Citat:
Ursprungligen postat av
Justee93
Är der bara jag som är 100% säker hon antingen är gravid nu eller planerar det? Gnäll om att ingen skulle gratulera henne OM hon var gravid, ”en sån dag idag” där hon äter isglass, säger nu att hon vill ha barn tätt osv. Nyss var det om 3 år, men heeey nu är det ändrat och vill ha ”tätt inpå”. Lovar hon outar en ny graviditet snart.
Du har antagligen rätt i att HON planerar en till graviditet, men jag tror inte att Simon vill ha barn med Linn. Vloggarna han var med i var ju KATASTROF, han visade noll intresse för Linn, lyssnade knappt när hon berättade saker t.ex. när de var inne på Biltema. När hon frågade om olika saker så pratade han till henne som om hon vore ett barn, han verkligen dumförklarar henne.
När hon säger hans namn och han tittar på henne så finns det ingen värme där, han verkar vara mer intresserad av mat än av Linn. Kanske är det väldigt skönt för en kille att ha en tjej som Linn, som är lätt att manipulera och som tar hand om hemmet.. Men om man ska gå efter hur lite personkemi de har och hur tråkigt deras förhållande verkar vara..så undrar man om det är värt det.
I flyttvlogg 1 så såg Simon så sjukt ledsen ut när han satt bredvid Linn, som att han egentligen tänkte på någon annan eller ville vara någon annanstans. Då och då var det som att han kom ihåg att le lite grann.. Jag undrar om Linn endast är ett substitut för personen han egentligen vill vara med eller så har han inte har kommit över sitt senaste förhållande.
Tyvärr kommer antagligen Linn att göra om samma misstag en gång till och ha tre barn med tre olika pappor innan hon fyller 25 år..så tragiskt.