa magnetiska effekter på två olika personer så det är därmed klart bevisat att det finns främmande och därmed olagligt magnetiskt material i injektionsmaterialet. Men Läkemedelsverket vägrar att själv låta analysera modRNA-preparaten."

Stor humor.

En gammal professor låter sig luras av enkla knep.

https://www.youtube.com/watch?v=a2jkZeLuP_8&ab_channel=DDFGhostHunting

Om man blir magnetisk efter vaccinet så borde detta enkelt gå att mäta med Magnetometer och inte med mynt och andra föremål men givetvis har inget sådant bevisats.
Citera
2021-09-23, 15:54
Medlem
arbetets avatar
Citat:
öh? Var skulle jag ha skrivit något sådant. Skulle inte förvåna mig det minsta om den senila gubb-fan lägligt glömmer bort FDA.
Väntar på länk som bekräftar att två människor dör om dagen i USA av vaccinet.

Här har du lite läsning tills dess. Hur anti-vaxxandet och ivermektinkvackeriet dödar amerikanare varje dag som går nu:
Antivax horse paste enthusiast Wendy is very sick, needs your prayers
Nominated
https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/comments/ptglra/antivax_horse_paste_enthusiast_wendy_is_very_sick/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3
Billy loved penis humor, hated Fauci and advocated against masks and vaccines to be part of the “resistance.” A month later, he and his goatee are pushing up daisies.
Awarded
https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/comments/ptdxwd/billy_loved_penis_humor_hated_fauci_and_advocated/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3
Citera
2021-09-23, 15:56
Medlem
Citat:
Björn Hammarskjöld.

Jag vill gärna tro att det stämmer, att ingen som arbetar i ett labb och har tillgång till vaccinet och har via gaskromatografi analyserat innehållet skulle ha visslat tidigare. Björn är inget annat än en galning som tyvärr har titeln professor. Han har sett dessa magnetiska effekter på två personer och därmed är det klart bevisat att det finns främmande magnetiskt material i injektionsvätskan, ok. Jag blev inte magnetisk, inte mina föräldrar, sambo, vänner eller kollegor heller, kollegor som är både läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Jag förstår att det blir fakta i din värld när en läkare skriver sådant, för läkare har aldrig haft fel eller för den delen är helt vanliga människor och själva kan drabbas av demens, autism eller annan psykisk ohälsa som gör att det spökar ordentligt på loftet.

Kolla gubbens twitter, är det en person du skulle låta behandla dina barn om de var sjuka?
Citera
2021-09-23, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manzikert
Vad gäller för resor inom Sverige från 29 september? Inga restriktioner eller rekommendationer alls? Eller ska man fortfarande isolera sig om man tror att man har covid-19?
OBS! Jag är ute efter de formella myndighetspåbuden, inte vad enskilda medlemmar subjektivt tycker är självklart.
Ingen verkar veta så det får väl ge sig med tiden.
Citera
2021-09-23, 15:58
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Björn Hammarskjöld.

Han gnäller över att han inte får publicera sin artikel i dagens medicin när han samtidigt länkar till en foliehattsvideo i samma artikel. Han passar även lite subtilt på att ta upp vilka som ligger bakom (judarna Bonnier) tro fan de inte vill ta in den.
Citera
2021-09-23, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Jag vill gärna tro att det stämmer, att ingen som arbetar i ett labb och har tillgång till vaccinet och har via gaskromatografi analyserat innehållet skulle ha visslat tidigare. Björn är inget annat än en galning som tyvärr har titeln professor. Han har sett dessa magnetiska effekter på två personer och därmed är det klart bevisat att det finns främmande magnetiskt material i injektionsvätskan, ok. Jag blev inte magnetisk, inte mina föräldrar, sambo, vänner eller kollegor heller, kollegor som är både läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Jag förstår att det blir fakta i din värld när en läkare skriver sådant, för läkare har aldrig haft fel eller för den delen är helt vanliga människor och själva kan drabbas av demens, autism eller annan psykisk ohälsa som gör att det spökar ordentligt på loftet.

Kolla gubbens twitter, är det en person du skulle låta behandla dina barn om de var sjuka?

Det är det som är problemet.

Det finns en liten klick människor som avfärdar vad 99% av vetenskapsmännen säger och säger att de har fel men när EN ENDA 80-årig fd professor som förmodligen lider av demens säger något som passar dem SÅ MÅSTE DET JU VARA SANT!!!! Han är ju PROFESSOR!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in