Citat:
Ursprungligen postat av
DisappointedTuna
Håller med i sak, dock tycker jag du är orättvis när du pekar ut en användare som orsak till dålig stämning i tråden, det var även en hel del användare som använde orden "idiot", "clown" mm mot denne användare. Att ge denne ansvaret för att bråk är hyckleri.
Jag anser att PF till stor del försvarat sig och gett igen med samma mynt, så "shoot the messenger" är ingen vidare princip att försöka upprätthålla.
Det är bra att slå hål på illa tänkta argument, men att förvara personangrepp när så görs för att motståndaren har en hård ton är bara fel.
Vill bara framföra att jag håller med, Tuna. PF är en bra tänkare
och läsare men det hände nåt när det började fetstilas. Trodde även att PF hade könat sig, men det har alltså varit en härskarteknik mot denne?, då blir jag rätt störd. Nåväl, semester går fort och vi får hoppas den gör gott.
Och för att återknyta till ämnet har jag samma fasa som Bratis, att HAs öde kan vara värre än vi tidigare föreställt oss. Med den senast misstänkte öppnas det för förfärliga möjligheter.
Nåväl, även jag ska skärpa till mig och bete mig trevligare. Sorry för att jag tappar humöret ibland, det är den sammanlagda hopplösheten som präglar fallet som stör mig.
Håller även med barbro om att det rätta vore att gå ut med DNA-svaret. Vad skulle man förlora på det? Uppriktig fråga, har tankarna lite på annat håll och kan inte formulera det själv.