2021-09-23, 00:09
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Så får dom 2-6 års fängelse för händelsen, trots att dom är grovt kriminella återfallsförbrytare allihop... Så jävla bisarrt. Dom ska ha 12-20 år var, minst.
Nej, de skulle avlivas!
Citera
2021-09-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Ja samt att Sverige leder Europas skottstatistik, inte knark-statistik.

Finns mycket mer drogtäta länder där man inte skjuter varandra i samma utsträckning.
.
deden! Flesta som begår mord är ej påverkade av dr0ger. Är man våldsam så är man våldsam
Citera
2021-09-23, 00:13
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Om inte Anders röstar på SD lr AFS så är han medskyldig till all skit.
Stora delar av det Svenska folket har röstat för denna samhällsutvecklingen.
Bra att chefen för NOA sa sanningen, det är andra generationens invandrare som ligger bakom all skit.
Tror inte Anders gjort det här programmet om han röstat FI eller var miljöpartist.

Hyfsat bra program som kanske visar lite av verkligheten för de som sitter med fredagsmys i TV-soffan.
Tråkigt avslut för Anders som tydligen ev. spöat på någon brud som inte ville knulla. Han ser rätt härjad ut, tror inte han bara snickrat i sina dagar..
Senast redigerad av Onanikrem 2021-09-23 kl. 00:16.
Citera
2021-09-23, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Tyvärr finns det ju många som inte följer nyhetssändningar, tas ju bara upp en bråkdel också. Man ska inte underskatta folks dumhet/ignorans. För oss andra, nej inget nytt som framkommer. Iaf två poliser som nämner att det är andra generationens invandrare och importerad klan- och hederskultur som orsak till gängvåldet, brukar väl inte uttalas fast "alla" vet.
Jag uppskattade programmet, Anders uppträder spontant och händelserna som visas
påminner om sådant man läst men glömt för att det händer nya våldsdåd som överträffat de tidigare händelserna.
Tycker Anders borde få beröm för programmets upplägg. Snyggt och annorlunda skildrat.
(och alla kritiker borde också kunna skilja på sak o person.
Anders eget uppträdande vid festandet och brottningen med kollegan bör inte blandas in i detta program.)
Citera
2021-09-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Tror inte Anders gjort det här programmet om han röstat FI eller var miljöpartist.

Hyfsat bra program som kanske visar lite av verkligheten för de som sitter med fredagsmys i TV-soffan.
Tråkigt avslut för Anders som tydligen ev. spöat på någon brud som inte ville knulla. Han ser rätt härjad ut, tror inte han bara snickrat i sina dagar..
nej han var berusad o tänkte köra bil-tjejen försökte hindra honom sätta sig i bilen-
de började brottas. Han höll hennes handleder.
Anders är ingen kvinnomisshandlare i den bemärkelsen du antar.
Tror ingen örfil utdelades.
Citera
2021-09-23, 01:00
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej han var berusad o tänkte köra bil-tjejen försökte hindra honom sätta sig i bilen-
de började brottas. Han höll hennes handleder.
Anders är ingen kvinnomisshandlare i den bemärkelsen du antar.
Tror ingen örfil utdelades.
Säkert så! Även om han är den mest sympatiske av de fyra TV profiler jag kommer ihåg fått sparken senaste åren. Grimlund, Martin Timnell, Roberto och Anders så varken hissar eller dissar jag honom. Annat än att jag gillade Programmen "Anders och våldet"

Edit: Hårt att vara TV profil idag, annat var det på Hylands tid. Må han vila i frid.
Senast redigerad av Onanikrem 2021-09-23 kl. 01:14.
Citera
2021-09-23, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Anders är 53 år, han har väl åldrats som alla andra. Han ser yngre ut än de flesta gubbar i den åldern. Ser inte direkt härjad ut. Tycker att han gjort fel, men
han har inte dömts för något brott eller? Bra programledare hur som helst.

Du har helt rätt. Men när jag läste kommentaren jag svarade på så såg jag bara något där i hans blick, jagad typ, mer i sättet än dragen. Men nej han är inte alls sliten rent fysiskt, men kanske i själen lol.
Vet inget om domar och tycker inget om honom, bara gillar att analysera folk.
Citera
2021-09-23, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Du har helt rätt. Men när jag läste kommentaren jag svarade på så såg jag bara något där i hans blick, jagad typ, mer i sättet än dragen. Men nej han är inte alls sliten rent fysiskt, men kanske i själen lol.
Vet inget om domar och tycker inget om honom, bara gillar att analysera folk.

spekulera, snarare
Citera
2021-09-23, 01:39
Medlem
Hoaxwatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Varför måste Arga Anders tala om för oss att det finns gäng och våld, vet vi inte det redan?

Eller hur? Vad är nyheten? Som att folk sitter hemma i sina stugor och säger "Oj det här visste jag inte, usch va obehagligt!", eller är sover/förnekar Svenska folket det här totalt?

Anders visste ju det här också, spelar han bara dum?
Citera
2021-09-23, 06:11
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Anders är bra. Finns så många andra usla programledare…

Du är dum i skallen. Finns så många idioter.

Nej, detta är inte okej. Vad är härnäst? Att låta en sexköpare lags mat på morgonen?
Citera
2021-09-23, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Om inte Anders röstar på SD lr AFS så är han medskyldig till all skit.
Stora delar av det Svenska folket har röstat för denna samhällsutvecklingen.
Bra att chefen för NOA sa sanningen, det är andra generationens invandrare som ligger bakom all skit.

Det stämmer att statistik pekar på att det är andra generationens invandrare som begår mest brott, och det är väl relevant till programmet.
Men att tro att SD eller for fock sake, AfS ska lösa någonting är synd att tro.
Om man skärper till sig och ser lite objektivt på saken, så har både SD och AfS en ganska oseriös bild av vad som behöver göras i det stora hela politiskt. Det finns ju fler frågor som ska tas tag i, och att dessutom ha dessa medlemmar med sunkig människosyn, jag vet inte.....
Det blir spännande om SD får ingå i regeringen, då visas nog deras brister tydligare.
Citera
2021-09-23, 08:07
Medlem
ayymirants avatar
Han låter totalt förvånad. Är människor verkligen såhär handikappade? "Hur kunde det sluta såhär?!?!?"

Vi andra med ett uns rationellt tänkande såg detta komma för över ett decennium sen. Men denna fakta var ju rasism fram tills sossarna gick ut och pratade om det. Inga ursäkter eller pudlar, nu intalar de sig om att de vetat om detta hela tiden och att de kallade folk för rasister till höger och vänster låtsas de om att de inte gjorde.

Detta är varför demokrati inte fungerar, majoriteten är fan i mig förståndshandikappade, sedan när saker är för sent så ska syndaren vakna såklart.

Bara maler med samma jävla skit om och om igen. Vad är detta för piss-serie? Var ju inget man inte visste innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in