2021-09-22, 21:25
Medlem
Det kommer väl stå i Fup vad de gjorde i lägenheten.
Citera
2021-09-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Polisen var nyligen i Fridas lägenhet. Jag undrar vad de gjorde där.

Du saknar helt uppenbart kunskaper om Luleå och har garanterat ingen som helst aning om vad du pratar om. Polisen var inte hos Frida idag.

Ingen tror på att du är Erik Thunholm, så sluta sprida felaktigheter i tråden.
Citera
2021-09-22, 22:25
Medlem
Gruppbostads avatar
intenog jag verkar vara den enda här som faktiskt tror på dig.

Är det inte dags att vi en gång för alla ger töntarna här i tråden ett riktigt BEVIS på att du faktiskt är den du utger dig för att vara?

Annars faller ju liksom all trovärdighet både för mig och dig, och det känns inte så kul... vi måste bevisa vem du är. Hur tycker du att vi kan göra det?
Citera
2021-09-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppbostad
intenog jag verkar vara den enda här som faktiskt tror på dig.

Är det inte dags att vi en gång för alla ger töntarna här i tråden ett riktigt BEVIS på att du faktiskt är den du utger dig för att vara?

Annars faller ju liksom all trovärdighet både för mig och dig, och det känns inte så kul... vi måste bevisa vem du är. Hur tycker du att vi kan göra det?

Jag ställer några frågor till intenog som Erik enkelt skulle kunna svara på, så det inte är den personen själv som hittar på reglerna. Då skulle det vara enkelt att ta reda på hur det egentligen ligger till. Fast jag tror det är bättre om personen bara slutar förstöra den här tråden.
Citera
2021-09-22, 22:38
Medlem
detta är intressant hur smygrasisten HA bossen jör*en ställer sig till svars med att deras springpojkar är inblandade i ett kvinnomord. dom låter dessa yngre herrar göra vad dom vill och pressa vem dom vill på pengar, den här zi*d kosa* var nydligen dömd för att ha pressat en ung herre på över 100.000 kronor eftersom den herren inte ville lyssna på zia*d och skjutsa han från punkt A till punkt B så blev han bötfälld på över 100.000, hur dessa djävla idioter låter dessa apor göra vad som helst är sjukt, fast och andra sidan vad ska bossen säja? han är en fjant som lever på meriter sen tio år tillbaka om hans tuffa dieselsmuggling XDD
Senast redigerad av sugarfreestar 2021-09-22 kl. 22:47.
Citera
2021-09-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag ställer några frågor till intenog som Erik enkelt skulle kunna svara på, så det inte är den personen själv som hittar på reglerna. Då skulle det vara enkelt att ta reda på hur det egentligen ligger till. Fast jag tror det är bättre om personen bara slutar förstöra den här tråden.

Det hjälper nog inte eftersom den som låtsas vara Erik och trakasserar honom känner honom väl och vet mycket mer om honom än vad som går att googla. Låt tråden få handla om det den ska och inte personliga vendettor. Och låt gärna Erik och andra som inte är inblandade få försöka leva sina liv utan att bli trakasserad här och på andra ställen. Godnatt till alla människor och troll.
Citera
2021-09-22, 23:37
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missismy
Ibland önskar jag att det fanns en gilla knapp, jag hade använt den nu i så fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor

Second that!

Citat:
Ursprungligen postat av Missismy
👍

Men era patetiska svin, fattar ni inte att det är NI som förstör tråden med allt erat jävla tramsande bara för att NI har en annan teori om vad som har inträffat? Låt oss diskutera mordet på kvinnan i Luleå och alla omständigheter som kan ligga bakom det, allt ifrån HA, BMC, Hangarounds, Shottaz, FLG, Sollentunanätverket, Danne, Kevin, släkter hit och dit, intrånget i Vidsel, bråken på sportbaren samt mr. TATTOO (som ni verkar tro heter Henrik vilket bevisar att ni har NOLL KOLL på vem han är hahaha)

Nej, nu behöver vi dig intenog, du behöver berätta vad du vet och du behöver bevisa vem du är så vi slipper den här skiten.
Citera
2021-09-22, 23:44
Medlem
Citat:
Men era patetiska svin, fattar ni inte att det är NI som förstör tråden med allt erat jävla tramsande bara för att NI har en annan teori om vad som har inträffat? Låt oss diskutera mordet på kvinnan i Luleå och alla omständigheter som kan ligga bakom det, allt ifrån HA, BMC, Hangarounds, Shottaz, FLG, Sollentunanätverket, Danne, Kevin, släkter hit och dit, intrånget i Vidsel, bråken på sportbaren samt mr. TATTOO (som ni verkar tro heter Henrik vilket bevisar att ni har NOLL KOLL på vem han är hahaha)

Nej, nu behöver vi dig intenog, du behöver berätta vad du vet och du behöver bevisa vem du är så vi slipper den här skiten.

Han heter Henrik.
Citera
2021-09-22, 23:46
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Han heter Henrik.

Han heter TATTOO.
Citera
2021-09-22, 23:48
Medlem
Citat:
Han heter TATTOO.

Kolla igen.
Citera
2021-09-22, 23:55
Medlem
Citat:

Låt dom vara, vissa i tråden har egenintressen med att tysta andra. Det är däremot illa för rättssäkerheten att poliser driver förundersökningar i en riktning och samtidigt sitter på ett öppet forum och försöker tysta olika spår och spekulationer. Men det är en fråga för internutredningen. Sanningen om mordet på Frida är att ingen som sitter i häktet har dödat henne.
Senast redigerad av intenog 2021-09-22 kl. 23:57.
Citera
2021-09-22, 23:57
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Låt dom vara, vissa i tråden har egenintressen med att tysta andra. Det är däremot illa för rättssäkerheten att poliser driver förundersökningar i en riktning och samtidigt sitter på ett öppet forum och försöker tysta olika spår och spekulationer. Sanningen om mordet på Frida är att ingen som sitter i häktet har dödat henne.

Vet du om någon av personerna vi pratat om tidigare i tråden, eller som nu sitter häktade, har varit eller är informatörer åt polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in