Citat:
Ursprungligen postat av
AztecCrystal
Vilka observationer och experiment påvisar att vatten kan kröka sig och forma sig som en boll? Var kan jag se detta magiska krökta vattnet? Hänvisa gärna till experiment med mätningar på den krökta vattenytan.
Du ser det over alt der det finns vann av en viss størrelse. Sola forsvinner bak horisonten og kurven hver dag, og den blir ikke mindre på sin ferd over himmelen.
Kanskje du kan svare meg på hvordan det er mulig at Sydkorset sees rett i sør overalt sør for ekvator når sør på flatjordkartet er i alle mulige retninger. Det (Sydkorset) beveger seg ikke heller. Det har jeg sett med mine egne øyne, og det har mange millioner andre gjort også.
Og når du først er i gang med å forklare flatjordkartets hemmeligheter, hvordan er det mulig at det er lyst omtrent døgnet rundt i desember/januar/februar der cruisebåtene ferdes ved Antarktis. Det er mange mange tusen som har opplevd det, og i følge flatjordkartet skal sola være på motsatt side av jorda minst halvparten av døgnet.
Jeg har spurt mange flatjordinger, og ingen er villig til å svare. De bare forsvinner, eller begynner febrilsk å snakke om noe annet. Men sånn er vel ikke du?