2021-09-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kantor11
man blir ju skapligt skitnödig ändå…
Inte bra att skita ned sig. Kan lämna DNA-spår.
Kontanter är bäst. Bäst att undvika fingeravtryck på sedlarna dock.
Ha gärna dubbla arbetshandskar både vid bankomatuttag och vid överlämnande till
massös för full diskretion.
Se också till att ha FB-dasen noggrannt insmord med handsprit i förväg, så kommer det lösa sig
Citera
2021-09-22, 08:47
Medlem
Frozenpills avatar
Jag är en frekvent Thaimassage kund sedan många år, har sista månaden besvärats av klåda som började runt midjan men nu spridits till hela bålen och ljumskarna.
Fick efter läkarbesök bekräftelse att det är Skabb, tidspannet för smittotillfället kan vara en vecka till flera månader.
Det gör att jag har c:a 8 salonger i tre storstäder att välja på som smittkälla, så det verkar vara lönlöst att forska vidare.

Jag är ju en sån som gillar omväxling bland Massöserna och då blir det ju många Thaisalonger, nu har jag inhandlat medel som jag ska behandlas med.
En fråga till er inbitna Brukare i Thaidjungeln, har ni drabbats av Skabb någon gång? Vilka säkerhetsåtgärder vidtar ni för att inte drabbas igen?
Tacksam för svar, tänker inte sluta njuta.
Citera
2021-09-22, 10:22
Medlem
Torr dräkt?

Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag är en frekvent Thaimassage kund sedan många år, har sista månaden besvärats av klåda som började runt midjan men nu spridits till hela bålen och ljumskarna.
Fick efter läkarbesök bekräftelse att det är Skabb, tidspannet för smittotillfället kan vara en vecka till flera månader.
Det gör att jag har c:a 8 salonger i tre storstäder att välja på som smittkälla, så det verkar vara lönlöst att forska vidare.

Jag är ju en sån som gillar omväxling bland Massöserna och då blir det ju många Thaisalonger, nu har jag inhandlat medel som jag ska behandlas med.
En fråga till er inbitna Brukare i Thaidjungeln, har ni drabbats av Skabb någon gång? Vilka säkerhetsåtgärder vidtar ni för att inte drabbas igen?
Citera
2021-09-22, 10:46
Medlem
Citat:
Vilka säkerhetsåtgärder vidtar ni för att inte drabbas igen?

Undvika den som spred och de 7 du kan ha spridit vidare till.
Citera
2021-09-22, 16:17
Medlem
Jag förstår inte alla som betalar med swish. Har man dessutom gjord en konstig transaktion som antyder köp av extra har man satt sig i en skapligt dålig sits. Om snuten vill sätta dit dig så kan de rätt enkelt göra det. Swishtranskation ger en tidsstämpel när du besökte salongen. En snabb flukt i personalliggaren visar vilka brudar som jobbade vid tillfället. En liten fotokonfrontation med brudarna ger snabbt vilken massös du hade. Ett litet förhör med massösen där hon ivrigt påpekar att du inte köpte sex utan att hon bara drog i trumpeten tills du sprutade i taket. Snabbt litet förhör med dig där du får ett erbjudande om strafföreläggande istället för en förnedrande rättegång.

[7QUOTE=Kantor11|77336965]Tack för ditt svar o tankar kring det. nä tror inte det heller direkt men man blir ju skapligt skitnödig ändå…[/quote]
Citera
2021-09-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Jag förstår inte alla som betalar med swish. Har man dessutom gjord en konstig transaktion som antyder köp av extra har man satt sig i en skapligt dålig sits. Om snuten vill sätta dit dig så kan de rätt enkelt göra det. Swishtranskation ger en tidsstämpel när du besökte salongen. En snabb flukt i personalliggaren visar vilka brudar som jobbade vid tillfället. En liten fotokonfrontation med brudarna ger snabbt vilken massös du hade. Ett litet förhör med massösen där hon ivrigt påpekar att du inte köpte sex utan att hon bara drog i trumpeten tills du sprutade i taket. Snabbt litet förhör med dig där du får ett erbjudande om strafföreläggande istället för en förnedrande rättegång.

[7QUOTE=Kantor11|77336965]Tack för ditt svar o tankar kring det. nä tror inte det heller direkt men man blir ju skapligt skitnödig ändå…
[/quote]

Polisen kan också kolla om man gjort ett bankomatuttag innan besöket. Säger man då att man betalat 500:- för massagen men uttaget var på 1500:- och man inte hår några pengar kvar blir det några besvärliga frågor.. Är det ett bevis som håller i rättegång? Kanske inte men troligtvis skrämmer det upp Svensson tillräckligt för att ta ett strafföreläggande.
Citera
2021-09-22, 17:32
Medlem
Citat:

Ta med en egen filt och lägg det ovanpå britsen. Oftast är det ju i lakanen dom härjar.
Citera
2021-09-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kantor11
Tack för ditt svar o tankar kring det. nä tror inte det heller direkt men man blir ju skapligt skitnödig ändå…
Tycker historian låter rimlig, förutsatt att swishen sker efter massagen tidsmässigt typ 60 min och inte typ 20-30 minuter efter första swishen. 😂 Att du sen fick tillbaka swishen på 1000:- gör ju att det låter mer troligt också / svårbevisat. Men tänk dig för och bli aldrig skrämd till att erkänna eller ta något strafföreläggande för något man inte gjort
Citera
2021-09-22, 18:14
Medlem
Han hade ju gjort något

Citat:
Ursprungligen postat av Raymercer209
Tycker historian låter rimlig, förutsatt att swishen sker efter massagen tidsmässigt typ 60 min och inte typ 20-30 minuter efter första swishen. 😂 Att du sen fick tillbaka swishen på 1000:- gör ju att det låter mer troligt också / svårbevisat. Men tänk dig för och bli aldrig skrämd till att erkänna eller ta något strafföreläggande för något man inte gjort
Citera
2021-09-22, 19:02
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970

Polisen kan också kolla om man gjort ett bankomatuttag innan besöket. Säger man då att man betalat 500:- för massagen men uttaget var på 1500:- och man inte hår några pengar kvar blir det några besvärliga frågor.. Är det ett bevis som håller i rättegång? Kanske inte men troligtvis skrämmer det upp Svensson tillräckligt för att ta ett strafföreläggande.
Polisen kan väl inte bara kolla konton hur som helst?
Det krävs väl misstanke om brott med minimum 2 års fängelse på straffskalan?
Citera
2021-09-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Polisen kan väl inte bara kolla konton hur som helst?
Det krävs väl misstanke om brott med minimum 2 års fängelse på straffskalan?
Kolla kopplerirazzior, dom tar kontona på dom anställda och salongen sen trålar dom igenom allt.. Spermahundar, telefonavlyssning, konton you name it. Torskarna erkänner på löpande band, thaibrudarna golar ner sina kunder sen börjar dom på en ny salong och historian upprepar sig.... Sverige är så jävla sjukt, mord, gängvåld, rån, våldtäkter, knark, hedersvåld you name it. Men lägg fokus tid och resurser på Svensson när han får en avskakning på massagebänken fyfan vad sjukt.
Citera
2021-09-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Finns lila P*n själv kvar där? Hon var en pärla.

Osäker på namnen men en riktigt bra och fin tjej från P*ns-tiden har jag sett där nu efter bytet i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in