Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
Svårt beroende vad du sett innan!
Men en favorit
The Descent
Jo, visst är det det och jag har väl sett det mesta inom genren nu. Descent är ett riktigt bra tips men den tillhör rullarna jag sett alldeles för många gånger genom åren.
Tack ändå för tipset!
Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
Har funderat på att se den men när du säger så.. ja kanske inte
Kan tipsa om autopsy of Jane doe , gillade den eller session 9
Men blivit dåligt med film på senaste faktiskt :/
Bra, undvik den. Riktigt usel. Kolla bara kritiken på imdb t.ex. Massvis med klagomål.
The autopsy of Jane Doe gillade jag inte sist jag såg den, vilket är några år sen. Kanske ska ge den ett försök till.
Session 9 är väldigt bra också, älskar gamla psyksjukhus och liknande. Hela atmosfären kring dem är läskig. Men samma sak där, sett den alldeles för många gånger för att den ska vara intressant att se igen, för tillfället.
Tror fan det var den jag såg när jag upplevde mitt livs första, kännbara, jordbävning,
Bodde ensam i min första lägenhet och när scenen med den där stolen visades och de typ säger att nånting kommer hända en, bla bla bla... så börjar det fan skaka! Då blev jag lite skakis.
Som Grave Encounters, inte någon bra rulle egentligen men eftersom den utspelar sig på ett psyksjukhus blir den genast mycket bättre, trots en del urfjantiga rollerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
PerfectBed
Nån som har sett Son?
Vågar inte titta på den ensam.
Såg den för några dagar sedan.
Kan ha varit det sämsta jag har sett på länge.
Son ska jag kolla upp, Men vad är du för mes som inte vågar se en film själv?
Tur att jag inte är ensam om att ogilla filmen skarpt, på Flashback. Lite mer kredibilitet till mitt inlägg.
Det har gjorts åt helvete för mycket rejält usel skräck de senaste åren och 20-21 måste varit de sämsta genom tiderna.