2021-09-23, 07:22
Medlem
Är der bara jag som är 100% säker hon antingen är gravid nu eller planerar det? Gnäll om att ingen skulle gratulera henne OM hon var gravid, ”en sån dag idag” där hon äter isglass, säger nu att hon vill ha barn tätt osv. Nyss var det om 3 år, men heeey nu är det ändrat och vill ha ”tätt inpå”. Lovar hon outar en ny graviditet snart. Och om Linn ser detta så kan jag svara på din fråga ”ska jag må dåligt resten av mitt liv pga detta eller ska jag leva mitt liv och uppnå mina drömmar ändå?” (Angående många olika pappor). Nej du behöver inte må dåligt resten av ditt liv, eller skämmas övh. Men LÄR dig av dina ”misstag” istället. Rusa inte in i en relation och igen gör dig gravid så tidigt. Tar flera år att lära känna en ny partner (ex. Gabbe) och fast hur förälskad och rätt det känns så det kan ändras. Man känner inte varandras bra och dåliga sidor i nyförälskelse.

Efter Marcus gräts det att det är HEMSKT Att ha vecka vecka med Tindra (gråts fortf. Över saken). Och hur jobbigt det är att inte få vara med sitt barn hela tiden. VARFÖR DÅ GÅNG PÅ GÅNG TA RISKEN ATT DET HÄNDER IGEN MED RESTEN AV BARNEN DÅ? att det blir ett veckavecka barn då man inte har lärt känna partnern ordentligt.

I have spoken. Önskar dem verkligen allt gott, men fan BROMSA nu och UPPREPA INTE samma misstag gång på gång. Då löser det sig.
Citera
2021-09-23, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisfarmor
Hon har löshår i sitt hår. Löshår sätts i regel in med tejpfästen som gör att det inte går att dra igenom med en vanlig hårborste utan man måste vara noga med hur man tvättar det, att man kammar igenom det morgon och kväll... osv. Något Linnsan uppenbarligen inte sköter, eftersom det hela ligger som en trasslig röra på huvudet. Skiter man i att ta hand om sitt löshår kan man likväl skita i det.

Dessutom så är hon mörkblond (kanske till och med brunett) men bleker håret blont, vilket givetvis också sliter sönder håret. Hon har förstört sitt hår sedan hon var med i unga mammor. Normalt och friskt lär det aldrig se ut. Så ja, det ser förjävligt ut. Måste lukta skit med.

Ja, men det skulle även kunna vara sånt där "nail hair", alltså sånt som man fäster i håret med hjälp av vax och värme. Hur som helst så ser hennes hår ovårdat ut. Ser smutsigt och fettigt ut. Hon borde ta ut löshåret, klippa sitt riktiga och låta håret vila från värmeverktyg under lång period.
Citera
2021-09-23, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Är der bara jag som är 100% säker hon antingen är gravid nu eller planerar det? Gnäll om att ingen skulle gratulera henne OM hon var gravid, ”en sån dag idag” där hon äter isglass, säger nu att hon vill ha barn tätt osv. Nyss var det om 3 år, men heeey nu är det ändrat och vill ha ”tätt inpå”. Lovar hon outar en ny graviditet snart.

Du har antagligen rätt i att HON planerar en till graviditet, men jag tror inte att Simon vill ha barn med Linn. Vloggarna han var med i var ju KATASTROF, han visade noll intresse för Linn, lyssnade knappt när hon berättade saker t.ex. när de var inne på Biltema. När hon frågade om olika saker så pratade han till henne som om hon vore ett barn, han verkligen dumförklarar henne.

När hon säger hans namn och han tittar på henne så finns det ingen värme där, han verkar vara mer intresserad av mat än av Linn. Kanske är det väldigt skönt för en kille att ha en tjej som Linn, som är lätt att manipulera och som tar hand om hemmet.. Men om man ska gå efter hur lite personkemi de har och hur tråkigt deras förhållande verkar vara..så undrar man om det är värt det.

I flyttvlogg 1 så såg Simon så sjukt ledsen ut när han satt bredvid Linn, som att han egentligen tänkte på någon annan eller ville vara någon annanstans. Då och då var det som att han kom ihåg att le lite grann.. Jag undrar om Linn endast är ett substitut för personen han egentligen vill vara med eller så har han inte har kommit över sitt senaste förhållande.

Tyvärr kommer antagligen Linn att göra om samma misstag en gång till och ha tre barn med tre olika pappor innan hon fyller 25 år..så tragiskt.
Citera
2021-09-23, 10:43
Medlem
Jag tänker tvärtom :’D att hon är väldigt manipulativ, och att han verkar bara ”hänga på” typ. Lite trög på nåt sätt? Verkar inte ha egna åsikter övh, utan bara gå med påmdet hon säger. Finaste barnnamnen frågade de honom , och han svara Juvelia, Tindra och Charlie som är Linns favoritnamn. Hans instagram fylls med texter som hon antagligen vill att han ska lägga ut osv.
Samma var de med Gabbe. Verkar inte ha mycket o säga till om och verkar gå med på det som hon vill. Sån uppfattning har jag fått, hoppas jag har fel.

En annan sak jag reagerade på var att Simon själv i en live sa att han inte tjänar pengar på hockeyn. Att man inte gör det på denna nivån. Någon vecka senare säger Linn att han jobbar med det och tjänar på det. Wtf?
Citera
2021-09-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Jag tänker tvärtom :’D att hon är väldigt manipulativ, och att han verkar bara ”hänga på” typ. Lite trög på nåt sätt? Verkar inte ha egna åsikter övh, utan bara gå med påmdet hon säger. Finaste barnnamnen frågade de honom , och han svara Juvelia, Tindra och Charlie som är Linns favoritnamn. Hans instagram fylls med texter som hon antagligen vill att han ska lägga ut osv.

Linn "kärleksbombar" Simon just nu, höjer upp honom till skyarna för att han städar och lagar mat. Så det är ju en form av manipulation. Känns som Linn gör allt för andra människor enbart för att få något tillbaka och ger dem skuldkänslor ifall de säger nej eller inte är exakt lika kärleksfulla tillbaka. Hoppas att han ändå kan säga nej till att befrukta moderskeppet..

Men jag tror ändå (baserat på deras vloggar) att Simon tycker att Linn är korkad och försöker utnyttja läget..

Jag är iallafall 100% säker på att det kommer ta slut inom 1-2 år, tycker att man såg irritation redan i flyttvloggarna, från Simons sida.
Citera
2021-09-23, 21:51
Medlem
Tror jag också tyvärr. Hoppas det håller dock och att dom är lyckliga men har bad vibe om detta. Allt går så snabbt alltid och dom hinner inte lära känna varandra före dom gör stora beslut osv. Men hoppas det går bra nu för deras och framförallt barnens skull!
Citera
2021-09-26, 17:52
Medlem
Dessa killar går väl med på allt som hon säger för hon blr ju oerhört jobbig om de inte uppskattar henne hela tiden. Tänker att det är enklare för Simon att dammsuga än att känna kravet att dyrke Linn för att hon dammsuger.
Citera
2021-09-26, 21:33
Medlem
FJLGs avatar
Hennes yngsta dotter är en kopia av sin pappa.
Citera
2021-09-26, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Vill inte låta elak nu, men har hon något problem med hårbotten eller vill hon ha den så? Tycker alltid att hennes hårbotten ser så himla skitig och flottig ut.

Hon berättade i en Instagram-story att hon har parfym i håret, för att det ska lukta gott. Antagligen tvättar hon inte håret så ofta, om det krävs parfym. Alternativt att parfymen inte är så bra för håret och hårbottnen.
Citera
2021-09-26, 22:21
Medlem
Jag funderade på en sak - har senaste dagarna kollat runt på tidigare youtube-klipp och läst i bloggen.

Börja få en känsla att Linn kräver att killarna ska flytta in till henne. Dels från ett klipp som tiden mellan Marcus och Gabbe, så hade hon träffat en kille och hon sa att de skulle flyttat ihop. Han hade dumpat henne. Nu i våras när hon köpte radhuset så stod det att hon hade en kille med sig när de kollade på det och han skulle flytta in. Alltså inte Simon.
Citera
2021-09-27, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limedricka
Hon berättade i en Instagram-story att hon har parfym i håret, för att det ska lukta gott. Antagligen tvättar hon inte håret så ofta, om det krävs parfym. Alternativt att parfymen inte är så bra för håret och hårbottnen.
Ja om det är får att ta bort stank så tvättas det alldeles för sällan, kan ju även vara hair mist som är till för håret, precis som att ha parfym på kroppen. Verkar vara som flera skrivit tidigare, att hårbottens utseende beror på löshår.
Hur som helst så skulle jag gå till en frisör och be om hjälp för att bli av med problemet om min hårbotten såg ut så.
Citera
2021-09-27, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Jag funderade på en sak - har senaste dagarna kollat runt på tidigare youtube-klipp och läst i bloggen.

Börja få en känsla att Linn kräver att killarna ska flytta in till henne. Dels från ett klipp som tiden mellan Marcus och Gabbe, så hade hon träffat en kille och hon sa att de skulle flyttat ihop. Han hade dumpat henne. Nu i våras när hon köpte radhuset så stod det att hon hade en kille med sig när de kollade på det och han skulle flytta in. Alltså inte Simon.
Haha det kan stämma, intressant reflektion. Läste nånstans där hon skrev att hon absolut vill vara i en relation.. Har hon ens testat att vara singel i ett års tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in