Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Säkert så! Även om han är den mest sympatiske av de fyra TV profiler jag kommer ihåg fått sparken senaste åren. Grimlund, Martin Timnell, Roberto och Anders så varken hissar eller dissar jag honom. Annat än att jag gillade Programmen "Anders och våldet"
Edit: Hårt att vara TV profil idag, annat var det på Hylands tid. Må han vila i frid.
Det är så. Men idag räcker det ju med att du kläcker ur dig några mindre väl valda ord, som Oldsberg anklagades för.
Jag har träffat karln, visst han var frispråkig, men han var genuin och en människoälskare. Det märkte jag direkt när jag tog ihand.
Är man så jävla löjlig att man måste klaga på varenda liten detalj som en person inte gör helt perfekt, då skall man inte bo i Sverige utan istället åka till Afghanistan och ansluta sig till talibaner.
Man måste ju för satan någonstans inse att lev och låt leva. Jag har själv inte uppfört mig helt exemplariskt, men jag har väl haft turen att kunna ha lite timing i mitt agerande så det har bara lett till ett stort asgarv.
Men de skitpetitessr som folk i offentliga sammanhang blir uthängda för är barnlekar jämfört med vad jag själv hamnat i för situationer.