Citat:
Ursprungligen postat av
ThordOlavsson
Hallå, hallå, hallå!
Var är källan för att det finns polisanmälningar mot ClLe från tiden runt år 1992? Fighter83! Skriv inte saker i tråden som du inte senare vill ge belägg för. Det skapar bara osämja.
Tråden har de senaste 48 timmarna varit mycket trevlig. Låt oss fortsätta ha ett bra diskussionsklimat där vi respekterar andras åsikter och frågor.
Edit! Vill för övrigt skarpt motsätta mig Fighter83:s påstående att sakfrågan är ClLe. Sakfrågan är Helena Anderssons försvinnande och var och en får diskutera precis vad de vill så länge de inte försöker tysta andra eller strypa debatten.
Vittnesmål ska det givetvis vara , både gamla och nya både före och efter försvinnandet enligt Peter Thylen
Och då räknar jag med att vittnesmålen är lämnade till Polisen i Mariestad . Står både i Gt Expressen , P4 Skaraborg .
Hittills har jag inte hört dig nämna en enda egen teori ? Du kommer bara in när du vill krossa någon annans ogenomtänkta spekulationer, och du pratar om att inte skapa osämja ? Allt du säger är ren fakta , men du blir aldrig av med våra teorier . Här inne är alla på samma nivå även om du själv inte tycker det .